Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naisiin ei saa mitään kontaktia?

Vierailija
07.09.2026 |

Naiset elelee älypuhelimen kanssa aivan omassa maailmassaan. 

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska olet ick.

Ei OgE. Ohi.

Minulla on jo mies. 

Joten: 👋

Vierailija
22/27 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet väärän näköinen ja kokoinen. Ja köyhä.

Paino sanalla köyhä. Jos olet suomalainen, mahdollisuutesi on nollassa, jos et kelpuuta kehopositiivisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin ap oikeasti ketään edes lähestyy, kunhan vain ulisee.

Vierailija
24/27 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun on yksin jossain, puhelimella oleminen on suojareaktio. Kun nimittäin on niin, että suurin osa yksinäisiä naisia ilman mitään syytä lähestyvistä miehistä on jollain tapaa pahaenteisen oloisia. Liian päällekäyviä, liian imeliä, jollain tapaa feikin oloisia. Eli potentiaalisesti vaarallisia. Puhelimeen uppoutuminen yrittää estää mahdollisten katsekontaktien syntymisen vahingossa, mikä voisi triggeröidä hulluja. Ja kai se on vähän sama kuin pään pensaaseen laittaminen: jos en näe teitä, te ette näe minua, toivottavasti.

Lakkaa ap yrittämästä kontaktoitumista, se vain pahentaa asiaa. 

Jännä että naiset näkevät hulluja joka puolella. Tunnen varmasti tuhat miestä joista ehkä muutama vähän sellainen vaarallisen oloinen.

Ap

Vierailija
25/27 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 40v mies ja mielestäni naisiin yhteyden saaminen on aina ollut vaikeaa. Olen kuitenkin huomannut, että pitkät ja komeat kaverit ovat aina saaneet suht helposti naisia. Silloin kun itse yritti nuorempana, niin oli se hemmetin vaikeaa. Olen kuitenkin koko elämäni lukenut erilaisia tutkimuksia ja tilastoja ja asiahan on niin, että ennen naiset jahtasivat 20 % pisimpiä ja komeimpia miehiä ja nykyään 15 % vastaavia. Ja erityisen hankalaa naisasiat on 50 % miehille, siis 5/10 tason ja siitä huonommille miehille. Kannattaa myös muistaa, että "Prisma-testi" on propagandaa. Älkää uskoko ihmisten kertomia valheita.

No käy vaikka joskus siellä Prismassa niin näet todellisuuden. 

Vierailija
26/27 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun on yksin jossain, puhelimella oleminen on suojareaktio. Kun nimittäin on niin, että suurin osa yksinäisiä naisia ilman mitään syytä lähestyvistä miehistä on jollain tapaa pahaenteisen oloisia. Liian päällekäyviä, liian imeliä, jollain tapaa feikin oloisia. Eli potentiaalisesti vaarallisia. Puhelimeen uppoutuminen yrittää estää mahdollisten katsekontaktien syntymisen vahingossa, mikä voisi triggeröidä hulluja. Ja kai se on vähän sama kuin pään pensaaseen laittaminen: jos en näe teitä, te ette näe minua, toivottavasti.

Lakkaa ap yrittämästä kontaktoitumista, se vain pahentaa asiaa. 

Jännä että naiset näkevät hulluja joka puolella. Tunnen varmasti tuhat miestä joista ehkä muutama vähän sellainen vaarallisen oloinen.

Ap

Ap sä olet siis mies? Jännä ettet kohtaa samaa seksuaalissävytteistä ahdistelua ja painostusta kuin naiset. Todennäköisesti niistä sun tuhannesta kaverista noin kolmasosa muuttaa käyttäytymistään naisten kohdalla.

Vierailija
27/27 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 40v mies ja mielestäni naisiin yhteyden saaminen on aina ollut vaikeaa. Olen kuitenkin huomannut, että pitkät ja komeat kaverit ovat aina saaneet suht helposti naisia. Silloin kun itse yritti nuorempana, niin oli se hemmetin vaikeaa. Olen kuitenkin koko elämäni lukenut erilaisia tutkimuksia ja tilastoja ja asiahan on niin, että ennen naiset jahtasivat 20 % pisimpiä ja komeimpia miehiä ja nykyään 15 % vastaavia. Ja erityisen hankalaa naisasiat on 50 % miehille, siis 5/10 tason ja siitä huonommille miehille. Kannattaa myös muistaa, että "Prisma-testi" on propagandaa. Älkää uskoko ihmisten kertomia valheita.

Aikuinen mies ja noin syvällä Antti Tatin "oppeja". Tuosta ei ole enää ulospääsyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme