Hauskaa miten monella miehellä ilmaantuu lippis vakioasusteeksi siinä nelikymppisenä.
Kommentit (68)
Voisiko naiset lopettaa sen julkisen ahdistunisen jos miehen kommentoi teidän pukeutumista kun selvästikin naiset ei suostu lopettamaan miesten pukeutumisen kommentointia? Kun te kommentoitte miehiä niin teidän PITÄÄ kestää kommentointi miehiltä
Nelikymppisistä lippalakkia käyttävistä miehistä tulee ihan saalistaja vibat.
Vierailija kirjoitti:
Se lippis on kyllä kamalan näkoinen, ellei kyseessä ole ihan pikkupoika. En ymmärrä miksi aikuinen mies haluaisi tahallaan näyttää epäsiistiltä tai epämiellyttävältä. Yksi maailman rumimmista vaatekappaleista.
Yksi käytännön syistä on auringon valo, jolta voi suojata silmiä lipan avulla, mutta tietenkin, asia joka unohtuu, on moukkamaista pitää lippistä aivan kuten muitakin hattuja miespuolisilla, sisällä!!! Yhtä typerää tv: ssä, on haastatteluissa pitää hatunreuhka tiukasti päässä! Paitsi, että henkilö ei arvosta tilaisuutta, kertoo myös huonosta käytöksestä!
Hankkija lipasta taittuvilla aurinkolaseilla on tyylikkäin herrasmiehelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä halutaan iskeä taas miestä. Onneksi miehet eivät lätkäise metrin narulettiä päähänsä lähtiessään liikenteeseen. Kukkahattutätejä solvataan, en todellakaan viitsi aina kauppaan lähtiessä laittaa kampausta, laitan vain myssyn tai hatun päähäni. Sori siitä.
Sun kaltasia tyyppejä ei huomata missään kaupassa koska sua päin ei edes katso kukaan. Sori siittä.
En ole pyrstö pystyssä keikkumassa, tarjolla🐦 eikä OF ole mun juttu.
Onko läskinä jalompaa?
Kyllä. Läskinä olo on jalompaa ja siveellisempää. Se tekee autuaaksi.
Täytän pian 40v ja ostin lippiksen. Enpä tiennyt että jotkut pitävät sitä kaljun merkkinä 😅 mutta siinähän pitävät.
En siis ole kaljuuntumassa. Enkä todellakaan pidä hattua sisätiloissa.
Samaan havaintoon havahduin tänä kesänä. Jokaisella 40+ miehellä sama univormu: lippis, huppari ja shortsit. Etenkin jokaisella, joka ajaa (sähkö)katumaasturilla.
Nasille taas ilmestyy pitkät kalsarit ja joukkuetelttatunika samoihin aikoihin.
Minulla on taas ns. bucket hat.
-mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuorekkaita
Nelikymppisenä löytyy vielä näitä itsestään epävarmoja. Viiskymppisenä ei sitten enää kiinnosta vttuakaan muiden mielipiteet persoonastaan. Ei naisten eikä muiden miesten.
M55
Niimpä. Nelikymppinen mies pistää lippiksen päähän ja esittää nuorekasta saalistaessaan parikymppisiä tyttöjä. Mutta viisikymppisenä se on jo noloa ja sitten onkin parempi lakata esittämästä muuta kuin on.👍
Koskeeko tämä myös naisen meikkaamista?
Vierailija kirjoitti:
Lippis väärinpäin nuorentaa nelikymppistä miestä.
Emtäs tämmöstä 6-kymppistä? - jou mama :)))
Ei vaan, en ole oikein keksinyt, minkälaista päähinettä pitäisin: En kait minä nyt pipo päässä lämpimillä keleillä kulje.
Joku nahkalippis? - Just joo, sais heti jonkin homppelinleiman.
Miksi sitten yleensä pitää pitää päähinettä? Kaksi syytä (mulla): Hiukset ovat vahvat, mutta harvat, se siannahka paistaa läpi.
Toinen syy: Olin nuorena menossa baariin, kävin isän luona/kautta. Hän: Missä pipo ja hanskat? Sanoin et nollakeli; ja viimeksi onnistuin hävittämään ne johonkin. Hän taas siihen: Pidä jonkinlaista päähinetta, iän myötä tulee päänsärkyjä ymv. jos kulkee ilman päähinettä.
....
Niin totta. Mulla pari tuttua naista, aina kulkivat talvellakin ilman mitään. Meni aikaa. Sitten molemmat "istua jöröttivät" pubissa pipot päässä. Molemmat sanoivat, et pää on niin arka. Enpä viitsinyt ilkeillä: Mitäs minä sanoin. .... Koitin kyllä puhua, et käyttäkää nyt jotain pään suojaa, huivia, hupparin huppua..... Ei mennyt jakeluun. .... No, valinnat on aina omia.
Vierailija kirjoitti:
Näin on. Ja kun sen laittaa nurinpäin, näyttääkin jo taaperolta. Joka on pukeutunut ihan itse.
Vierailija kirjoitti:
Samaan havaintoon havahduin tänä kesänä. Jokaisella 40+ miehellä sama univormu: lippis, huppari ja shortsit. Etenkin jokaisella, joka ajaa (sähkö)katumaasturilla.
Olisipa ihanaa jos vastaan tulisi mies, hattu päässä. Kumartaisi ja kohottaisi hattua😩Oi niitä aikoja kun tytöillä oli kunnon vaatteet yllä, nilkat peittävä mekko😩
Vierailija kirjoitti:
Evoluutiobiologian professoria Richard Dawkinsia lainaten väärinpäin oleva lippalakki vähentää havaittua älykkyysosamäärää kymmennellä pisteellä.
Kukin tyylillään 🤣
Vierailija kirjoitti:
Lippis on loistava hattu! Suojaa päätä auringonpaahteelta, suojaa silmiä ja kasvoja sekä auringolta että sateelta, myös pahimmalta tuulelta. Pitää myös pidemmät hiukset pois silmistä. Jos hiki valuu, pitää myös sen pois silmistä. Aivan loistava hattu, käytän jatkuvasti.
N 43
Mutta hyvin ruma ja epänaisellinen. Ja yäk, kaikki hiki joka siihen sitten liimautuu päänahasta. Lippis naisella on ehkä jopa rumempi kuin miehellä. Saa ihmisestä yksinkertaisen kuvan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isältäni on hoidettu tyvisolusyöpä päästä. Muistutti auringolta suojautumisen tärkeydestä. Toki tämäkin naisia harmittaa, mikä ei ole mikään yllätys.
No onhan se nyt harmillista, jos saa tyvisolusyövän, eikö miesten mielestä?
Itse tunnen useamman naisen, jolla on hiuksista tyhjä pläntti päälaella juuri tämän takia. Harvalla on niin paksut hiukset, että riittävät aurinkosuojaksi.
Tietenkin se on harmillista miesten mielestä. Siksi me niitä lakkeja käytetään. Ja tätä tässäkin ketjussa naiset ivaa.
Mä olen käyttänyt lippistä läpi elämäni (54 vuotta), en tosin sisätiloissa.
Miesten lippis on kevyttä kamaa verrattuna naisten tunikakaapuun, leggingseihin, räväkkään kouvolatukkaan ja kaksoisleuan peittävään kaulahuiviin :D
Vierailija kirjoitti:
Se lippis on kyllä kamalan näkoinen, ellei kyseessä ole ihan pikkupoika. En ymmärrä miksi aikuinen mies haluaisi tahallaan näyttää epäsiistiltä tai epämiellyttävältä. Yksi maailman rumimmista vaatekappaleista.
Makuasia, mutta on siistejä lippiksiä ilman mitään jättilogoja tms.
Minä olen koko elämäni pitänyt lippistä ja vasta näin nelikymppisenä naiset ovat alkaneet kritisoimaan sitä. Olisiko tuohon sinun aloitukseen kuitenkin oikeampi argumentti se että naisia alkaa vasta nelikymppisillä miehillä häirirsemään se lippis?