Suuseksin antaminen miehelle
Käykö teille naiset usein niin, että annat miehelle pitkään suuseksiä ja menetät sen aikana oman innostuksesi?
Mies siis rakastaa suuseksiä ja haluaisi usein että sitä tehdään todella pitkään, monesti miehen laukeamiseen asti.
Suuseksin aikana mies yleensä makaa selällään silmät kiinni eikä stimuloi minua mitenkään.
Ensin tuntuu kivalta tuottaa toiselle nautintoa, mutta tilanteen vain jatkuessa oma kiihottuneisuus alkaa laskea ja lopulta olen tosi kyllästynyt.
Jos yritän ohjata tilannetta sellaiseksi,.
että saisin välissä itsekin hyvänäpitoa, mies alkaa moittia minua kärsimättömäksi ja käskee jatkamaan. Mikä tuntuu aika oudolta, koska mieshän tuossa on se kärsimätön, joka ei malta keskittyä kuin omaan nautintoonsa.
Lopussa minulle olisi tarjolla käsi- ja suuhoitoa, mutta en enää siinä vaiheessa ole kiihottunut. Olo on silloin lähinnä kyllästynyt ja ärtynyt.
Suuseksin antaminen tuntuu tämän takia nykyään usein pakkopullalta.
Onko muilla samanlaista?
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Aika samanlaisia kokemuksia. Kyllästyin parisuhteen seksielämään, 90% ajasta määrä ja laatu ei ollut itselle mieleistä mikä aiheutti enemmän pahaa kuin hyvää mieltä.
Tämä taas aiheutti riitaa, jonka jälkeen asiat oli ok tolalla ehkä viikon jonka jälkeen alkoi kuukausia kestävä alamäki. Rinse and repeat.
Nyt muutaman kuukauden tyydyttänyt tarpeet itse päivittäin. Parempi mieliala ja havaitsin saman kuin aiempi keskustelija - en oikeastaan tarvitse seksiä, haluan vaan laueta. Parisuhde samalla tai ehkä jopa paremmalla tolalla.
Sukupuolesi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika samanlaisia kokemuksia. Kyllästyin parisuhteen seksielämään, 90% ajasta määrä ja laatu ei ollut itselle mieleistä mikä aiheutti enemmän pahaa kuin hyvää mieltä.
Tämä taas aiheutti riitaa, jonka jälkeen asiat oli ok tolalla ehkä viikon jonka jälkeen alkoi kuukausia kestävä alamäki. Rinse and repeat.
Nyt muutaman kuukauden tyydyttänyt tarpeet itse päivittäin. Parempi mieliala ja havaitsin saman kuin aiempi keskustelija - en oikeastaan tarvitse seksiä, haluan vaan laueta. Parisuhde samalla tai ehkä jopa paremmalla tolalla.
Sukupuolesi?
Mies
Entäs jos ap otat toiseen käteen sauvan/vibran ja autat itseäsi pitämään kiihotusta yllä? Vai onko se turn off? Mitä miehesi asiaan sanoisi? tulisiko siitäkin moitetta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sukupuolesi?
Mies
Minä toivoisin usein, että mies jaksaisi masturboida. Ei jaksa, niin tulee sitten minulle vinkumaan että taas ei pysty mihinkään keskittymään kun kassit ovat täynnä. Ei mitenkään kovin kiihottava lähestymistapa seksiä ajatellen.
Vierailija kirjoitti:
Entäs jos ap otat toiseen käteen sauvan/vibran ja autat itseäsi pitämään kiihotusta yllä? Vai onko se turn off? Mitä miehesi asiaan sanoisi? tulisiko siitäkin moitetta?
En tiedä mitä sanoa. Ei ole kovin hauskan kuuloista seksiä, että hoitelen sekä itseni että miehen. Ehkä pitäisi laittaa joku hinnasto, jos minun pitää hoitaa ihan kaikki.
En minäkään suosyuisi itsetyydytystä harrastamaan, kun kuitenkin yhteistä seksin pitäis olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs jos ap otat toiseen käteen sauvan/vibran ja autat itseäsi pitämään kiihotusta yllä? Vai onko se turn off? Mitä miehesi asiaan sanoisi? tulisiko siitäkin moitetta?En tiedä mitä sanoa. Ei ole kovin hauskan kuuloista seksiä, että hoitelen sekä itseni että miehen. Ehkä pitäisi laittaa joku hinnasto, jos minun pitää hoitaa ihan kaikki.
Jotenkin tulee kuva, että taidatte molemmat vähän nähdä seksin jonkinlaisena suorituksena, jossa pidetään lukua kuka saa ja miten paljon toiselle tehdään palveluksia. Vallan käytön tantere? Onko teidän seksistä tullut joku valtataistelun areena?
En ole koskaan tykännyt URETHRAN 'in imeskelystä!
Kuka on sanonut että miehellä erektio katoaa kalun ollessa suussa?