Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raejuustot loppuneet kaupoista vaikka olisi terveellisempää syödä kypsytettyä juustoa

Vierailija
02.09.2026 |

Raejuustojen kysyntä on kuluvana vuonna kasvanut selvästi, ja kauppojen raejuustohyllyt ovat ajoittain tyhjillään.

https://www.iltalehti.fi/ruoka-artikkelit/a/3e7d7dc9-6bfb-4963-8f17-805…

Oikeasti on terveydelle fiksumpaa syödä kypsytettyä juustoa kohtuudella.

https://suomenterveysravinto.fi/blogi/rasvakammoista-raejuustoa-vai-her…

Halusin vain muistuttaa tuosta. Pieni määrä kypsytettyä juustoa voittaa raejuuston hyödyt.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa linkatussa tekstissähän on aivan järjetön väite, että "tuskin kukaan syö raejuustoa siksi, että se on herkullista". Ihan käsittämätöntä. Tietenkin raejuustoa syödään juuri siksi, että siitä pidetään. En mä ainakaan söis raejuustoa, ellei se ois mun mielestä todella hyvää. 

Ja eihän raejuustoa syödä kypsytetyn juuston sijaan, vaan niitä käytetään ihan erilailla. 

No ei se raejuusto kyllä mitään herkkua ole. Joten on aivan sama loppuuko se kaupasta vai ei 

Puhu vain omasta puolestasi. 

Minä rakastan raejuustoa, se todellakin on minulle herkkua. En viitsi edes ostaa hirmu usein, kun sitten mässytän koko ison purkin heti. 

Sitä voi syödä päivittäin.

Vierailija
22/24 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sekoittaa raejuustoa ja kurpitsapikkelsiä keskenään, niin NAM! 

Lime-mustapippuri tonnikalaa ja raejuustoa, nam.

Minä tykkään syödä sellaista gogreenin papusalsaa raejuuston kanssa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa linkatussa tekstissähän on aivan järjetön väite, että "tuskin kukaan syö raejuustoa siksi, että se on herkullista". Ihan käsittämätöntä. Tietenkin raejuustoa syödään juuri siksi, että siitä pidetään. En mä ainakaan söis raejuustoa, ellei se ois mun mielestä todella hyvää. 

Ja eihän raejuustoa syödä kypsytetyn juuston sijaan, vaan niitä käytetään ihan erilailla. 

No ei se raejuusto kyllä mitään herkkua ole. Joten on aivan sama loppuuko se kaupasta vai ei 

Puhu vain omasta puolestasi. 

Minä rakastan raejuustoa, se todellakin on minulle herkkua. En viitsi edes ostaa hirmu usein, kun sitten mässytän koko ison purkin heti. 

Sitä voi syödä päivittäin.

Niin toki voi, mutta jos ei osaa hillitä itseään määrien kanssa, niin ei välttämättä kannata. 

Vierailija
24/24 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnitin huomion samaan. Oikeastihan raejuusto on ihan ehdoton lisä esim. moniin sosekeittoihin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan