Miltä tuntuu kun sinä kuolet niin muut jatkavat elämäänsä?
Sinun kuolinpäivänäsi ihmiset kävelevät kadulla iloisesti, kilistelevät loman alkamisen kunniaksi ja suunnittelevat tulevaisuutta ja sinä makaat samalla haudassa ikuisesti. Ahdistaako ajatus sinua?
Kommentit (52)
Kerron sitten kun olen kuollut. Etukäteen asiaa on todella vaikea sanoa.
En ole täällä enää onneksi ajattelemassa, että hitto soikoon, noi vaan tuolla pitää hauskaa ja minä makaan täällä haudassa prkle.
Ei ahdista, mutta hitsi että olisi kiva kuulla miten musta puhutaan jälkeenpäin. Ja tietysti miten puoliso asian ottaisi.
Jokainen joka on syntynyt kuolee kerran.
Vierailija kirjoitti:
Kuolleena ei tietenkään tunnu miltään 🤣. Typerä kysymys
Otsikko on vähän hassusti muotoiltu mutta asiahan on selvä - miltä tuntuu ajatus siitä että muiden maailma ei pysähdykään, vaikka sun maailma ja elämä pysähtyy.
Ei, odotan innolla milloin maallinen taivallukseni päättyy.
Muita ei luultavasti haittaa paitsi ap:tä.
Sulla on koko elämä aikaa hyväksyä tuo mielikuva.
Vierailija kirjoitti:
Nythän taitaa olla niin, että luvassa on aikoja, jolloin "elävät tulevat kadehtimaan kuolleita", kuten on kirjoitettu.
Sellaistahan täällä alkaa varmaan jo monella olla... onko tuo Raamatusta vai Nostradamukselta tms?
Luultavasti ja todennäköisesti ei tunnu enää miltään
Harmillista vain että churrojen ja pehmytin tuoma makuelämys on epävarmaa tuonpuoleisessa.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki saavat käydä täällä ja sitten jatkaa joku uusi ihminen taas jonkin aikaa. Käymään vaan tänne tullaan eikä elämään, on laulu.
Käymään vaan tänne tullaan eikä OLEMAAN.
Ei miltään. Oli täällä elämää ennenkin minua.
En mitään. Kuolleet eivät ajattele eivätkä mieti asioita. Toisaalta tämä tieto rauhoittaa.
Tuntuu hyvältä kun pääsee pois maanpäältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nythän taitaa olla niin, että luvassa on aikoja, jolloin "elävät tulevat kadehtimaan kuolleita", kuten on kirjoitettu.
Sellaistahan täällä alkaa varmaan jo monella olla... onko tuo Raamatusta vai Nostradamukselta tms?
Liittyykö tämä jotenkin siihen, että joku tokaisi joskus, että "olemme tottuneet elintasoon johon meillä ei enää ole varaa"?
Ei tarvitse enää kysellä joukhurttien perrään.
🥸🦶💨
Siitähän ei sitten enää itse tiedä mitään.
Kaikki saavat käydä täällä ja sitten jatkaa joku uusi ihminen taas jonkin aikaa. Käymään vaan tänne tullaan eikä elämään, on laulu.