Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on työkaverina yli nelikymppinen pissisäiti..

Vierailija
28.05.2007 |

Yksi ilta luin täältä, että hyi kamala miten ällöä on kun nelikymppisten naisten pitää yrittää olla niin nuorekkaita ja pukeutua kuin teinit ja tehdä lapsia samaan aikaan kun omat esikoisensa...

No, nythän mä tajusin (pitkät piuhat..) että mulla on työkaverina just tällanen nainen, mitä kuvailitte. Tosi mukava ihminen on, ei siinä mitään. Tosi hoikka, meikkaa paksulti, hiukset, jotka runsaasti raidoitetut ulottuu lanteille + ylipitkä otsis, vaatteet pastelleja niukkoja printtipaitoja ja strassifarkut, laitattaa kynnet säännöllisesti raidallisiksi, kukallisiksi, kimaltaviksi.... käsilaukut on pinkkejä, violetteja.. penaalissa (toimistoTÖISSÄ??) Hello Kitty-kuviot.. =0) Puheääni on vielä niiiiiiiiiiiiiiin hento, ettei meinaa kuulla mitä hän puhuu.

Esikoinen on teini-ikäinen (ei sentään äiti vielä itse), nuorimmainen on vuoden vanha..

Kun vertaan muihin toimiston naisiin, ketkä on n. saman ikäisiä... =0))))))

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs, kun mun työkaverina on kuvatunlainen kuusikymppinen.

Vierailija
2/5 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummonmekko vaan päälle kaikille 30-vuotta täyttäneille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

näkyy baareissa :)

Vierailija
4/5 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain 1 elämä, ei sitä kannata niin vakavasti ottaa.

Vierailija
5/5 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuulipukua eikä verkkareita! Minun tyylisiä vaaatteita ja aina puettu sävyyn ja muuten sopivaksi!

En halua yrittää näyttää nuoremmalta mutta tyylini sellainen ja muutenkin nuoren näköinen, pieni ja siro, ei ryppyjä. Hiukset lyhyehköt, nuorekkaat, tyyliin sopivat!

Ongelma on etten saa viihteellä ikäistäni seuraa! Juuri viikonlopunkoulutus takana laivalla ja miehet tahtoo olla turhan nuoria.

Olen vanhanaikainen ja haluan että mies on vanhempi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi