Inhoan itseäni
Nyt tulee oikein itsesäälikirjoitus mutta pakko vuodattaa tää nyt tänne palstalle. Eli en pidä itsestäni juuri lainkaan.
Olen laiska, saamaton ja aika rumakin yleensä. En osaa hoitaa raha-asioitani ja aikataulujen pito vaikeaa. Työni hoidan hyvin mutta tulen aina myöhässä. En vaan osaa olla ajoissa.
En osaa taloudenpitoa enkä osaa pitää kirjaa menoistani. Luottotiedot on menneet jo nuorena. Ihan siksi kun en ole osannut hoitaa laskuja ajallaan ja olen unohtanut maksaa ne. Nyt velkajärjestelyyn odotan pääsyä. Saas nähdä kuinka siinäkin käy.
Olen sosiaalisesti kömpelö ja ujo. Punastelen eli sen vuoksi olen yleensä hiljaa. Olen 44 vuotias eli ei todellakaan ole söpöä että tämän ikäinen nainen punastelee. Punastelu tietenkin pahentunut iän myötä kun häpeän sitä.
Onko kohtalotovereita?
Olen todella pahoillani puolestasi. Näkisitpä hyvän itsessäsi!
Ja sittenkin - samastun kovin.
Minulla on erittäin epävakaa työtilanne, mistä syystä raha-asioiden kanssa saa ennakoida ja tasapainotella koko ajan. Minulla on huonot sosiaaliset taidot mutta kohtuullinen kyky simuloida normaalia kommunikaatiota - työympäristössä tämä onnistuu. Ystäviä tai läheisiä minulla ei oikeastaan ole. En yksinkertaisesti kelpaa yhtään mihinkään. En toivo olevani pidetty tai haluttu - minulle riittäisi, etten avoimesti inhottaisi toisia, ventovieraitakin. Olen niin vastenmielisen näköinen, etten kestä omaa peilikuvaani. Vihaan itseäni ja toivoisin olevani kuollut.