Miten karma on purrut persuksiisi? Teitkö jotakin ikävää jollekin ihmiselle, ja sitten jouduitkin myöhemmin kokemaan saman toista kautta?
Kommentit (32)
Juu on tullut omaan nilkkaan, kun kerran vähättelin kaverin selkä kipua, niin hetken kuluttua iski mulle samaan paikkaan kipu selkään jossa kaverilla oli.
Se oli viiminen kerta kun olen vähätellyt ketään tai mitään.
En usko tuollaisiin, hömpänpömppään.
Uskon Jumalaan ja hän ei kosta.
Muutama vuosi sitten, auoin päätäni työttömäksi jääneelle kaverilleni sanomalla, mene töihin. Seuraavalla viikolla olinkin sitten itse työtön. Enää koskaan en sano kenellekään, mene töihin. Nyt vuosia töitä hakeneensa voin sanoa että sinne ei vain mennä.
Vierailija kirjoitti:
Roomalaiskirje 12:19: Kosto on minun, sanoo Herra.
Teet mitä teet aina se menee väärin :(
Olen sitä mieltä, että hyvyys kantaa, mutta ystäväni joka on ateisti sanoi että siis odotat aina vastapalvelua auttaessasi?
Kerroin siis kuinka haluan auttaa, auttaa jos joku kompastuu menen nostamaan ylös ym.
Koetan kaikissa toimissani
idässä, lännessä, pohjoisessa
sekä etelässä
noudattaa sääntöjä, lakeja
ja korkeaa moraalia sekä
pyrkiä
oikeudenmukaisuuteen.
Myös peruskohteliaisuuteen.
Jos ensin saan epäkunnioittavan
eleen tahi sanan osakseni,
puolustaudun tietysti
napakasti ~ tarvittaessa.
Näillä mennään. E 🌿
Kälyääpiö, ei Karma kosta tai pure tässä elämässä.
Mutta jos olet ollut ääliö niin saatat ensi kerralla syntyä paskakärpäseksi.
Karma on myös hyvää. Kun olen ollut hyvä ihminen, olen ollut onnellinen eivätkä muiden ongelmat ole pilanneet sitä. Minusta on tullut myös fiksu ja älykäs ymmärtävä ihminen. Pystyn antamaan itsestäni muille koska voin hyvin sisäisesti varsinkin. Vastoinkäymisiin on ollut helpohko suhtautua ja helpohko sopeutua radikaaleihinkin muutoksiin, ikäviinkin muutoksiin. Ajattelen optimistisesti ja olen kestävä ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä näin on käynyt. En ole vielä vain rekisteröinyt sitä, koska olen älyllisesti rajoittunut.
Tiedät siis asian todeksi mutta ilkeyttäsi kiellät sen muiden läsnäollessa. Haluat olla huono koska et halua muuttua.
Tuo Karma se on kumma otus. Se kun ei toimi kuin vittumaiseen suuntaan, palkitse ei koskaan :(
Samanlainen on se "kuudes aisti" Mitään mukavaa ei se koskaan aisti, vittumaisia vain :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu on tullut omaan nilkkaan, kun kerran vähättelin kaverin selkä kipua, niin hetken kuluttua iski mulle samaan paikkaan kipu selkään jossa kaverilla oli.
Se oli viiminen kerta kun olen vähätellyt ketään tai mitään.
Näinkin voi käydä, hyvin tavanomainen tapa oppia, sanoinko lempeä tapa oppia asioita.
*sanoisinko
Vierailija kirjoitti:
Ei se karma kostamista olekaan.
Karman toiminta on aina oikeudenmukaista, ei koskaan väärää.
Sitä niitämme mitä kylvämme.
Jokainen luo oman karmansa, elämänsä joka hetki, ei kukaan muu.
Ei karma ole rangaistus vaan palkinto siitä miten käyttäydymme ja ajattelemme muita kohtaan.
Jos joudumme kärsimään karman seurauksena, niin tarkoituksena on opettaa meidät itsekkyydestä ja pinnallisuudesta pois, koska nämä ovat syynä kärsimyksiimme.
Muistakaa sitten että karma ei ole sitä, että aiheutetaan jollekin jotain ikävää minkä halutaan muka tapahtuvan,
Eihän se silloin vaan tapahdu eli ei ole karma kyseessä
Järjestetään jotain rikoksin, sabotoiden, lavastaen, ja väärentäen ja puhutaan karmasta
Niin, kaikki eivöt tajua, mitä jotkut sanat tarkoittaa .
Ja kyllä tuon laatuisesta järjestelyistä tietää sitten jo usea eli ei ne salassa pysy.
Vain täys idiootti myhäilee jostain karmasta silloin.
Kyllä näin on käynyt. En ole vielä vain rekisteröinyt sitä, koska olen älyllisesti rajoittunut.