Minkälaiset mahkut on 40v pitkäaikaistyöttömällä komealla mukavalla fiksulla miehellä saada nuorempi rikas kaunis fiksu mukava nainen?
Kommentit (30)
Et näy herättävän himoja. Inhoa vain.
Alastonsuomesta löydät jonkun Veijo Isoler$$in (67) tyydyttämään itsensä anukseesi rahaa vastaan.
Ap on normipersu. Sekin riittää karkottamaan naiset.
Kyllähän se pitkäaika työttömyys tekee katkeraksi kommunistiksi hyvin helposti.
Vierailija kirjoitti:
Miten tiedät että olet komea?
Hän on niitä " komeiksi kehuttuja", siksi. Eli äitiä ja mummi ovat kehuneet.
Vierailija kirjoitti:
Miten tiedät että olet komea?
Katsomalla peiliin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahdollisuutesi ovat tasan 0. Ensiksi, jos olisit fiksu, komea ja mukava, et olisi pitkäaikaistyötön. Olisit keksinyt jotakin jo. Toisekseen se, että etsit nuorta ja rikasta, kertoo jotain hyvin vastenmielistä arvoistasi. Sen kauniin vielä jotenkin ymmärrän.
Kaikista fiksuimmat on juuri työttömiä, koska eivät voi kestää töissäkäyviä 60 ÄO lampaita.
Raatorehellisesti se Pertsa, joka vetää kalja Malmin torilla juopporemmin kans niin tuskin se ihan fiksu ole. Ehkä olet vähän samanlainen ja vakuutat itsellesi tällaisen satiirisen, pragmaattisen ja katuviisaan neuvon kautta, että senkaltainen ihminen olisi fiksu. Jos ei kestä "lampaita" niin fiksu itsereflektoisi omaa asennetta,käyttäytymistä ja ajatusmalleja, että miksi työssäkäymättömyys on kannattavaa.
Fiksu ihminen ei halua olla kenenkään orja.
Onko työssäkäyminen orjuutta, jos siitä saa kohtuullista palkkaa ja se on vapaaehtoisesti sovittu molempien osapuolten kanssa? Minun mielestäni olen vapaa ihminen tekemään valintoja siinä vaiheessa, jos koen työssäkäymisen orjuuttamiselta.
Se että tottelet muiden käskyjä on orjuutta, ihan sama vaikka siitä saisi rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahdollisuutesi ovat tasan 0. Ensiksi, jos olisit fiksu, komea ja mukava, et olisi pitkäaikaistyötön. Olisit keksinyt jotakin jo. Toisekseen se, että etsit nuorta ja rikasta, kertoo jotain hyvin vastenmielistä arvoistasi. Sen kauniin vielä jotenkin ymmärrän.
Kaikista fiksuimmat on juuri työttömiä, koska eivät voi kestää töissäkäyviä 60 ÄO lampaita.
Raatorehellisesti se Pertsa, joka vetää kalja Malmin torilla juopporemmin kans niin tuskin se ihan fiksu ole. Ehkä olet vähän samanlainen ja vakuutat itsellesi tällaisen satiirisen, pragmaattisen ja katuviisaan neuvon kautta, että senkaltainen ihminen olisi fiksu. Jos ei kestä "lampaita" niin fiksu itsereflektoisi omaa asennetta,käyttäytymistä ja ajatusmalleja, että miksi työssäkäymättömyys on kannattavaa.
Fiksu ihminen ei halua olla kenenkään orja.
Onko työssäkäyminen orjuutta, jos siitä saa kohtuullista palkkaa ja se on vapaaehtoisesti sovittu molempien osapuolten kanssa? Minun mielestäni olen vapaa ihminen tekemään valintoja siinä vaiheessa, jos koen työssäkäymisen orjuuttamiselta.
Se että tottelet muiden käskyjä on orjuutta, ihan sama vaikka siitä saisi rahaa.
Kuuluu vain köyhän työttömän ininää....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fiksut ihmiset eivät ylipäätään ole samassa työpaikassa tyhmien kanssa vaan pystyvät pääsemään sellaiseen työpaikkaan johon palkataan ainoastaan todella fiksuja ihmisiä.