Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eteneekö se Eu määräys käteisestä?

Vierailija
06.09.2026 |

Jonkin aikaa sitten oli kova uho, että ihan joka paikassa tulee olla mahdollista maksaa käteisellä, onko tämä edelleen työn alla ja tulossa?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käteinen on niin kauan turhaa, kun sähköä tulee seinästä ja netti toimii. 

Äkäsiå noi pankkikortin käyttäjät busseissa, kun sillä voi maksaa vain yhden ihmisen matkan. Pankkikortti onkin vanhan aikainen. Kunhan puhelimessa on akkua ja sovellus millä ostaa bussilipun.

Meillä ei busseissa käteinen käy. Eipä kyllä oo bussejakaan.

Vierailija
42/45 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käteinen on niin kauan turhaa, kun sähköä tulee seinästä ja netti toimii. 

Äkäsiå noi pankkikortin käyttäjät busseissa, kun sillä voi maksaa vain yhden ihmisen matkan. Pankkikortti onkin vanhan aikainen. Kunhan puhelimessa on akkua ja sovellus millä ostaa bussilipun.

Meillä ei busseissa käteinen käy. Eipä kyllä oo bussejakaan.

Mitäpä sitä bussilla tekee? Ajaa kauppaan ostamaan käteisellä asioita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voitaisiin turhasta käteisestä jo luopua kokonaan. Itse en ole käteistä käyttänyt yli kymmeneen vuoteen.

Käteinen on kuningas, pankki tai luottokortilla maksaessa viranomaisilla tai kaupalla on mahdollisuus urkkia mihin käytät varojasi.

Entä sitten? Saavat tietää että ostin ruokaa. 

Ulkomaalaiset eivät osta muuta kuin ruokaa kortilla, koska sosku jakaa niitä ilmaiseksi. uuten aina käteisellä, että ei nähdä heidän varojaan. 

Vierailija
44/45 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voitaisiin turhasta käteisestä jo luopua kokonaan. Itse en ole käteistä käyttänyt yli kymmeneen vuoteen.

Käteinen on kuningas, pankki tai luottokortilla maksaessa viranomaisilla tai kaupalla on mahdollisuus urkkia mihin käytät varojasi.

Entä sitten? Saavat tietää että ostin ruokaa. 

Ulkomaalaiset eivät osta muuta kuin ruokaa kortilla, koska sosku jakaa niitä ilmaiseksi. uuten aina käteisellä, että ei nähdä heidän varojaan. 

Minä sisämaalaisena ostan vain kortilla eikä kiinnosta jos joku tietää että ostin leipää ja maitoa

Vierailija
45/45 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostan käteisellä vain seksiä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi