Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MAALISKUUN MAMMAT vko22

28.05.2007 |

Hei onko jo maalisvauvaa toivovia kuulolla? Eilen tuli täti kylään ja päätin että yritys saa alkaa tästä kierrosta :) Viimeksi meni 3kiertoa ennen kuin tärppäs, mutta jospa nyt nopeammin.

Menkoista laskettuna la olis 2.3.08 :)

T: Ull-Maij kp 2/28 yk 1

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä kuussa sitä pitäis sitten aloitella yritystä. Toisaalta ei malttais odottaa ja toisaalta meinaa mennä pupu pöksyyn...Mutta eiköhän me rohkeesti aleta yrittämään, eihän sitä tiedä vaikka joutuis odottelemaan pitempääkin.

Mulla taitaa mennä sinne juhannuksen korville ovis. Jos tärppäis niin siitä vois sitten kaikki päätellä mitä juhannuksena on touhuttu. :)

Kaikille muille kuumeilijoille onnea tähän kiertoon!

Vierailija
22/34 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin eilen uusia ovulaatiotestejä kun katsoin ovulaatiolaskurista että huomenna jo alkaisi ' hedelmällinen jakso' nousta, joten oviksen bongaukseen taas matka vie. Tuntui että juuri sitä bongailin mutta kait se meidän matka sitten toi muuta tekemistä ja ajatukset eivät olleet ' piinapäivissä' , aika meni nopeasti.

Meillä alkaa siis yk 4 ja esikoisen kanssa meni 18 yk, että en usko sen tapahtuvan ihan heti.

Aurinkoista päivää!

kp 5/24-26

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kolmosta kuumeillaan meillä näin aaltoillen ja nyt olisi sitten kp 1 ja yk vielä 0. Saas nähdä, joko sitä maalisvauvaa lähdettäisiin toivomaan ja saataisiin tästä eka yk. Esikoinen tärppäsi puolessa vuodessa ja toka kolmannesta kierrosta, joten aika todennäköisesti saataisiin kevät-kesä-syysvauva, sopisi meille oikein loistavasti :)

Kivaa, että on jo plussaneitakin. Mahtaa teillä olla sitten vilskettä, mansemamma82, kun tuo pikkunelonenkin saapuu :)

Mutta, mukavaa, aurinkoista kuumeilupäivää kaikille!

Vierailija
24/34 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tänään pitkästä aikaa ratsastustunnilla. Oli niin kivaa että päätin käydä jatkossakin :)

Vieläkin on yrityksen suhteen epäilyjä, mutta luulen että pupuilut aloitetaan kuitenkin :)

Edelleen kyselen että olisiko halukkaita päivittämään tuota esittelypinoa? Minä en oikeasti osaa :/

T: Ull-Maij kp11/28 yk1 ja Vaavi 8kk

Vierailija
25/34 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin la laskurin mukaan jos tärppää niin la olis maaliskuun lopulla. Meillä neljättä kuumeillaan, ja yritys alkaa näiden tulevien menkkojen jälkeen vasta. Kaikki kolme eka kierrolla tärpänneet ja nyt katsotaan sitten käykö samoin tällä kertaa :)

Vierailija
26/34 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaan napaan kuuluu seuraavanlaista: Kahden viikon Terolut kuuri aloitettu toissapäivänä kiertojen lyhentämiseksi, ovistikuttelu aloitettu ja haaleaa viivaa on näyttänyt eli mahd. ovis on lähestymässä, lämmöt tänään normaalilukemissa (36,4). Lähden tiistaina reissuun ja toivon kovasti, että ovis olisi jo ennen sitä, koska sitten ei nähdä miehen kanssa toisiamme viikkoon.

Essi78 (kp 16/?)

Vierailija
27/34 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmosta kuumeillaan, ennestään meillä tytöt 05 ja 06 (2,5v ja 9kk). Imetän vielä n. 2krt/vrk eikä menkkoja ole ollut mutta on vain ajan kysymys milloin imetys loppuu ja saa alkaa odottelemaan menkkoja ja jännäämään oikien tosissaan;)

Toisaalta harmittaa kun olen itse lopetellut imetystä, maitoahan olis tullut varmasti tuonne 1v saakka. Mutta elämäntilanteen vuoksi meistä tuntuu että kolmonen saisi tulla heti nyt perään. Jos tietäisin että tulisin raskaaksi tässä kesän aikana niin menisin elokuussa töihin kun olen ollut 3 v kotona lasten kanssa joten ammattitaidon ylläpitämiseksi menisin koska tietäisin että jäisin sitten 3 vuodeksi taas kotiin. Mutta koska en voi tietää suodaanko meille vielä vauva, niin en tiedä maltanko mennä viä töihin!

Mutta siis kuumeilussa ollaan mukana!

Emlin

Vierailija
28/34 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirryn helmikuisista tälle puolelle. Heippa vaan kaikki vanhat tutut. Tällä kierrolla parempi onni!!

Lähden matkoille muutamaksi viikoksi, joten olen vähän hiljaisempi nyt.

Ihanaa kesäkuuta kaikille ja hyviä tärppejä,

Prunelle kp2 yk3

Vierailija
29/34 |
11.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli puoli vuotta yritystä takana ja nyt olisi toiveet taas korkealla maaliskuun vauvalle! Menkat eivät tosin ole vielä alkaneet, mutta alkavat ihan lähipäivinä... koska kaikki merkit viittaavat siihen!

Toista kuumeillaan ja joku kyselikin onko toisen yrityksessä mennyt kauemmin...kyllä ainakin meillä. Esikoinen tärppäs melkein ajatuksesta hankkia lapsia eli ensimmäisestä yrityskierrosta! Nyt tuntuu, että raskauden ja imetyksen jälkeen on ollut hormonit ihan sekaisin ja kroppa käynyt jotenkin puolikierroksella ja olen myös ollut todella väsynyt, joten siinä onkin jo syitä tärpäämättömyyteen...toivotaan, että kesäloma toisi rentoutusta ja sen maalisvauvan!!!!!

Mukava täällä jännittää yhdessä vaikka olenkin päättänyt, että en tuijota mitään oireita, koska mielikuvitukseni on niin hyvä, että saan itselleni kaikki mahdolliset oireet, jos vain haluan! Ne maagiset kaksi viivaa raskaustestissä olkoot toivottavasti merkkinä sitten joskus!!

Vierailija
30/34 |
11.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa!

Hyppänpä minäkin pinoon mukaan. Kolmas lapsi olisi täällä toiveissa. Esikoispoika täytti tammikuussa viisi vuotta ja pikkukakkosen,joka myöskin on poika, ensimmäistä syntymäpäivää päästään juhlistamaan kuukauden päästä. Tässä kuussa päätettiin alkaa tjottailemaan, eli ei varsinaisesti yrittämällä yritetä, vaan annetaan sille kolmannelle kullanmurulle mahdollisuus tulla jos on tullakseen. Siksi en viitsi/jaksa kovin kiertopäiviä seurailla, enkä oireita tutkiskella. Miehellekkin lupasin että testaan vasta kun menkat ovat viikon myöhässä. Tuota pikkukakkosta kuyn tetiin 9 kuukautta ja siinä ajassa kuulkaas ehdin tuhlata noita testejä vinon pinon :D Sen verran olen kuitenkin kartalla että loppukuusta menkkojen olisi määrä alkaa. Nyt sitten katsellaan mitä tapahtuu.

Tällä hetkellä asustelemme miehen työn vuoksi ulkomailla, mutta ensi kuun alussa palaan minä lapsien kanssa suomeen ja mies tulee sitten perästä elokuun loppupuolella kun saa työnsä täällä päätökseen. Syksyllä olisi sitten meikäläiselläkin paluu työelämään taas esillä. Toivotaan ettei siellä tarvitsisi tällä erää kovin kauaa viihtyä. Nyt siis nautitaan täysillä viimeisistä hetkistä kotosalla lasten kanssa.

Plussaonnea kaikille!

mirulii

Vierailija
31/34 |
11.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa!

Hyppänpä minäkin pinoon mukaan. Kolmas lapsi olisi täällä toiveissa. Esikoispoika täytti tammikuussa viisi vuotta ja pikkukakkosen,joka myöskin on poika, ensimmäistä syntymäpäivää päästään juhlistamaan kuukauden päästä. Tässä kuussa päätettiin alkaa tjottailemaan, eli ei varsinaisesti yrittämällä yritetä, vaan annetaan sille kolmannelle kullanmurulle mahdollisuus tulla jos on tullakseen. Siksi en viitsi/jaksa kovin kiertopäiviä seurailla, enkä oireita tutkiskella. Miehellekkin lupasin että testaan vasta kun menkat ovat viikon myöhässä. Tuota pikkukakkosta kuyn tetiin 9 kuukautta ja siinä ajassa kuulkaas ehdin tuhlata noita testejä vinon pinon :D Sen verran olen kuitenkin kartalla että loppukuusta menkkojen olisi määrä alkaa. Nyt sitten katsellaan mitä tapahtuu.

Tällä hetkellä asustelemme miehen työn vuoksi ulkomailla, mutta ensi kuun alussa palaan minä lapsien kanssa suomeen ja mies tulee sitten perästä elokuun loppupuolella kun saa työnsä täällä päätökseen. Syksyllä olisi sitten meikäläiselläkin paluu työelämään taas esillä. Toivotaan ettei siellä tarvitsisi tällä erää kovin kauaa viihtyä. Nyt siis nautitaan täysillä viimeisistä hetkistä kotosalla lasten kanssa.

Plussaonnea kaikille!

mirulii

Vierailija
32/34 |
11.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa!

Plussaonnea kaikille!

mirulii

Vierailija
33/34 |
11.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällähän nää tekstit onkin oikein kolmeen kertaan. Kone sanoi joka kerta että järjestelmässä tapahtui virhe jne, joten reippaan tyttönä vaan yritin sitkeästi uudelleen. No, tulipahan varmasti ainakin esittely perille ja kertaushan se on opintojen äiti :D:D:D:D:D

Vierailija
34/34 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tädin myötä sitten tänne pinoudun. Jonkun verran tuttuja näyttäs olevan, lähinnä varmaan helmikuisista aiemmin tippuneita. Hei vaan kaikille. Toivottavasti saatais oikein paljon maalisvauvoja. :)

Uusille tuttavuuksille kerrottakoon, että ensimmäistä lasta tässä on kuumeiltu viime joulukuusta lähtien. Ja nuoria ollaan, ikää kertynyt ruhtinaalliset 21 vuotta ja miehelle vuosi enemmän. Kouluunkin olen nyt hakenut, pääsykokeet oli viime viikolla. Jospa sitä nyt sais koulupaikan niin sais muutakin ajateltavaa kuin tämä vauvakuumeilu.:)

En oo vielä kummemmin teiän juttuja lukenut. Täytyy perehtyä paremmin asiaan sitten olen tämän tättäräisen saanut häädettyä pois. Palataanpa myöhemmin juttuun.:)

Khaos kp1/25-30 yk7