Ylin tulokymmenys maksaa noin 45 prosenttia ansiotuloveroista, ja osuus on kasvussa - sen vuoksi muutin tänne ulkomaille
Alkoi vituttaa, että yli puolet tuloista meni veroihin, siis olin tosiasiassa yli puolet vuodesta valtion palveluksessa.
Se riitti ja muutin maahan jossa maksan 22 %:n veron tulotasosta riippumatta. Siirsin myös firmani tänne ja se maksaa veroa 0 euroa, niin kauan kuin rahaa ei nosteta firmasta.
Näillä mennään nyt.
Me fiksummat häivymme ja rupusakki jää.
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Et sinä kelapummi mihinkään ole muuttanut.
Voi voi, että ottaa lujille. Kuka ne sun kelatuet maksaa tulevaisuudessa.
Mee töihin.
Ylin kymmenes hyötyy ylivoimaisesti eniten verovaroilla pystytetyistä ja ylläpidetyistä instituutioista.
Opettele näkemään talous kokonaisuutena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi voi, että ottaa lujille. Kuka ne sun kelatuet maksaa tulevaisuudessa.
Mee töihin.
Ei ota lujille kelapummin satuilu.
Sitä se vihervasemmistolainen ryöstöverotus teettää. Maksajat häipyy ja elättejä muuttaa sisään. Oikea rikkaus korvaantuu monikulttuurisella "rikkaudella".
Veroja ja veroluonteisia maksuja maksetaan vuosittain 100 miljardia euroa. Ansiotuloveron osuus on tuosta vain 6 miljardia euroa.
Jonkun pitää kantaa vastuu tästäkin maasta, joka on sinunkin koulutuksesi maksanut ja monta muutakin asiaa sinulle mahdollistanut. Mitä siitä tulisi jos me kaikki vain ottaisimme sen mitä kotimaamme meille antaa ja sen jälkeen se olisi au revoir.
Minun mielestäni sinä olet sitä rupusakkia.
Terveisiä ylimmästä tulokymmenyksestä
Vierailija kirjoitti:
Tämä! Yrityksen siirtäminen toiseen maahan tietää vuosien paperisotaa, ap:n tarinassa tuoksahtaa pienoinen provo🤔🤔
Saadaanhan me tilalle wolttikuskeja. Ihmisarvo on jakamaton
Onnittelut. Sulle ei makseta
enää eläkettä ellet palaa Suomeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä! Yrityksen siirtäminen toiseen maahan tietää vuosien paperisotaa, ap:n tarinassa tuoksahtaa pienoinen provo🤔🤔
Itse asiassa käy helposti. Perustat yrityksen siellä maassa ja lopetat yrityksen Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Veroja ja veroluonteisia maksuja maksetaan vuosittain 100 miljardia euroa. Ansiotuloveron osuus on tuosta vain 6 miljardia euroa.
Sun faktat ovat myt "hieman" pielessä. Katso nyt edes googlesta ensin
Vierailija kirjoitti:
Ylin kymmenes hyötyy ylivoimaisesti eniten verovaroilla pystytetyistä ja ylläpidetyistä instituutioista.
Miten se hyöty konkretisoituu?
Itse asuin ja työskentelin vuosia ulkomailla, mutta ei se minulle onnea tuonut. Paljon tyytyväisempi olen Suomessa ja ei haittaa vaikka joutuu veroja maksamaan.
Kelaelätti saatanat saisivat painua hiiteen Suomesta. Mokomat paskiaiset tuhosivat kansantalouden loisimisellaan ja vinkuvat edelleen lisää tukia. On ne sellaista saastaa että pahempaa ei tästä maasta löydy. Eipä kiinnosta työnteko näitä omahyväisiä prkleiitä.
Vierailija kirjoitti:
Kelaelätti saatanat saisivat painua hiiteen Suomesta. Mokomat paskiaiset tuhosivat kansantalouden loisimisellaan ja vinkuvat edelleen lisää tukia. On ne sellaista saastaa että pahempaa ei tästä maasta löydy. Eipä kiinnosta työnteko näitä omahyväisiä prkleiitä.
Suomen työsuhdeluku on 0.11, tämä huomautuksena ennen kuin öyhötys ottaa isompia kierroksia🤓🤓
Työttömätt haistakaa paska saatanan loiset!
Tämä olo Petterin vedätys. Tekivä kuvion, joka näyttää siltä, että ylin tulokymmrnys maksaa eniten. Laskiva mukaan lapset, sairaat ja eläkeläiset. Näin ylimpään tulokymmenykseen pääsi jo 5000 € kk tuloilla...
Vierailija kirjoitti:
päivän hauskin vasennus :D ootte kyllä hupaisia