Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Monessa ravintolassa joutuu odottaa tunnin ruokaa.

Vierailija
02.09.2026 |

Se on huonoa palvelua, ei ihme ettei asiakkaita ole ja tulee konkurssi. Yhdessä turkulaisessa pizzeriassa odotimme tyttöystävän kanssa pizzaa 75 minuuttia siitä kun tilattiin se pizzan. Se pizzeria menikin konkurssiin. Luulisi että palveluun panostetaan että tulee asiakkaita.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap puhuu asiaa. Itse matkustan työni vuoksi ympäri Suomen ja välillä ulkomaillakin ja Suomessa todellakin ravintolaruuan saaminen kestää tolkuttoman kauan. Kun olen ensin tehnyt pitkän päivän töissä ja menen illalla hotellin ravintolaan syömään, niin en todellakaan haluaisi käyttää syömiseen kahta-kolmea tuntia vaan syödä nopeasti ja mennä suihkuun ja nukkumaan. Pikaruokaa ja eväitä tulee kyllä niitäkin syötyä, mutta kun useimmiten illalla tekisi mieli ns. oikeaa ruokaa eikä mitään hampurilaisia tms.

Mikset soita ravintolaan vaikka 1,5h ennen saapumistasi niin on huomattavasti vähemmän odotusta?

Vierailija
22/23 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen usein miettinyt, että ravintolan pito on varmaan tosi vaikeaa. Kulut juoksevat, vaikka kukaan ei tulisi. Sitten tulee ryntäys jota ei ole osannut ennakoida, eikä pysty pitämään yllä palvelun tasoa. Tai kaikki tilaa samaa ruokaa ja tavarat loppuvat. Tai tiedetään kyllä, että lounasaikaan tulee ryntäys, mutta mistä saa henkilökuntaa juuri kolmesksi tunniksi, ettei tarvi maksaa ylimääräistä.

En tajua, miten se bisnes kannattaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me olimme ystäväni kanssa kerran tunnetun kokin omistamassa ravintolassa, jossa tilasimme 3 ruokalajia. Kokilla lienee ollut kiire, sillä lämmin ruoka tuotiin pöytään ennenkuin olimme edes ehtineet alkuruokaa syödä. Pyysimme tarjoilijaa viemään pääruoan takaisin vaikka lämpölampun alle siksi aikaa, että ehtisimme lopetella alkuruoan. Tarjoilija vei, mutta tuli hetken kuluttua takaisin annokset mukanaan, kokki kuulemma päättää, milloin ruoka tarjoillaan. 
Sanomattakin selvää, että ravintola meni meidän osaltamme boikottiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi