Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostaako joku oikeasti vielä tulostimen mustekasetteja vuonna 2026?

Vierailija
04.09.2026 |

Ettekö tajua mitä huijausta ne on? Esimerkiksi canonin PG-545 XL mustekasetti jossa 15ml mustetta maksaa 30€. Amazon.de sivulta saa tilattua mustekasettien täyttösetin 16€, jossa on 550ml mustetta. Eli puoleen hintaan, ja melkein 40 kertaa enemmän mustetta.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän niitä ketään vielä osta?

Vierailija
2/7 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä joku tulostin-Ulla tai kasetti-Raisa saattaa vielä ostella niitä "Oi oi aitoa Canon mustetta! Siinähän lukee Genuine! Tämä on laadukasta Canon mustetta, muuta en osta.*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhä ihmettelee siellä että miten joku ei viitsi keplotella. En viitsi koska minulle on ihan sama mitä maksavat.

Tajuatko, KÖYHÄ LUUSERI?

Vierailija
4/7 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä joku tulostin-Ulla tai kasetti-Raisa saattaa vielä ostella niitä "Oi oi aitoa Canon mustetta! Siinähän lukee Genuine! Tämä on laadukasta Canon mustetta, muuta en osta.*

Kasetti-Raisa 😂

Vierailija
5/7 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Köyhä ihmettelee siellä että miten joku ei viitsi keplotella. En viitsi koska minulle on ihan sama mitä maksavat.

Tajuatko, KÖYHÄ LUUSERI?

Tajuan kyllä sen, ettei sinua kiinnosta paljonko maksaa, ja se on sinun oikeutesi ostaa niitä jos haluat. En ole köyhä enkä rikas, vaan siltä väliltä. Voisin kyllä ostaa kalliita kasetteja, mutta periaatteellisista syistä en suostu niitä ostamaan. Olen aikamoinen luuseri kyllä, mutten varsinaisesti köyhä. Ap

Vierailija
6/7 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla normaaleilla heteroilla on lasertulostin, joten mitä sinä homo täällä uliset?

Vierailija
7/7 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostan ebayn kautta pilkkahintaan täyden setin 5 väri/mustekasettia reilulla kympillä postikuluineen saksasta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän