Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kummat pettää todennäköisemmin: hyvännäköiset vai vaatimattomamman näköiset?

Vierailija
07.09.2026 |

Oma mutu on se, että hyvännäköiset ovat niin tottuneita huomioon, että eivät hätkähdä esim. iskuyrityksistä. Tavis Taunot jos saavat huomiota osakseen joskus poikkeuksellisesti, niin olisivat heti valmiita lähtemään mukaan petoksen tielle. Mitä mieltä olette? 

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se pettää herkemmin kenellä ei juurikaan flaksi käy. Sitten kun tulee tilaisuus niin sitä ei voi ohittaa.

Vierailija
22/53 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisissa ainakin sellaiset vaatimattoman näköiset naiset tekevät ihan mitä vaan, kun komeahko mies lähestyy. Mikään superuros ei tarvitse olla, riittää että naisen omaa miestä selkeästi parempi. Kokemusta on yli kahdelta vuosikymmeneltä.

T. Komeahko mies 

Eli sinä olet esimerkki hyvännäköisestä ihmisestä joka pettää. Jos nyt olet hyvännäköinen muidenkin kuin itsesi mielestä. Minä olen "tavis nainen", enkä ole ikinä pettänyt. 

Anteeksi, mutta voitko tarkentaa missä vaiheessa olen pettänyt? Tietääkseni olen aina parisuhteessa ollessani ollut 100% uskollinen.

T. Komeahko mies 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan ei niin komean exäni moneen kertaan ääneen itseään minulle kehuneen, kun ei lähtenyt seksiä tarjonneen naisen matkaan yhden kerran. Itse sain yleensä joka kerta Rautatieaseman läpi kulkiessani enemmän ehdotuksia. Jotenkin tuntui, että tämä oli AINOA kerta, kun exäni kieltäytyi. Mahtoi olla ruma nainen.

Vierailija
24/53 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisissa ainakin sellaiset vaatimattoman näköiset naiset tekevät ihan mitä vaan, kun komeahko mies lähestyy. Mikään superuros ei tarvitse olla, riittää että naisen omaa miestä selkeästi parempi. Kokemusta on yli kahdelta vuosikymmeneltä.

T. Komeahko mies 

Eli sinä olet esimerkki hyvännäköisestä ihmisestä joka pettää. Jos nyt olet hyvännäköinen muidenkin kuin itsesi mielestä. Minä olen "tavis nainen", enkä ole ikinä pettänyt. 

Voitko kertoa kaikista niistä kiusauksista, joihin olet joutunut? Ei niitä vissiin ole.

Vierailija
25/53 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruma nainen pettää aina kun komea mies kehuu kauniiksi.

Jos näin tosiaan on, niin eiköhän ihan samalla logiikalla perusheppu sorru heti kun kaunis nainen heittää flirttiä.

Olen flirttaileva nainen ja se määrä miehiä, jotka olisivat lähteneet siltä istumalta parisuhdestatuksesta riippumatta… ne tavikset ovat kaikkein helpoimpia. Joku komea tyyppi, jolla on statusta on paljon haastavampi. Ennen  kuin joku tulee haukkumaan h*oraksi, niin se flirtti on sitten vain leikki. 

Vierailija
26/53 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ihan tavis mies ja viikoittain petän. Eikä mua kiinnosta jäänkö kiinni vai en, ihan sama mulle. Päällepäin olen ihan ok, kouluja käynyt mies suht vaativassa ammatissa. Kai se on sellainen tietty röyhkeys mikä naisiin vetoaa. Ja onhan se helppoa kun melkein viikoittain on hotellikeikkaa ympäri Eurooppaa työn merkeissä.

Vierailija
27/53 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman kokemukseni mukaan. Pienimunainen. 

Vierailija
28/53 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettämistä ei tapahdu ilman sitä edistävää toimintaa. Jos tarkoituksella hakee kontaktia vastakkaiseen sukupuoleen ja flirttailee pettäminen on todennäköisempää kuin jos elää normiarkea jossa pettämistä ei edes voi tapahtua. Ulkonäöllä ei ole merkitystä vaan elämäntyylillä.

Vierailija
29/53 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus muinoin katsoin muutaman tuotantokauden Temppareita. Siinä minusta niille naisille ei ollut nöyryyttävin vaihtoehto se, että mies petti jonkun sinkun kanssa. Kaikkein kauheinta oli seurata sitä, miten oma mies yrittää siellä sinkkujen puolella niin maan perkeleesti, mutta kukaan ei halua koskea pitkällä tikullakaan. Siinäkin ohjelmassa monen miehen uskollisuus johtui vain ja ainoastaan siitä, että muut naiset pitivät häntä vastenmielisenä. Joku niistä taisi olla Sika-Mika. Mikä nöyryytys kun oma mies on niin ällö, ettei kukaan suostu mihinkään edes tuossa formaatissa. Koko uskollisuuskin on tuolloin yhtä tyhjän kanssa, koska se johtuu vain siitä, että mies ei vaan saa ketään.

Vierailija
30/53 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä tässä ole ympärillä pyörinyt ketään. Joten ihan teoreettista lähtisikö jonkun matkaan vai ei.

Vierailija
31/53 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettämistä ei tapahdu ilman sitä edistävää toimintaa. Jos tarkoituksella hakee kontaktia vastakkaiseen sukupuoleen ja flirttailee pettäminen on todennäköisempää kuin jos elää normiarkea jossa pettämistä ei edes voi tapahtua. Ulkonäöllä ei ole merkitystä vaan elämäntyylillä.

Tuo on ihan urbaani legenda, että pettämistä ei tapahtuisi normiarjessa. Ihmiset pettävät usein esim. eksiensä tai työkavereidensa kanssa.

Vierailija
32/53 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus muinoin katsoin muutaman tuotantokauden Temppareita. Siinä minusta niille naisille ei ollut nöyryyttävin vaihtoehto se, että mies petti jonkun sinkun kanssa. Kaikkein kauheinta oli seurata sitä, miten oma mies yrittää siellä sinkkujen puolella niin maan perkeleesti, mutta kukaan ei halua koskea pitkällä tikullakaan. Siinäkin ohjelmassa monen miehen uskollisuus johtui vain ja ainoastaan siitä, että muut naiset pitivät häntä vastenmielisenä. Joku niistä taisi olla Sika-Mika. Mikä nöyryytys kun oma mies on niin ällö, ettei kukaan suostu mihinkään edes tuossa formaatissa. Koko uskollisuuskin on tuolloin yhtä tyhjän kanssa, koska se johtuu vain siitä, että mies ei vaan saa ketään.

Olet oikeassa, tuo on ehdottomasti nöyryyttävämpää. Sika-Mika oli hyvä esimerkki. 

Vierailija
33/53 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkäät kunniattoman ja moraalittoman luonteen omaavat pettävät kumppaniaan ulkonäöstä ja sukupuolesta viis.

Vierailija
34/53 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on ihan urbaani legenda, että pettämistä ei tapahtuisi normiarjessa. Ihmiset pettävät usein esim. eksiensä tai työkavereidensa kanssa.

Enpä ole nähnyt kenenkään työpaikalla panevan.

Vierailija
35/53 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne kaksi varattua miestä, joiden tiedän olevan sarjapettureita, eivät todellakaan ole komeita tai rikkaita tai mitään sellaista. En edes tajua, miten niillä käy sellainen flaksi kuin käy, mutta ehkä se on jokin röykeys tms, joka vetoaa naisiin.

Vierailija
36/53 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne kaksi varattua miestä, joiden tiedän olevan sarjapettureita, eivät todellakaan ole komeita tai rikkaita tai mitään sellaista. En edes tajua, miten niillä käy sellainen flaksi kuin käy, mutta ehkä se on jokin röykeys tms, joka vetoaa naisiin.

Jos se on röyhkeä sängyssäkin. Vetoaahan se moniin naisiin. Naiset joutuu ihan riittämiin esittämään kunniallista ja siveetöntä naista arjessa. Röyhkeä tyyppi saa sen naisen oman röyhkeän ja hävyttömän puolen esiin. 

Vierailija
37/53 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että jos miehistä puhutaan niin kaikki jotka saisivat niin hyvän tilaisuuden että kiinnijääminen olisi nolla astetta, ja seksuaalisesti kiihottava mimmi kyseessä. Lisäksi ei tauteja eikä raskautta.

Riskiä lisää pitempi suhde.

Vierailija
38/53 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos se on röyhkeä sängyssäkin. Vetoaahan se moniin naisiin. Naiset joutuu ihan riittämiin esittämään kunniallista ja siveetöntä naista arjessa. Röyhkeä tyyppi saa sen naisen oman röyhkeän ja hävyttömän puolen esiin. 

Siveellistä siis.

Vierailija
39/53 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin että jos miehistä puhutaan niin kaikki jotka saisivat niin hyvän tilaisuuden että kiinnijääminen olisi nolla astetta, ja seksuaalisesti kiihottava mimmi kyseessä. Lisäksi ei tauteja eikä raskautta.

Riskiä lisää pitempi suhde.

Pettämisessä kiinni jäämisen riski ei ole koskaan nolla astetta. 

Vierailija
40/53 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole ulkonäöstä kiinni vaan persoonallisuudesta.

Pettäjät pettävät ovat he sitten hyvännäköisiä tai rumia. Tämä siksi, koska he eivät kykene aitoon rakkauteen, toisesta välittämiseen ja toisten tunteet huomioon ottamiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän