Miehille kysymys.
Miksi ette kestä itseenne kohdistuvaa kritiikkiä, kun kuitenkin naisia arvostelette koko ajan?
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Mene hoitoon.
Ime munaa.
Vierailija kirjoitti:
KOSKA MÄ VOIN
T. Mies40
Ei hitto... 🤣
Mua ei kiinnosta jos muhun kohdistuu kritiikkiä eli kestän oikein hyvin kritiikin.
Nauroin joskus yhdelle naiselle niin paljon että piti oikein kavereillekin kertoa.
Vierailija kirjoitti:
Nauroin joskus yhdelle naiselle niin paljon että piti oikein kavereillekin kertoa.
I-dioottien juttuja..
Koska olen persu ja mestari on kertonut, että m a h m u tt ien pitäisi r a i ska ta kaikki f e m a kot.
Ja naiset ei kykene edes keskusteluun? Aina sama "miksi sinä olet paska mies?", no valitse nainen parempi mies?
Vierailija kirjoitti:
Ja naiset ei kykene edes keskusteluun? Aina sama "miksi sinä olet paska mies?", no valitse nainen parempi mies?
Koska olet viimeksi käynyt järkevää keskustelua, ihan ajatuksen kanssa?
Koska ovat bottomeita. Johan tuo on jo käynyt selväksi. Päivät läpeensä jankataan naisten etuoikeudesta saada miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kolme päivää sitten. Ei kyllä liity mitenkään tähän tai naisten mies vihaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset noin yleisesti eivät vihaa miehiä. Tajuatko, et.
Koska olen syytön. Ei kaikki miehet.
Vierailija kirjoitti:
Miesviha on yhdyssana
Miesrakkautta voi osoittaa tarjoamalla lämmintä ja hyvin voideltua hanuria.
Vierailija kirjoitti:
Koska olen syytön. Ei kaikki miehet.
Mihin tämä taas liittyi?
Vierailija kirjoitti:
Voittehan te huolia nuo paskaset miehet. Kokeilkaa josko oikenisivat veljellisillä otteilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset noin yleisesti eivät vihaa miehiä. Tajuatko, et.
En tajua ja kiva lisä tuo "et". No miksi sivustolla naiset poraa huonoja miehiä ja parempiako ei ole olemassa. Miehenä ei ole minun vika jos sinun valintasi on väkivaltainen tai ei halua viettää lapsien kanssa aikaa. Jos sinun lapsilisä on myöhässä, ei se ole kaikkien miesten vika. NAISET SAA IHAN ITSE VALITA PUOLISON SUOMESSA?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesviha on yhdyssana
Miesrakkautta voi osoittaa tarjoamalla lämmintä ja hyvin voideltua hanuria.
Tätähän on tienvarsien levähdyspaikoilla tarjolla. <3
Mene hoitoon.