Puppalla on pitsuli päivä 👴👍💜🍕🍕🍺
Puppa haki vasullisen pakastepitsulia ja kaljaa 🔪🍕🍺👍
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
kumpi on vammaisempi?
Tappais itsensä. Ei tuosta ole mihinkään, ei mitään koulua ole käynyt loisinut vaan minun rahoilla. Kaikki upin perseen nuolijat ovat itsekin animepedareita/nistejä/juoppoja/loisia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kumpi on vammaisempi?
Tappais itsensä. Ei tuosta ole mihinkään, ei mitään koulua ole käynyt loisinut vaan minun rahoilla. Kaikki upin perseen nuolijat ovat itsekin animepedareita/nistejä/juoppoja/loisia
👌🏻👌🏻👌🏻🤙🏻🤙🏻🤙🏻🤙🏻👍🏻👍🏻💪🏻💪🏻😌😌😌😇😇 ihanaa 😁😁
Ei saatana, olit ihan oikeasti vammainen AP, vaikka vain hempeästi trollailla sinua tykkäsin
Vierailija kirjoitti:
Ei saatana, olit ihan oikeasti vammainen AP, vaikka vain hempeästi trollailla sinua tykkäsin
Ragebaittaatko sä näillä hymiöillä ja nimihomoilulla
Vierailija kirjoitti:
Ööööööh 👴🍺🎣
Musta ruutu lupsutus käynnissä, lentää semenit ku ei oo venlax käytössä enää, lupsutus päivärutiiniin palattu
Aloitus jälleen päivittämättä. Voisitko AP suosiolla luovuttaa ketjun jollekin, jolla edes etäisesti mielenkiintoa pitää asioita ajan tasalla? Homo. Huutista, itse itseäni lainaten. Näinhän siinä sitten kävi ja wau millä tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kumpi on vammaisempi?
Peppukipuun on myös lääke 👴👍 löytyy Puppalan kirkon kylän apoteekista 💥🌈🎈
Vierailija kirjoitti:
Ihan homoa hommaa
-puppaloora
Huutista kun nykyään tsekkaan tuolit junissa ennen istumista kun ei koskaan tiedä jos niissä on märkää vitsiä tämän vaikutusalueen vuoksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kumpi on vammaisempi?
Peppukipuun on myös lääke 👴👍 löytyy Puppalan kirkon kylän apoteekista 💥🌈🎈
uhkaileeko ossi kulisseissa objektejaan vai miksi lupsu kyselee pelokkaaseen sävyyn? vähän paha mieli tuli rattijuoppo-paskapantsun puolesta
Vierailija kirjoitti:
Rääää rääää 👹👹👹👹
arttu tuun nyt hakemaan sulta sen pokemon kortin, kun tarjosin sulle natsoja kun olit kylässä >ja sitä paitsi sä olit raiskannut mut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rääää rääää 👹👹👹👹
arttu tuun nyt hakemaan sulta sen pokemon kortin, kun tarjosin sulle natsoja kun olit kylässä >ja sitä paitsi sä olit raiskannut mut
Lähettäkää se Thaimaahan saadaan pottu vapisemaan!
Onko oikein, että saa 144-vuoden tuomion siitä, että antaa 13v pojalle vähän pussy?
Vierailija kirjoitti:
Onko oikein, että saa 144-vuoden tuomion siitä, että antaa 13v pojalle vähän pussy?
Kyllä siihen on aivan oikeakin syy miksi se on laitonta. Ja tässä tapauksessa ei ollut kyse edes mistään 22v bätängistä vaan sen oli pitänyt paneskella jonkun vanhan miehen outie persettä. Ikuiset traumat pojalle :D
kumpi on vammaisempi?