Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

HS: Helsingissä riittää naisia, mutta miehille ei kelpaa kuka tahansa

Vierailija
05.09.2026 |

https://www.hs.fi/lifestyle/art-2000012228161.html

Tuosta artikkelista inspiroituneena, 

Kysymykseni on osoitettu miehille, jotka ovat joskus käyttäneet deittisovelluksia kuten esimerkiksi Tinder, Hinge jne:

1. Kun olet deittiäpissä, niin tuntuuko sinusta siltä, että sulla on runsaasti valinnanvaraa sinkkunaisissa? Tuntuuko, että sinulla on siinä puhelimessa suurin piirtein kaikki Suomen sinkkunaiset ja sinulla on mahdollisuus tavata heistä kuka tahansa?

2. Tuntuuko sinusta siltä, että kaikki kotikaupunkisi upeat sinkkunaiset tyrkyttävät itseään sinulle ja kilpailevat huomiostasi? Onko ihan valinnanvaikeus, että kenen kanssa sitä lähtisi treffeille, kun kaikki kauniit naiset pommittavat sinua treffikutsuilla?

3. Entä jos olet tavannut jonkun mukavan naisen, jonka seurassa viihdyt ja hän on kumppaniainesta, niin hiipiikö sinulle kuitenkin mieleen, että "pitäisikö minun kuitenkin palata takaisin Tinderiin swaippailemaan, että ehkä mä sieltä vähän paremmankin naisen löydän"?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hamassanomat alkaa laittaa naisia ruotuun. Ette kelpaa jos ette ole kilttejä, lojaaleja ja tottelevaisia ja odota sitä oikeaa ainoaa jolle olette sitten kuuliainen loppuelämän!

Vierailija
22/25 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia vaivaa myös se etteivät ne oikeasti näe alle 180cm pitkiä miehiä, koita siinä sitten pariutua oman tasoisen naisen kanssa johon voisi olla tyytyväinen, vaikkei mitään läpi sydämmen menevää rakkautta tuntisikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinderissä olevista naisista 80% on ylipainoisia.

Itse en fittinä miehenä voisi edes käyttää seksiseurana. 

Mitään muita vaatimuslistoja minulla ei ole. 

Hoikka ja empaattinen ovat minun kohtuuttomat toiveeni. 

😅😂 toihan on täysin yliampuvaa ja kohtuuttoman pitkä kriteerilista.

Niin totta, tämä.

Vierailija
24/25 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen nainen ja olen viime vuosien aikana käynyt treffeillä 67 eri miehen kanssa. Näistä miehistä n. 3/4 antoi minulle pakit joko heti ensitreffien jälkeen tai viimeistään parin kuukauden tapailun jälkeen . Eli sanoisin, että miehet ovat tosi nirsoja.

Naiselle nyt tuntuu tulevan järkytyksenä se, että oikeasti jokainen normimies ei vaan halua jokaista vastaankävelevää naista, vaikka noiden (harvojen) sänkyyn haluavien miesten jatkuvassa piirityksessä voi siltä näyttääkin. Ihan vastaavasti jokainen nainen ei halua jokaista vastaankävelevää miestä, omista mieltymyssyistään yms. Ei siinä muusta ole kyse. 

Vierailija
25/25 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

100% match käy, muut ei