Nätit imetysliivit -mistä?
Olen rv:lla 38+1 ja pitäs kiireesti saada hankittua nätit imetysliivit. Ensimmäisen lapsemme aikaisia ei huvittaisi enää päälle pukea.
Mistä löydän hyvät ja tukevat, mutta myös nätit liivit? Tavaratalojen tarjonta on ainakin kaikkea muuta kuin nättiä. Liiviliikkeestä olen aikoinaan yhdet ostanut ja ne menetteli.. imetysliiveiksi. Normaalisti en sellaisia pitsihirvityksiä päälleni laittaisi.
Onko esim. jotain hyvää nettikauppaa?
Vinkeistä jo etukäteen kiitollisena,
mamma -77
Kommentit (4)
Bebesistä ainakin löytyy jotain nättejä imetysliivejä. Katso www.bebes.fi, liike on Kampissa.
Changella on ainakin yks ihan nätti ja siro malli! Löytyy ainakin luonnonvalkoisena, mustana ja vaalena pastellin sävyisenä vihreenä (mikähän se väri oikeesti on...?). Käytän edelleen, vaikka en imetä enää:)
ja ne oli aika hintavat.
Kaikista eniten oon tykästyny Lindexin n.20¿ maksaviin kaarituettomiin ihan kevyesti topattuihin imetysliiveihin. Ovat kivan tukevat eikä paista nännit läpi kun on vähän toppausta. Mulla on vaaleansiniset, mustat ja ruskeat sellaiset, on ainakin mulle todella hyvä malli.
Tuon merkkiset ovat minusta hyvät, olen käyttänyt niitä myös jumpassa ja lenkillä. Tukevat ja hyvät, itseasiassa ei uskoisi imetysliiveiksi. Osti ne palvelevasta liiviliikkeestä. Googleta niin näet malleja. Itse ostin liivit vasta toisen lapsen syntymän jälkeen ja hyvä niin, rinnat ihan toisenmalliset kuin ekassa imetyksessä.