Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Äitini kertoi

Vierailija
05.03.2024 |

Kun sai meidät lapset niin kunto romahti täysin: Hampaat hajosi, hiukset tippui, ryppyjä tuli, pidätyskyky meni...

Olen nyt 36 kuten äitini ensimmäisen lapsen saadessaan: Paksu tukka, ei rypyn ryppyä, hampaat hyvässä kunnossa (ei koskaan ole ollut reikiä) ja kunto mitä mainoin.

En hommaa ikinä lapsia ja äitini kertomus vahvisti vain tämän päätökseni!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana rehellinen äiti

Vierailija
2/11 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa hapertui hampaat suuhun vasta tyttölasten myötä, mutta ei haittaa vaikka suu olis ilman hampaita, niin paljon lapset antaa elämään iloa<3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Multa hapertui hampaat suuhun vasta tyttölasten myötä, mutta ei haittaa vaikka suu olis ilman hampaita, niin paljon lapset antaa elämään iloa<3

"Vanhan sanonnan mukaan tyttövauva vie äitinsä kauneuden"

Vierailija
4/11 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eiköhän lapsen saaminen ole lahja ihmiselle, jos äitiäsi kuuntelet sinulle sopii lapseton elo.

Kamalaa muuten syyttää lastaan ruttunaamasta ja hampaattomuudesta.

Minulle lapsi on antanut ja antaa suunnattoman paljon.

T. kiitollinen ja onnellinen äiti.

Vierailija
5/11 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aivan erilaiset kokemukset. Synnytyksen jälkeen ihoni hehkui kauniimmin kuin koskaan aikaisemmin. Hiukset vahvistuivat ja kiiltävät terveenä. Yksi hammas paikattiin. Seksi oli uskomattoman ihanaa. Olin silloin 23-vuotias.

Vierailija
6/11 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eiköhän lapsen saaminen ole lahja ihmiselle, jos äitiäsi kuuntelet sinulle sopii lapseton elo.

Kamalaa muuten syyttää lastaan ruttunaamasta ja hampaattomuudesta.

Minulle lapsi on antanut ja antaa suunnattoman paljon.

T. kiitollinen ja onnellinen äiti.

En minä huomaa mitään syyttämistä? Totuuksia kertoo. Itse jutellut tyttären kanssa paljonkin raskauden sekä synnytyksen huonoistakin puolista, olisin toivonut samanlaista rehellisyyttä myös omalta äidiltäni. Tyttäreni siitä huolimatta haluaa lapsia. Tottakai kroppa joutuu koville.

Vierailija
7/11 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tapauksia joissa myös nännit putosivat pois 😯

Vierailija
8/11 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa syödä monipuolisesti ja käyttää raskausmonivitamiineja, että ei tipu hampaat ja hiukset.

Vierailija
9/11 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tosi paksu kihara tukka ja hyvät hampaat ja lapsia. 

Vierailija
10/11 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen vanhaan oli sanonta, että hammas per lapsi. Se oli ennen kunnon hammashoitoa ja kunnon ravintoa. Ei lasten saaminen vaikuta enää millään lailla naisten hampaisiin, hiuksiin tai ryppyihin. Pidätyskyky taas huononeen ihmisillä yleensä vasta vanhemmiten, ei synnytysten jälkeen.

Vierailija
11/11 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä syystä lapset kannattaa tehdä jo ennen 30 v. Aika vanha on äitisi ollut ensisynnyttäjäksi