Oletko sinä tässä maailmassa valosielu? Oletko inkarnoitunut elämään vapaaehtoisena auttajana, valona pimeydessä?
Onko elämäsi ollut hyvin haasteellista? Olet silti myötätuntoinen ja empaattinen ihminen. Viihdyt hyvin yksinään mutta tiedät, että sinun kuuluu olla ihmisten ilmoilla niin sanotusti. Tiedät, että sinulla on paikka tässä elämässä tuoda valoa ympärillesi.
Tottakai koet myös ihmisenä olemisen haasteet ja tahtoisit palata usein kotiin. Tunnet syvää sielumatkan väsymystä ja elämän näytelmiä kohtaan. Kyse ei ole masennuksesta vaikka siltä se voi tuntua, Kuitenkin sinulla on tehtävä täällä ja tiedät sen itsekin. Olet ohjauksessa, kuuntele intuitotasi.
Minulle itseasiasssa joitakin päiviä sitten sanottiin, että " Valon soturi, pidämme sinusta huolta."
Kommentit (7)
Puran tarpeettomat lapaset langaksi ja teen langasta inkkareille hattuja.
En kyllä itsekään ole vielä löytänyt täysin sitä miksi täällä olen tai siis mitään selkeää juttua ei ole paitsi se, että olen täällä koska minun on kuulunut tulla tänne omalla tavallani tuomaan valoa ja sovitut asiat. Usein kuitenkin tahtoisin vain jo lähteä, olisin voinut valita helpommankin elämän mutta hyväksytään tämä nyt sitten...Ap
Meillä on kaikilla elämänlahja.Käyttäkäämme sitä niin että olemme iloksi ja valoksi toisillemme.
Emme kukaan siihen aina pysty mutta pyrkikää tekemään hyvää.
Mielestäni ilkeilevillä ihmisillä on suuri lovi rakkaudessa, on rakkauden puute.
Luulen että tulin tänne oppimaan nöyryyttä. Mutta en prkl opi. Se hyvä minkä siinä sivussa voin tehdä on bonusta.
Tämä taitaa olla niitä naisten hömpötyksiä.
Kyllä. Minun tehtäväni on Suomalaisuuden vaaliminen. Tämä avautui minulle 19.9.2015 ja se muutti elämäni todella radikaalisti. Hyvään suuntaan!
Ehkä reptiliaanit kaappasivat aikoinaan avaruudessa ja heittivät minut maapallolle. Ja täällä tilanne on kuin Irakissa. Yritä tässä sitten kommunikoida. ;0