Missi-Chafak jauhotti persu-Vigeliuksen 6-0!
Joakim Vigelius (ps) ajautui painokkaaseen mielipiteenvaihtoon Sara Chafakin kanssa somessa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/27b5b516-36ba-478d-aec8-c07a64f41…
Jo pelkkä Sara Chafakin olemassaolo osoittaa Vigeliuksen aivopierut humpuukiksi.
Kommentit (122)
Sain tekoälyltä identtiset vastaukset verrattuna Saran vastauksiin.🤣🤣🤣🤣🤣
Sara on kyllä sellainen kaunotar, ettei persuinceleillä ole mitään jakoa. Ja vielä fiksu. Oli ilo lukea, miten hyvin hän perusteli mielipiteensä. Kyllä mahtaa persuja nyt harmittaa. Ja siitä tekoälystä, tyttö, joka on varmasti koko ikänsä kohdannut näitä persujen lietsomia r asistisia asenteita, ei todellakaan mitään tekoälyä tarvitse. Sanat tulevat taatusti sydämestä. Hyvä Sara.
Joku trollaa huolella nyt Saran puolesta, tai on Sara itse 😂
Chafuck, Timo R Stewart ja Ms Borg.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sara teki itsestään naurunalaisen.
Jokainen paitsi persu näkee, miten Vigelius nolasi itseään sitä enemmän, mitä pidemmälle keskustelu eteni.
Missien kanssa keskustellessa käy niin. Missi jauhottaa aina pätevän poliitikon 😂😂.
Vierailija kirjoitti:
En trollaa yhtään mitään. Olen lopen kyllästynyt näihin rasistisiin persuääliöihin. Toivoisin, että muutkin suomalaiset näkisivät tämän tuhoisan poliittisen suuntauksen läpi, ennen kuin on liian myöhäistä.
Vierailija kirjoitti:
Chafuck, Timo R Stewart ja Ms Borg.
Antisemitistejä myötätuulessa.
Sara "unohdin suomen kielen kun kävin pari viikoa Jenkeissä" Chafak D:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En trollaa yhtään mitään. Olen lopen kyllästynyt näihin rasistisiin persuääliöihin. Toivoisin, että muutkin suomalaiset näkisivät tämän tuhoisan poliittisen suuntauksen läpi, ennen kuin on liian myöhäistä.
Oletko ulkkis jonka maassaoloa persut uhkaa?
Vierailija kirjoitti:
Vigelius on persujen parhaimmistoa. Tästä savakista en sano mitään...
Vikke on persumiesten herkkua
Eli Sara ei ymmärrä eroa ilmaisujen "islamilaisista maista tuleva" ja "islaminuskoinen" välillä. No, eipä voi kauhalla vaatia.....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoa tuhoisa asia on holtiton kulttuurien ja uskontojen sekoittaminen ja vapaamatkustus kehitysmaista hyvinvointiyhteiskuntiin.
Sanoisin, että Sara on tuossa se, joka jauhotettiin. Muija raivoaa, että islam ei ole valtio tai kansalaisuus. No ei tietenkään ole. Mutta on fakta, että maailmassa on paljon islamilaisia maita. Ihan samoin kuin luterilaisia maita (esim. Suomi) ja katolilaisia maita. Marokko on islamilainen maa, vaikka kaikki Markon asukkaat eivät ole islamnuskoisia. Tämä on liian vaikea asia Saralle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun mielipiteilläsi on yhtä paljon merkitystä kuin pierulla pyörremyrskyssä. Nationalismi on nousussa ympäri maailmaa ja kaltaistesi taivaanrannanmaalareiden unelmointien aika on ohi.
Vierailija kirjoitti:
Sara "unohdin suomen kielen kun kävin pari viikoa Jenkeissä" Chafak D:
Sara "liikennesäännöt eivät minua koske" Chafak. Kaahari ja rattijuoppo. Täysin välinpitämätön muiden turvallisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ulkkis, mutta en hyväksy persujen harjoittamaa halpahintaista populismia, vihapuhetta ja kansankiihotusta. Viha ulottuu m aahanmuuttajiin, erityisesti muslimeihin, ns. Vihervasemmistolaisiin, julkisen puolen työntekijöihin, naisiin, toimittajiin , akateemisiin asiantuntijoihin, työttömiin, seksuaalivähemmistöihin, eläkeläisiin, järjestöaktiiveihin ja kulttuuriväkeen, luontoaktivisteihin, feministeihin.. Kukaan ei tiedä, kuka huomenna on persujen vihalistalla. Viha on vahva voima. Se voi toimia kimmokkeena niille, joilla on persujakin pahempia vihanhallintaongelmia. Esimerkkejähän on jo nähty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten rasismi liittyy siihen, että tilastoissa tietyistä islamilaisista maista tulleet ovat kaikissa paljon pako-henkilöitä runsaasti vastaantottaneissa maissa yliedustettuja esim. raiskausrikosten teikijöinä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ulkkis, mutta en hyväksy persujen harjoittamaa halpahintaista populismia, vihapuhetta ja kansankiihotusta. Viha ulottuu m aahanmuuttajiin, erityisesti muslimeihin, ns. Vihervasemmistolaisiin, julkisen puolen työntekijöihin, naisiin, toimittajiin , akateemisiin asiantuntijoihin, työttömiin, seksuaalivähemmistöihin, eläkeläisiin, järjestöaktiiveihin ja kulttuuriväkeen, luontoaktivisteihin, feministeihin.. Kukaan ei tiedä, kuka huomenna on persujen vihalistalla. Viha on vahva voima. Se voi toimia kimmokkeena niille, joilla on persujakin pahempia vihanhallintaongelmia. Esimerkkejähän on jo nähty.
Juu ja te vihavasemmistolaiset ette tunnetusti vihaa ketään. Muuten vain uhkaatte pistää kaikki persut uuniin ja teille kaikki jotka eivät jaa teidän "unelmaanne" on persuja vaikka olisi kommunistisen puolueen jäsenkirja taskussa. Sairas olet.
Jauhotti? Kuuluuko Saruli Sannulin jauhojengiin?
Hän on sekundamuslimi.