Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MAALISKUUN MAMMAT vko22

28.05.2007 |

Hei onko jo maalisvauvaa toivovia kuulolla? Eilen tuli täti kylään ja päätin että yritys saa alkaa tästä kierrosta :) Viimeksi meni 3kiertoa ennen kuin tärppäs, mutta jospa nyt nopeammin.

Menkoista laskettuna la olis 2.3.08 :)

T: Ull-Maij kp 2/28 yk 1

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mukana ollaan :)

Tuitu kp1/30 yk2

Vierailija
2/34 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahoittelut tädistä :/ Toivottavasti nyt tärppää.

Pitäis mennä nukkumaan, vaan taasen täällä kukun. Aamulla kuitenki poika herättää tosi aikaisin.

Pitäs varmaan keksiä joku hyvä nimi ketjulle ja laittaa esittely pino.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt vielä maalismuksua yrittämään. Meillä pyörähtää käyntiin yk 5 ja ainakin 2 kemiallista mahtuu tähän aikaan. Kahden viikon päästä menen varmuuden vuoksi lääkärille, saa tarkistaa paikat ja limakalvon paksuuden, josko siellä joku häiritsee kiinnittymistä. Lisäksi yritystämme vaikeuttaa se, että yritämme saada ajoittamalla tytön, eli lopetamme petipuuhat jo pari päivää ennen ovista... Vaikka tuolla menetelmällä on kai aika vaikeaakin tulla raskaaksi, olen ollut kovasti pettynyt, ettei meille ole vielä vauvaa tulossa.

Padmi kp 2/31-34

Vierailija
4/34 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä aloiteltais yritystä kesäkuun puolella, la olis sitten maaliskuun loppupuolella jos heti tärppäis! Esikoinen tärppäs tokasta kierrosta... Katsotaan miten sujuu tällä kertaa. Jännittää jo vaikkei olla vielä edes yritetty...HUI! :) Kaikille onnea yritykseen...

Vierailija
5/34 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen sen esittely pinon ni voi sinne sitten kijoittaa jos haluaapi :)

Vierailija
6/34 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin tiedot esittelypinoon. Nyt menossa kp 6, mutta kierrot on olleet megapitkiä, joten maaliskuulle se menee, jos nyt tärppi käy. Menen viikon päästä lääkärille kyselemään terolut-kuuria, jos sillä saisi kierrot lyhenemään. Nyt alkaa esikoisemme toinen yrityskierto km:n jälkeen. Ensimmäinen raskaus meni kesken viikolla 9. Kaapissa odottaa mammaksi.fi-puodista tilatut ovistestit. Aikaisemmissa kierroissa en ole niitä käyttänyt.

Vierailija
7/34 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä laitoin just tietoni tohon esittelypinoon..mulla pitäs täti tulla huomenna kylään,mut kovasti toivon ettei tulis:)mä oon nyt jotai viikon ollu tosi pahoinvoiva,mut onnex ei sentää ihan oksentaa ole tarvinnu,mut lähellä on sekin ollu..ainakin kun pääsin hammaslääkärin tuolista pois nii piti äkkiä juosta vessaan..hammaslääkärikin kysy multa että voisitko sä olla raskaana kun oot noin pahoinvoiva,mä siihen että en mä tiiä..

Vierailija
8/34 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa ihana ilma tänään. Kävin ponini kanssa merenrannalla. Oli laskuvesi, aivan mahtavaa :) Mulla on ihan sellanen eipäs juupas olo tämän yrityksen suhteen. Tekis mieli jänistää mutta voihan se olla ettei meille edes toista pikkuista suoda. Sen tähden halusin aloittaa jo nyt tän yrityksen.

Mansemamma, toivottavasti se olis plussa :)

Onko täällä ketään joka osais hoitaa nuo palsta-emon hommat? Mie oon niin tunari että en varmasti onnistu siinä.

T: Ull-Maij kp 3/28 yk1

Vierailija
9/34 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kyllä jänskättää,tätiä ei ainakaan vielä näy,yleensä ne on alkanu öisin,mut nyt ei alkaneet..toivottavasti eivät alkaisikaan:)jos oon nyt raskaana niin tää ois meijän neljäs lapsi:)tekis kovasti mieli kyllä testata,mut ajattelin oottaa ainakin pari päivää,jos vaan pystyn..

kaikille +++ onnea kovasti

Vierailija
10/34 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mansemamma82: Tsemppiä jännäilyyn! Hyvältä kuulostais oireilut... :) En tiedä malttaisinko ite olla testaamatta... Tosin ekalla kerralla en ite viittinyt testata kun olin ihan varma etten ole raskaana...Kunnes menkat oli yli viikon myöhässä ja plussaa näytti. :)

Teillä kyllä hurja tahti lastensaannin suhteen! Saako udella miten olet jaksanut tuommoisen lauman kanssa?

Vierailija
11/34 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan hyvin ollaan jaksettu,vaikka alku oli kyllä kolmen pienen kanssa aika kaaos maista,mut nytten on jo paljon helpompaa..mut nyt täytyy taas mennä..

Vierailija
12/34 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko mansemamma olet testaillut???

Vierailija
13/34 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään ajattelin illemmalla testata josko se näyttäs jotain..tuun kyllä sitte heti kertomaan mitä testi näyttää,jotenki on vaa semmonen tunne että + sieltä tulee..

Vierailija
14/34 |
03.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä alkaa ovis lähestyä (jos edes ovuloin) tuntuu että taidan jänistää tämän kierron :P Tiedän että jos ei nyt yritetäkkään ni sitten harmittaa.

Mie oon nukkunu tänään puoli kahteentoista. Mies kävi aamulla jotain sanomassa että lähtee pojan kanssa ulos. Unen läpi kuulin :D Olipa ihana nukkua. Tietää että viikolla pitää taas herätä aikaisin.

Mie oon yrittäny tässä laihtua ja nyt näyttäs tuottava tulosta. Kun aloin odottamaan esikoista painoa oli 64kg ja synnärillä huikeat 82kg. Nyt kun poika on 8,5kk mun paino on laskenu 59,4kg. Tavoitteena olis 55kg (oon lyhyt 158cm) Mulla on taipumusta ylipainoon, ihmeen helposti on kuitenki kilot karisseet :)

Mansemamma, mitäs se testi näytti?

Aurinkoista sunnuntaita kaikille :)

T: Ull-Maij kp8/28 yk1 ja poju

Vierailija
15/34 |
03.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tipuin vasta tammimammoista tällä viikolla, sillä sain 30.5.07 keskenmenon rv 5+2. Ensimmäistä lasta olemme yrittäneet jo vuoden, kunnes nyt ovistestin avustuksella tärppäsi. En tiedä kuulunko tähän ketjuun, sillä odottelen vuodon loppumista ja aloitan oviksen pongaamisen uudelleen, mutta tarvetta olisi jakaa näitä tunteita muidenkin vauvaa yrittävien kanssa.

Nyt täytyisi tilata taas paketti ovistestejä ja alkaa tikuttelu uudelleen. Haikealta tuntuu aloittaa tämä touhu alusta, mutta kaipuu vauvasta on kova. Oudointa on oikeastaan tyhjä tunne itsessäni, kun raskausoireet loppuivat kuin seinään keskenmenon aikana. Nyt vain toivon, että kierto olisi sama kuin ennen raskautumistani.

Toivottavasti meitä kaikki onnistaa :)

Rizza

Vierailija
16/34 |
03.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

testi näytti plussaa,ja mun täytyykin varmaan siirtyä tonne helmisten pinoon kun plussasinki jo nyt:)mutta toivotan teille kaikille hurjasti plussa onnea:)

Vierailija
17/34 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myöskin maalisvauvaa toivova! Yritystä on ollut jo viime syksystä lähtien, joten olis kiva jos lopultakin tärppäisi. Esikoinen on 3-vuotias ja hänelle olis tosi kiva saada kaveri.

Ovista odotellessa...

t.V@uveligo, yk8, kp 7/28

Vierailija
18/34 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä esikoinen täyttää syksyllä jo 4, jotenkin tämä aika on vaan mennyt nopeasti. Toisaalta tämä hieman pelottaa, pelottaa että tärppääkö ollenkaan, jos tärppää, niin miten sitä jaksaa. Olisi pitänyt ryhtyä tähän jo ehkä aikaisemmin, mutta aika menee nopsaan.... Eka tärppäsi n. 4:llä kerralla, ja nyt seuraava yritys olisi myös tuo maaginen neljäs. Ovuloinnista en tiedä, tuntemuksia silloin on, mutta silti ei ole tärpännyt, missä siis vika. Ja milloin mennä tutkimuksiin, jos mitään ei kuulu? Ja mitä tehdä ensin itse?

Vierailija
19/34 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä kanssa yksi joka tipahti helmimammoista tänne maalismussuihin.

Vähän sapettaa kun täti tuli kylään viisi päivää etuajassa.. Noh uusi kuu ja uudet metkut.

Täällä siis lähtee yk 3 joka on jo jännää kun eka lähti ensimmäisestä. Onko täällä muita jotka on saanut toista yrittää pitempään kun ensimmäistä?

Apua kun ajatus ei juokse kun ollaan just muutettu ja sitä ennen päästiin pojan kanssa sairaalan lapsi vuodeosastolta kun poju meni ihan tukkeeseen ja meinasi hengitysloppua. Poika sai astadiagnoosin.

Noh kun elämä on ollut hekistä ja menee omiin uomiinsa tulee ihan kamala väsymys ja voisin vaan nukkua.

Paatintappi kp3 yk3

Vierailija
20/34 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helmikuisista sitten tipahdettiin tänne...voi vitsinpillit sentään. Oli niin lupaavat oireet mutta tätipaholainen löysi minut kuitenkin, taas!

No ei auta kun yrittää taas. Nyt alkaa 4 yk.

Tähän hätään ei muuta, pää vähän väsymyksestä painava kun tulimme reissusta viime yönä. Poju tuossa vielä jatkoikin näköjään unta kun joi pullon maitoa...mutta nyt purkamaan laukkuja.

kp 4/24-26