Täytän ihan pian 53 vuotta
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odottakaapa kun ap alkaa valittaa täällä vaihdevuosistaan. Voi luoja.
Ei mulla ole sellaisia. ap
Kyllä ne tulevat ihan jokaiselle jossain vaiheessa. Tai jos ei, niin on jotain vialla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittajalle tiedoksi: tärkeämpää kuin ikä, on terveydentila.
Jos terveys menee, niin ikä on toisarvoinen asia.
Jos olet yhä terve, nauti elämästäsi. Kaikki muut murheet ovat mitättömiä.
En ole ollut enää vuosikymmeniin terve.ap
Niin, kun et vaan "viitsi" edes laihduttaa tai hankkia sänkyä yms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vika päässäsi ainakin on parantumaton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne tulevat ihan jokaiselle jossain vaiheessa. Tai jos ei, niin on jotain vialla.
No ei ole tullut esim kuumia aaltoja, vaikka kuukautiset loppuivat jo kauan sitten.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, kun et vaan "viitsi" edes laihduttaa tai hankkia sänkyä yms.
Sänky nyt ei vaan mahdu.ap
52 vuotiaana en huomannut vielä mitään eroa entiseen.
Nyt olen 56, ja nyt huomaa kyllä ikääntymisen jäljet. Sekä fysiikassa, että naamassa. Aika rytinällä se vanheneminen sitten tapahtuu, kun on tapahtuakseen. Mutta ei kannata stressata. Jokainen vanhenee, hieman eri tahtiin.
Henkisesti vanha. Viimeiset viisi vuotta ainakin olet täällä vähän väliä toivonut kuolemaa.
Vierailija kirjoitti:
52 vuotiaana en huomannut vielä mitään eroa entiseen.
Nyt olen 56, ja nyt huomaa kyllä ikääntymisen jäljet. Sekä fysiikassa, että naamassa. Aika rytinällä se vanheneminen sitten tapahtuu, kun on tapahtuakseen. Mutta ei kannata stressata. Jokainen vanhenee, hieman eri tahtiin.
Luin jostain et 55-vuooden jälkeen ihmisen DNA alkaa sekoilla. En tiedä onko totta ja liittyykö se sit ulkonäön rappeutumiseenkin:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei ole tullut esim kuumia aaltoja, vaikka kuukautiset loppuivat jo kauan sitten.ap
Mikä nyt ei...Ei ne välttämättä tule samaan aikaan. Ja voisko olla myös niin, että oireet ovat hieman erilaisia eri ihmisillä? Toisilla voimakkaampia, kuin toisilla. Ovat myös ainakin osittain perinnöllisiä. Tiedän naisen, joka kärsi just hikoilusta ihan älyttömästi, kuten äitinsäkin. Sitten toisilla ei hikoilua tai muutakaan juuri lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä nyt ei...Ei ne välttämättä tule samaan aikaan. Ja voisko olla myös niin, että oireet ovat hieman erilaisia eri ihmisillä? Toisilla voimakkaampia, kuin toisilla. Ovat myös ainakin osittain perinnöllisiä. Tiedän naisen, joka kärsi just hikoilusta ihan älyttömästi, kuten äitinsäkin. Sitten toisilla ei hikoilua tai muutakaan juuri lainkaan.
Mulla ei ainakaan mitään pahoja oireita ole.ap
Olisiko tuollainen vierassänky hyvä? Sen saisi aina kasattua päiväksi pois.ap
Ei mullakaan tuohon kovin montaa vuotta mene, mutta kyllä 50 sattuu (ja 40 sattui) enemmän kuin joku 53, missä en näe mitään ihmeellistä. Varmaan seuraava ikäkriisi sitten kuusikymppisenä. Sen jälkeen 7-kymppisenä. 80-vuotiaana voinkin sitten painua hautaan ikäkriisieni kanssa.