Jos saisitte ottaa ihan minkä tahansa eläimen lemmikiksi, niin mikä se olisi
Minä ottaisin jonkin kivan vähhän tyytyvän koiran.
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koala tai vaikka manuli, manulit toki on kovin arkoja.
Olen katsonut koalavideoita, ja ne ei kyllä vaikuta kovinkaan älykkäiltä. Pitävät outoja ääniäkin.
Koalan aivot on ihan sileät. Ja isolla osalla on klamydia, joka aiheuttaa niille inkontinenssia.
Oma vastaukseni on kuitenkin samalta mantereelta. Haluan vompatin.
Minulla on jo mies, sillä on paljon karvoja ja pieni töpö. Ei ole kovin älykäs, mutta on kiltti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koala tai vaikka manuli, manulit toki on kovin arkoja.
Olen katsonut koalavideoita, ja ne ei kyllä vaikuta kovinkaan älykkäiltä. Pitävät outoja ääniäkin.
Koalan aivot on ihan sileät. Ja isolla osalla on klamydia, joka aiheuttaa niille inkontinenssia.
Oma vastaukseni on kuitenkin samalta mantereelta. Haluan vompatin.
Koala ei myöskään ymmärrä irtonaisia eukalyptuksen lehtiä ruoaksi. Sen aivotoiminta ei pysty siihen. Niiden pitää olla oksassa kiinni niin se saa syötyä ne.
Ottaisin kaksi kissaa. En silti ota lemmikkejä, koska olisi tuskaa etsiä niille hoitopaikkaa aina kun haluan lähteä vaikka viikonlopuksi muualle. Ja teen vuorotyötä niin en halua kenenkään tai minkään herättävän minua kun nukun.
Kissan. Tai sitten papukaijan, joka oppisi puhumaan. Tuollanen isokorvainen aavikkokettu olisi myös kiva... kai.
Vierailija kirjoitti:
Pienen koiran. Olen jo vuosia haaveillut, mutta pennut maksavat tuhansia, eikä mulla tuskin koskaan ole sellaisia rahoja. :(
Ota rescue koira?
Koirat mitä on nytkin
Kissat
Vompatti
Lumileopardi, gepardi
Susi
Karhu ja jääkarhu
Saimaannorppa
Albatrossi, kakapo, pingviini
Pallokala
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pienen koiran. Olen jo vuosia haaveillut, mutta pennut maksavat tuhansia, eikä mulla tuskin koskaan ole sellaisia rahoja. :(
Ota rescue koira?
Kotimaiset rescuet harvemmin on pikkukoiria. Joskus voi jäädä vanhukselta, jos ei omaiset pysty ottamaan, mutta kyllä ne vähät rescuekoirat täällä on jotain vuosikkaita isoja sakemannisekoituksia. Ja ulkomailta rescuekoiran ottamisessa on taas ihan omat juttunsa, ei sieltäkään tiedä mitä saa. Olisin ehkä yhteydessä kasvattajiin tai rotujärjestöihin, jos olisi jotain pikkuvikaista, jolla ei ole käyttö- tai jalostusarvoa. Hammaspuutoksia, värivirheellisiä tms.
Kissa, ragdoll, aina ja ikuisesti. 💖
Kissoja mulla on jo, mutta voisin toki ottaa lisääkin.
Kissan ottaisin, ja otankin jahka meidän putkiremontti on valmis. Ennen ei viitsi, koska elukkaparka voisi pelätä meteliä ja asunnossa ramppaavaa työväkeä.
Ensimmäinen valinta olisi lohikäärme. Niitä on vaikea saada niin norsu olisi toinen valinta. Mehän lähdettäisi norsun kanssa parempaan ilmastoon viimeistään näin syyskuussa. Norsulla saisi naapurit viimisen päälle kateellisiksi. Mikä on aina tärkeää. Sitten selviäisi sekin saako norsulla iskettyä naisia kauppareissulla.
Pesukarhu. Se menisi kivasti kissojen ja koirien kanssa.
Kanoja ja hevosia on ollut, ottaisin molempia uudelleen, jos asuisin maatilalla.
Joskus saa edullisesti sekarotuisia. Jos ei tarvitse olla näyttelykoira, niin ovat usein usein hyväluontoisia ja terveitä kotikoiria.