Hermot menee kun vaimo katsoo lyhytvideoita
Vaimo katselee iltaisin sohvalla reelsejä TikTok, Instagram reels aina äänet päällä. Se on raivostuttavaa kuunnella sitä kun musiikki/puhe vaihtuu uuteen muutaman sekunnin välein. Olen pyytänyt laittamaan kuulokkeet mutta ei suostu. En ymmärrä miten keski-ikäinen ihminen on koukussa tuollaiseen humpuukiin.
Ja se tekee myös sitä samaan aikaan kun katsotaan yhdessä telkkaria ja välillä vielä kommentoi jotain videota.
M46
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse hankkisin itselleni ne kuulokkeet ja katselisin omat ohjelmani ne korvilla. En tiedä meniskö viesti perille mutta ainakin saisin katsoa omat juttuni rauhassa.
Ap täällä. Olen yrittänyt laittaa kuulokkeet, mutta sitten vaimo ottaa nokkiinsa siitä että mulla on kuulokkeet. Se sanoo että se on epäkohteliasta seurassa. Sitäpaitsi silloin en kuulisi mitä hän kommentoi videoista. On muuten paha kommentoida jotain mitä ei näe mutta kuulee.
Mutta lyhytvideoiden pyöritys niin että muut joutuvat kuuntelmaan ei ilmeisesti ole?
M46Olis ihan helvettiä. Itse eroaisin tuollaisesta tyypistä.
N37
No ei tuo nyt suorilta eron syy sentään ole.
Jostain syystä te eldery millenial -naiset olette herkästi aina eroamassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse hankkisin itselleni ne kuulokkeet ja katselisin omat ohjelmani ne korvilla. En tiedä meniskö viesti perille mutta ainakin saisin katsoa omat juttuni rauhassa.
Ap täällä. Olen yrittänyt laittaa kuulokkeet, mutta sitten vaimo ottaa nokkiinsa siitä että mulla on kuulokkeet. Se sanoo että se on epäkohteliasta seurassa. Sitäpaitsi silloin en kuulisi mitä hän kommentoi videoista. On muuten paha kommentoida jotain mitä ei näe mutta kuulee.
Mutta lyhytvideoiden pyöritys niin että muut joutuvat kuuntelmaan ei ilmeisesti ole?
M46
Niin mitä sinun pitäisi sitten hänen kommentteihinsa vastata? Onko tuo hänen mielestään jotain teidän yhteistä aikaanne, jota sinä et saa pilata laittamalla kuulokkeita päähän?
Tee selväksi, että joko katsotte jotain yhdessä esim. tv:stä tai sitten molemmat katsovat omia juttujaan, mutta toista ei kuulu silloin häiritä. Voit yrittää sanoa hänelle, että olisi kiva jos viettäisitte enemmän aikaa oikeasti yhdessä eli keskittymällä molemmat samaan asiaan, silloin voisi yhdessä nauraa tai kommentoidakin.
Tosin N37 ei taida ihan mennä elderly millenial -kategoriaan, ellei ole loppuvuodesta syntynyt. Elderly millenials = 1981-1988 syntyneet.
Osta akalle tabletti ja painukoon muualle katsomaan!
Vierailija kirjoitti:
Anna vaimosi katsoa sitä mitä hän haluaa.
Niinhän ap antaakin, mutta saa siitä silti ärsyyntyä kun vaimo pakottaa vielä osallistumaankin.
Lisäksi tuollainen kumppani muuttuu helposti omissa silmissä ärsyttäväksi vähä-älyiseksi lapseksi, kun tuollaista harrastaa, ja sitten hänen kanssaan ei halua enää yhdessä ollakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N37
Jostain syystä te eldery millenial -naiset olette herkästi aina eroamassa.
Ei saisi erota jos toinen aiheuttaa jatkuvaa melusaastetta kotona, eikä välitä pätkääkään toisen toiveista vaan vielä kääntää tilanteen päälaelleen ja väittää toista epäkohteliaaksi? Erota saa mistä syystä hyvänsä, mutta tuo on minusta jo hyvä syy. Taitaa vaan sua vituttaa että me milleniaali naiset ollaan onnellisempia yksin ja meillä on siksi varaa olla nirsoja.
N37
Vierailija kirjoitti:
Tosin N37 ei taida ihan mennä elderly millenial -kategoriaan, ellei ole loppuvuodesta syntynyt. Elderly millenials = 1981-1988 syntyneet.
Off topic: -89 alkuvuodesta, mutta joo, olen sitten nuoremmassa tai "elderly" kategoriassa, niin keski-ikä on nurkan takana.
N37
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N37
Jostain syystä te eldery millenial -naiset olette herkästi aina eroamassa.Ei saisi erota jos toinen aiheuttaa jatkuvaa melusaastetta kotona, eikä välitä pätkääkään toisen toiveista vaan vielä kääntää tilanteen päälaelleen ja väittää toista epäkohteliaaksi? Erota saa mistä syystä hyvänsä, mutta tuo on minusta jo hyvä syy. Taitaa vaan sua vituttaa että me milleniaali naiset ollaan onnellisempia yksin ja meillä on siksi varaa olla nirsoja.
N37
Ei vituta pätkääkään, olet hakoteillä.
TikTok on Kiinan salajuoni, koukuttava aivojen latistaja ja kansan tyhmentäjä. Kiinassa ei oma nuoriso saati lapset, pääse seuraamaan tätä hömpötystä. Se on suunnattu länsimaille. Kiinan nouseva nuoriso oppii ja opiskelee ja tulevaisuudessa lyö meidät laudalta! Mieti itse, näin käy!
Olisin sen verta vittumainen että alkaisin huudattamaan puhelimesta black metal rääkymistä tai muuta vastaavaa. Sitten kun valitus alkaisi niin sanoisin että on epäkohteliasta arvostella toisen musiikkivalintoja.
Ala kostoksi vaihtamaan sessin aikana asentoa viiden sekunnin välein 😎
Vierailija kirjoitti:
TikTok on Kiinan salajuoni, koukuttava aivojen latistaja ja kansan tyhmentäjä. Kiinassa ei oma nuoriso saati lapset, pääse seuraamaan tätä hömpötystä. Se on suunnattu länsimaille. Kiinan nouseva nuoriso oppii ja opiskelee ja tulevaisuudessa lyö meidät laudalta! Mieti itse, näin käy!
Uskon tuohon täysin. Ihan jäätävän ovela ja valitettavan toimiva juoni. Pisteet kiinalaisille tästä, vaikka en toki tykkääkään.
Ai, luulin otsikon perusteella että kyse olisi jostain vertikaalirajoitteisesta pyrkyristä.
Someriippuvuus aiheuttaa tuollaista.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaikki suomalaiset tiktok naiset kuulostavat niissä videoissa ihan samalta? Ajetaanko se puhe jonkun muuntimen läpi.
En käytä Tiktokia mutta Instagramissa joskus katselen hetken näitä lyhyitä videoita (tosin asun yksin enkä siis ärsytä ketään). Olen asunut vasta 15 vuotta ulkomailla mutta pakko sanoa että mä en meinaa ymmärtää mitään kun suomalaisten nuorten naisten videoita tulee kohdalle. Kaikki jotenkin mutisevat, sössöttävät ja kiekaisevat täsmälleen samalla tavalla. Sanat puuroutuvat ja kielioppi on aivan päin mäntyä. Erikoinen ilmiö joka tosiaan korostuu kun en suomea joka päivä kuule.
Minä olen räjähtänyt pari kertaa, ja sanonut, että joko äänet hiljaisemmalle tai kuulokkeet. Olen lähtenyt kotoa kerran litomaan, koska en jaksanut. Aina, kun on äänet kovalla huomautan, että nyt hiljemmalle tai ne kuulokkeet.
Pikkuhiljaa alkaa uskoa.
En edes vitsaile kun sanon että ennemmin kuuntelisin jopa piereskelyä kuin sitä aggressiivisesti tuuttaavaa muovista mölysaastetta.