Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Millainen anoppi sulla on? Tuletteko hyvin toimeen?

Vierailija
28.05.2007 |

..kyselee ap, jonka anoppi on erittäin mukava ihminen

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein mukava, tullaan hyvin toimeen. On kiinnostunut asioistamme ja rakastaa lapsenlapsiaan yli kaiken, mutta ei sekaannu.

Vierailija
2/21 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta alun takia pidän pienen välimatkan emotionaalisesti. Lapsista tykkää todella paljon!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tullaan toimeen

Vierailija
4/21 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi ja appi on välillä turhan tungettelevia, mutta sekin on osaksi meidän syytä, kun olemme " päästäneet ne niin lähelle" .

Vierailija
5/21 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

käy kerran viikossa kertomassa baariseikkailuistaan yms...

Pitää varmasti lapsista, mutta ei ikinä ole ollut lasten kanssa keskenään.

Arvostaa poikaansa todella paljon.

Vierailija
6/21 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellainen anoppivitsien anoppi. Takertuja, itsesäälissä kierivä marttyyri. Tullaan toimeen.

Vierailija
7/21 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On just semmoinen anoppi, mitä olen aina toivonutkin. Ei tuppaannu eikä tyrkytä neuvojaan tai palveluksiaan, mutta tarvittaessa aina auttaa kyllä. On huumorintajuinen ja nuorekas, ja pidämme toisistamme kyllä -voisi sanoa, että olemme myös ystäviä tämän miniä-anoppi-suihteen lisäksi.

Vierailija
8/21 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anopin kanssa vaikea puhua mistään muusta kun säästä.

On jostain saanut päähänsä, että olen rikkaasta perheestä (vaikka on siis tavannut mun vanhemmat ja tietää että ollaan keskiluokkaa). Kyselee joka välissä miten paljon saan rahaa omilta vanhemmiltani, ostavatko he meille uuden auton ym. älytöntä. Hermot menee....

Vierailija
9/21 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tullaan toimeen näennäisesti, hänessä on paljon myös hyviä puolia, yritän keskittyä niihin.

Vierailija
10/21 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin tullaan juttuun eikä ole ollut ongelmia ennen lapsia eikä myöskään jälkeen, vaikka mieheni kanssa saimme ensimmäisenä " lapsenlapsia heille" . Ei tuppaa neuvoja, mutta voin kyllä kysyä neuvoa jos tuntuu siltä.

Mielellään hoitavat tytärtämme, mutta eivät loukkaannu jos tyttö ei jääkään mummulaan.

Vierailija
11/21 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun annan mennä kaikki minua koskevat negatiiviset kommentit ohi kuulevien korvien, menee hyvin. Aina en vaan jaksa ja heti, jos kommentoin edes hiukan tiukemmin hänen tolloja kommenttejaan (esim. 2 päivää synnytyksen jälkeen: kamalasta sulla jääny tota nahkaa tohon mahaan, ei se kyllä lähde ikinä." ), vetää hän herneet nenään ja sitten on sota. Välillä raskasta.

Vierailija
12/21 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana anoppi! on kiinnostunut lapsistamme aidosti, ja laspet pitävät hänestä. Ei sekaannu tai neuvo, jos ei neuvoa kysytä. appiukko samoin mahtava tyyppi

Vierailija
13/21 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli mun " rakas" anoppini sanoi synnärillä ollessaan vauvaa katsomassa ; sähän näytät ihan siltä kuin sieltä ois vielä toinen tulossa.. ! ja oikein mairean hymyn heitti vielä päälle.. vieläkin ihan korvista savu nousee kun tota muistelee!

Vierailija
14/21 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskustelu ei kulje koska emme ehkä ole täysin samantyyppisiä ihmisinä. Ei ole koskaan tehnyt mitään inhottavaa tai arvostellut, toivoo ja ajattelee aina hyvää, mutta ehkä minä olen se kummallinen tässä suhteessa. En ole kiinnostunut säästä, politiikasta tai työasioista.

Vierailija
15/21 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin hänet kerran pienenä, kun olin niillä leikkimässä.

Vierailija
16/21 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin oli meininki " kun mun poikani on niin hyvä" jne..

Vierailija
17/21 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi on hyvin etäinen, ei kysele meidän kuulumisia, ei soittele edes pojalleen kuin todella harvoin. Pitää siis ihan tietoisesti välit viileinä, hänellä kuulemma oli aikanaan sekaantuva anoppi, eikä halua tehdä samaa virhettä. Näin siis kertoi mulle vuosia sitten. Ok, tehkööt noin sitten, siinäpä menettää sitten lämpimät välit lapsenlapsiinsa. Aivan kuin olisi vain kaksi vaihtoehtoa, tunkeileva anoppi ja todella etäinen anoppi!

Joten en tunne anoppia juuri lainkaan.

Vierailija
18/21 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaa mielellään lapset hoitoon ja puuhastelee niiden kanssa kaikkea mitä itse en ehdi enkä viitsi. Ei tuppaudu koskaan liikaa, tuo usein vastaleivottuja leivonnaisia tai ruisleipää ja huomioi muutenkin usein.

Kuitenkaan ei olla sellasia " bestiksiä" että kerrottaisiin toisillemme kaikki. Mutta erittäin hyvin tullaan juttuun.

Vierailija
19/21 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän rasittava joskus, mutta tulen hänen kanssaan paremmin toimeen kuin kenenkään oman sukulaiseni kanssa, ja samoin paremmin kuin hänen omat lapsensa.

Vierailija
20/21 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi luuli etten osaa tehdä mitään. Esim. hoitaa lapsiani.

Lapsistani tykkää kun hullu puurosta, mutta liiallinen lelliminen ärsyttää. Esim. jos komennan uhmaikäistä lastani, asettuu tämän puolelle eli minua vastaan.

Pojassaan ei nää mitään vikaa, mutta minun tekemiseni ovat suurennuslasin alla. Onneksi asumme aika kaukana hänestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme