Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

lempäälän ideapark

Vierailija
28.05.2007 |

onko esim vaipat halpoja??

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellähän on tokmanni, minimani ja euromarket jotka myyvät vaippoja ja hinta ainakin euromarketissa pampereista 14.50 ja minimanissa 12,90e/pak. eli ei oo musta halpa!

Vierailija
2/9 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kävin vähän aikaa sitten ja koko paikka oli pettymys, omassa kotikaupungissani jota olen pitänyt Junttilana on parempi valikoima ja edullisempaa, ihan kaikissa tuotteissa....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pampersseja halvemmalla saanut kuin tuon 12.90 siis jos ei nyt joku tarjouskampanja ole sattunut olemaan.

Ideaparkissa mielestäni parasta se, että kaikki lähellä, yhden katon alla. Kaupungilla joutuu kävelemään ulkosalla mielettämästi, jos haluaa esim käydä sekä stokalla ja sokoksella. Varsinkin sateella ja tuulella ihana olla sisätiloissa.

Arkena rauhallista, viikonloppuina tukossa.

Vierailija
4/9 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stockalla ja Sokoksella? Kun minä siellä kävin ei siellä ollut muita kuin rätti- ja huonekalukauppoja, eikä edes mitään kovin edullisia.

Vierailija
5/9 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ahdisti koko ideapark kun käytiin siellä.

Vierailija
6/9 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että siellä olisi edullista

Vierailija
7/9 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhallista ja mukava miljöö. Pii poo myös tosi kiva lapsille. Meillä kinuavat et uudestaan..

Tykkään myös että kun etsin kenkiä, niin kenkäkauppoja lähietäisyydellä heti ainakin 6, samoin lastenvaateliikkeitä ainakin 4. Voi vertailla hintoja ja ei tarvitse ravata kokopäivää, kuten kaupungissa.

Vierailija
8/9 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ideapark ole todellakaan mikään halpishalli, vaan ostoskeskus täynnä ihan tavallisia kauppoja ja putiikkeja. kätevästi kaikki saman katon alla.

Vierailija
9/9 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen kun vain käveli huonekalukaupasta toiseen ja sisustuskauppoja mausteena. Oli helppo vertailla hintoja ja laatuja.

Hinnoista puheenollen, niin valitan-laadusta saa maksaa. Minusta vaan on hyvä, ettei joka talossa ole samoja ikean halpahuonekaluja.

Köyhäkin voi ostaa laatua, jos ostaa harkiten, ajan kanssa säästäen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän