Työkaverin haiseminen
Hyi hemmetti, vanha äijä haisee ihan hirveälle, aina sama kulunut t-paita päällä ja haju on kauhee. Käy kuulemma lauantaisin saunassa🤷
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Käytöksesi haisee enemmän 🤮 Ihmisillä on yleensä syyt sille miksi haisevat millekin eikä aina todellakaan ole kyse hygieniasta.
Ääliö. Et siis tajunnut koko asiaa.
Kenestä ap puhut kun et käy töissä?
Vierailija kirjoitti:
Voi sua pientä vassupaskaa. Kyllä minä käyn ja maksan sinunkin loisimisen.
Voisiko asiasta jotenkin sanoa. Vihjata että onko pesukone kunnossa, jos on aina sama paita. Kerran viikossa saunassa ei enää nykytyöpaikalla ole riittävä määrä, varsinkaan jos on fyysinen työ.
Kaikilla ei ole pesukonetta. Pesisivät edes pesulassa. Citymarketeissa on.
Mun työkaveri voisi alentaa sitä lämpötilaa, ettei tarvisi heti aamusta alkaen hikoilla. Kyllä, jopa kesähelteellä on lämmöt täysillä. Haistelkoon sitten.
Yleensä kun puutteellisen hygienian omaavan haju on vaihtunut etikanhajuun, niin tietää, että sama paskainen paita on käynyt pesussa. Ei osaa pestä, ei ole putsannut pesukonetta, eikä ikivanhasta paidasta enää kunnolla lähde lianhaju.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla ei ole kuin tuulen huuhtoma perse.-eri
Laita vinkiksi pyykkipoika nenään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollainen vastaus kertoo ihmisestä kaiken olennaisen. Kun ei ole mitään sanottavaa, aletaan mussuttaa typeryyksiä.
Sama juut. Mun työpaikallanikin persu.
Käytöksesi haisee enemmän 🤮 Ihmisillä on yleensä syyt sille miksi haisevat millekin eikä aina todellakaan ole kyse hygieniasta.