Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Myydäänkö kaupoissa enää sellaisia hiusvärejä jotka kuluvat pois muutamassa viikossa?

Vierailija
28.05.2007 |

Minulla on ohuet ja huonolaatuiset hiukset joissa vähän vaaleita raitoja. Oma väri on tumman vaalea. Ajattelin kokoeilla tummaa sävyä enkä halua heti laittaa kestoväriä koska olen aina ollut vaaleahko.

Asiasta mitään tietävät; miten luulette värjäykseni onnistuvan? Miten vaaleat raidat sellasiin värjäyksiin reagoivat?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kestää 24 pesua, joku kuusi viikkoa (muistaakseni).

En osaa arvata värjäyksen onnistumista.

Vierailija
2/8 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä kestää n. 8 pesua. Itse olen tuolla värillä saanut onnistuneen tuloksen eikä maksa kuin 3.50 e.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin vain että millainen tulos on vaaleaan pohjaan jos hiusväri on tummahko ruskea? Miten värin kuluminen näkyy? Onko nolon näköinen pian?

kyselee ihan tyhmä ap. :)

Vierailija
4/8 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väri haalistuu pikkuhiljaa, ei näy juurikasvun rajaa. Minä tosin käytän hyvin lähelle oman värisiä värejä.

Vierailija
5/8 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tottakai raitasi häviävät. Ja en todella usko lopputuloksen olevan hieno. Tumma vaalennettuun raitaan, pois kuluneena ei voi olla kaunis.

Vierailija
6/8 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t-ap

Vierailija
7/8 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiusnaamio on oiva apu. Entäs onko hiuksia leikattu milloin? Vältä vaalennusta jatkossa kerta se on hiuksille se rasittavin väri.

Vierailija
8/8 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä merkkinen tämä on?