Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinkahan moni hentohiuksinen välttelee hoitoaineita?

Vierailija
02.09.2026 |

Ja ihan turhaan.

Testasin jättää hoitoaineen pois tän päivän hiustenpesusta ja voi luoja miten kauheat hiukset sain :D Ihan kuin koko pää olisi täynnä velttoa siimaa. Hoitoaine jotenkin selkeästi paksuntaa hiusta ja tuo rakennetta. Never again.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Minulla hoitoaineet tekee ohuemman näköiseksi tukan. Ilman taas näyttää oikein hyvältä. Mulla kun on luonnostaan sellainen vähän liiankin lasimainen, silkkinen hius joka helposti makaa päätä myöden. Näyttää paremmalta, kun vähän pörhööntyy kunnolla pesevällä shampoolla ja ilman hoitoainetta. Myös blondaus ja väri auttavat, mutta en ole niitä viime vuosina harrastanut.

Vierailija
2/2 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä. Minulla hoitoaineet tekee ohuemman näköiseksi tukan. Ilman taas näyttää oikein hyvältä. Mulla kun on luonnostaan sellainen vähän liiankin lasimainen, silkkinen hius joka helposti makaa päätä myöden. Näyttää paremmalta, kun vähän pörhööntyy kunnolla pesevällä shampoolla ja ilman hoitoainetta. Myös blondaus ja väri auttavat, mutta en ole niitä viime vuosina harrastanut.

Kyllä tuollainen volume-hoitoaine tuuheuttaa lisää ainakin mun hiuksia. Ja laitan sen ihan päänahkaan saakka.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan