Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hauskaa miten monella miehellä ilmaantuu lippis vakioasusteeksi siinä nelikymppisenä.

Vierailija
06.09.2026 |

Visusti päässä myös sisätiloissa. 

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pysyy runsas tukka paremmin kuosissa.

Runsas niskatukka tarkoitit.

Vierailija
22/65 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isältäni on hoidettu tyvisolusyöpä päästä. Muistutti auringolta suojautumisen tärkeydestä. Toki tämäkin naisia harmittaa, mikä ei ole mikään yllätys. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenkin sanonut mistä tuntee kaljun miehen?

Lippiksestä.

Niin?

Vierailija
24/65 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten täysin päinvastoin. Minulla oli nuorempana aina lippis, nyt nelikymppisenä miehenä olen tehnyt ison elämäntapa remontin, liikuntaa joka päivä, terveelliset elämäntavat, parturissa kerran kuussa, lippis vain esim lenkkeillessä, muuten ei enää tarvitse, koska itsestäni huolehtivana näytän hyvältä ilman. M41

Miten ihmeessä lippis liittyy elintapoihin yhtään mitenkään?

9mm siiliksi vedetty epäsiisti pää ei ole kovin komee näky, siihen laittaa mielellään lippiksen. Mutta kun käy parturissa ja katsoo itseään peilistä, näyttää todellakin hyvältä. Vähän vahaa vielä hiuksiin niin kelpaa mennä ilman lakkia. Mä leikkasin nuorempana aina itse hiukset, nykyään parturi. M41

Vierailija
25/65 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lippis on loistava hattu! Suojaa päätä auringonpaahteelta, suojaa silmiä ja kasvoja sekä auringolta että sateelta, myös pahimmalta tuulelta. Pitää myös pidemmät hiukset pois silmistä. Jos hiki valuu, pitää myös sen pois silmistä. Aivan loistava hattu, käytän jatkuvasti.

N 43

Vierailija
26/65 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten täysin päinvastoin. Minulla oli nuorempana aina lippis, nyt nelikymppisenä miehenä olen tehnyt ison elämäntapa remontin, liikuntaa joka päivä, terveelliset elämäntavat, parturissa kerran kuussa, lippis vain esim lenkkeillessä, muuten ei enää tarvitse, koska itsestäni huolehtivana näytän hyvältä ilman. M41

9mm siiliksi vedetty epäsiisti pää ei ole kovin komee näky, siihen laittaa mielellään lippiksen. Mutta kun käy parturissa ja katsoo itseään peilistä, näyttää todellakin hyvältä. Vähän vahaa vielä hiuksiin niin kelpaa mennä ilman lakkia. Mä leikkasin nuorempana aina itse hiukset, nykyään parturi. M41

Puhut sä nyt elintavoista vai hiustyylistä?

Vierailija
27/65 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä halutaan iskeä taas miestä. Onneksi miehet eivät lätkäise metrin narulettiä päähänsä lähtiessään liikenteeseen. Kukkahattutätejä solvataan, en todellakaan viitsi aina kauppaan lähtiessä laittaa kampausta, laitan vain myssyn tai hatun päähäni. Sori siitä. 

Vierailija
28/65 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluaa näyttää viikinkisoturilta.

Vierailija
29/65 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän lippistä lenkillä ulkona, koska se suojaa silmiä auringolta ja estää silmälasien kastumisen sateella.

Vierailija
30/65 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoinpa noita täällä näkyy.

Vierailija
31/65 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytännössä aina miehet ovat peittäneet hiusten harvenemista ja kaljuuntumista eri päähineillä, mutta jos keski-ikäisenä tekee sitä juuri lippiksen kanssa kaikkialla, niin se on kyllä junttia ja mautonta. 

Jossain mökillä, tietyssä duunariammateissa tai monien harrastuksien yhteydessä lippalakki voi olla toki olla ihan ok kaiken ikäisillä, mutta ei sen pitäisi aikuisen miehen julkiseen arkiasusteeseen kuulua.

Vierailija
32/65 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuorekkaita

Nelikymppisenä löytyy vielä näitä itsestään epävarmoja. Viiskymppisenä ei sitten enää kiinnosta vttuakaan muiden mielipiteet persoonastaan. Ei naisten eikä muiden miesten.

M55

Niimpä. Nelikymppinen mies pistää lippiksen päähän ja esittää nuorekasta saalistaessaan parikymppisiä tyttöjä. Mutta viisikymppisenä se on jo noloa ja sitten onkin parempi lakata esittämästä muuta kuin on.👍

Vierailija
33/65 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä halutaan iskeä taas miestä. Onneksi miehet eivät lätkäise metrin narulettiä päähänsä lähtiessään liikenteeseen. Kukkahattutätejä solvataan, en todellakaan viitsi aina kauppaan lähtiessä laittaa kampausta, laitan vain myssyn tai hatun päähäni. Sori siitä. 

Sun kaltasia tyyppejä ei huomata missään kaupassa koska sua päin ei edes katso kukaan. Sori siittä.

Vierailija
34/65 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun kaltasia tyyppejä ei huomata missään kaupassa koska sua päin ei edes katso kukaan. Sori siittä.

En ole pyrstö pystyssä keikkumassa, tarjolla🐦‍ eikä  OF ole mun juttu. 

Vierailija
35/65 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeimmän suojaaminen kesällä/talvella on vain järkevää. Ehkä tästä voimme päätellä, että miehillä järki ilmaantuu siinä 40 ikävuoden tienoilla. PS. Sisällä lippistä ei pidetä, eikä ruokapöydässä.

Vierailija
36/65 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole pyrstö pystyssä keikkumassa, tarjolla🐦‍ eikä  OF ole mun juttu. 

Onko läskinä jalompaa?

Vierailija
37/65 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aihehan on monisyinen. 
Ensinnäkin sinänsä päähineen käytöstä plussaa, se tuo oman lisänsä pukeutumiseen, ja suomalainen, usein kalvakka pääpallura (ohuiden hiusten peittämä tai kalju) siinä harteilla on muuten vähän orpo ilmestys. 
No sitten taas päähineitä on monenlaisia, jo pelkästään lippiksiäkin. Yleisin tällä hetkellä lienee snapback-malli ja se tekee aikuisesta miehestä ikijonnen. 

Vierailija
38/65 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isältäni on hoidettu tyvisolusyöpä päästä. Muistutti auringolta suojautumisen tärkeydestä. Toki tämäkin naisia harmittaa, mikä ei ole mikään yllätys. 

No onhan se nyt harmillista, jos saa tyvisolusyövän, eikö miesten mielestä?

Itse tunnen useamman naisen, jolla on hiuksista tyhjä pläntti päälaella juuri tämän takia. Harvalla on niin paksut hiukset, että riittävät aurinkosuojaksi.

Vierailija
39/65 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai pipo kesät talvet.

Ville Valo

Vierailija
40/65 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhut sä nyt elintavoista vai hiustyylistä?

Molemmat. Elintavat näkyy naamasta. Rasvainen ruoka pois, juustot ja kinkut leivän päältä kurkkuun ja tomaattien, lautaselle puoli kiloa kasviksia, nopeasti putosi paino 10kg, tummat silmänympärykset poistui, siihen vielä päälle parturi, liikuntaa. On hiukan erilainen olo kuin rasvainen mättö, ei liikuntaa, itse leikatut hiukset. Tämän on huomanneet myös naiset, huomannut itsekkin että on alettu katsella aika pitkäänkin. M41

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi