Uusi miss Suomi on yli-ikäinen
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/8959b2a5-e0e7-444a-b973-8dedb9…
Makunen puhuu asiaa, kolmekymppinen rouva on yli-ikäinen missiksi. Nainen ei ole kauneimmillaan enää kolmekymppisenä. Mies pitää omasta iästä huolimatta kauneimpana noin 20v naista kuten Makunenkin 94 vuotiaana.
Kommentit (51)
Ikä ei minusta ole ongelma vaan noiden naisten muovisuus. Ei oikein enää ole sellaista sieviä suomineitoja.
Vierailija kirjoitti:
Koko missikisa pitäisi lopettaa. Naisia halventava kisa. Moni muu asia naisessakin tärkeämpää kuin ulkonäkö. Ennenhän missikisoista naiset pääsivät suoraan laulajiksi, näyttelijöiksi ja Dannyn uhreiksi. Onneksi nykyään on toisin.
Väärin. Naisessa tärkeintä on ulkonäkö ja nuoruus, ainahan kauniita nuoria naisia on laitettu miesten katseltaviksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koko missikisa pitäisi lopettaa. Naisia halventava kisa. Moni muu asia naisessakin tärkeämpää kuin ulkonäkö. Ennenhän missikisoista naiset pääsivät suoraan laulajiksi, näyttelijöiksi ja Dannyn uhreiksi. Onneksi nykyään on toisin.
Väärin. Naisessa tärkeintä on ulkonäkö ja nuoruus, ainahan kauniita nuoria naisia on laitettu miesten katseltaviksi.
Katsooko jotkut miehet tosissaan Miss suomi kisoja...? XD huutist
Ennen misseillä oli myös pituusraja, nykyään puutarhatontutkin saa osallistua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi minun vanhemmille ja minun kumppanille olen enemmän. Kannattaa myös opettaa tyttärellesi ettei hänen tärkeä arvo ole pelkkä ulkonäkö.
Naisten pitäisi ymmärtää, että naisen nuoruus on hyvin lyhyt. Ensi vuonna nelikymppinen missi?😅
Vierailija kirjoitti:
Naisten pitäisi ymmärtää, että naisen nuoruus on hyvin lyhyt. Ensi vuonna nelikymppinen missi?😅
Kyllä. Ja sekös sinua vituttaa? naiset ovat kauniita
Vierailija kirjoitti:
Sen takia ku se on nii lyhyt, nii onki hyvä et vähä vanhemmat saa osallistua jos kokeeki vanhemmiten et on missi ainesta. Eihän sitä nyt nuoruudessa kaikki tajua osallistua. Esim minäkin voisin hakea vaikka missiksi ja olen pian 35v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen kukoistuskausi on todella lyhyt. Keski-ikäinen nainen on miehille ilmaa.
Ja ulinasta päätellen nuoret miehet ovat naisille ilmaa jo 20-vuotiaina. Ylilaudan vakio valitus on ettei naisystävää saa.
Keski-ikäinen nainen on niiden miesten kanssa samassa veneessä😆 Ja sekös se sitä naista raivostuttaa kun silmänräpäys sitten oli nuori.
30v ei ole enää naiseuteen puhkeamassa oleva nuppu, kuten Eikka sanoo. Siinä iässä on jo monella of uraa ja muuta kokemusta. Se vaan näkyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen kukoistuskausi on todella lyhyt. Keski-ikäinen nainen on miehille ilmaa.
Ja ulinasta päätellen nuoret miehet ovat naisille ilmaa jo 20-vuotiaina. Ylilaudan vakio valitus on ettei naisystävää saa.
Keski-ikäinen nainen on niiden miesten kanssa samassa veneessä😆 Ja sekös se sitä naista raivostuttaa kun silmänräpäys sitten oli nuori.
Minä voin keski-ikäisenä hakeutua miss suomi kisaan ja Sekös sinua vituttaa? Missä miesten komeus kisat?! :D
Vierailija kirjoitti:
Sinä et saa heistä ketään eli sinulle pitäisi olla ihan sama.
Vierailija kirjoitti:
Makunen on jäävi sanomaan ketään yli-ikäiseksi, kun itse on jo toinen jalka haudassa.
Miehet ovat eri asia. Vain naisen iällä on merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
30v ei ole enää naiseuteen puhkeamassa oleva nuppu, kuten Eikka sanoo. Siinä iässä on jo monella of uraa ja muuta kokemusta. Se vaan näkyy.
Jos on kokematon voiko hakeutua miss suomeksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Makunen on jäävi sanomaan ketään yli-ikäiseksi, kun itse on jo toinen jalka haudassa.
Miehet ovat eri asia. Vain naisen iällä on merkitystä.
Ketää naine mitää pappa ny halua... Tai sitku on ite mummo!! :D
Missin naamaasta näkee, että nuoruus on takana.
Vierailija kirjoitti:
Missin naamaasta näkee, että nuoruus on takana.
Kylläpä ottaa koville että uusi Miss suomi on 30v.
Botox-täti on vähän väärässä paikassa. No, se on järjestäjien vika, ei tietyti missin.
Ei tule enää Karitoja. Tulee Marttoja. Leikeltyjä tätejä. Menee pari vuotta, niin tuo on niin vanha, ettei sovi enää mihinkään.
Aivan älytöntä.
Ei näytä🤣