Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Puhelimen selaaminen pöntöllä altistaa peräpukamille"

Vierailija
01.09.2026 |

Ihan oikein teille pönttöselaajille.

https://www.hs.fi/elama/art-2000012051708.html

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla menee kakkosasiallakin vaan minuutti pari ja homma on hoidettu. Kannattaisko poikien lisätä vähän kuituja ruokavalioon jos vessassa menee niin kauan että pitää puhelin tai akuankka ottaa mukaan?

Miksi oletat vastaajien sukupuolen? 

Vierailija
22/26 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla menee kakkosasiallakin vaan minuutti pari ja homma on hoidettu. Kannattaisko poikien lisätä vähän kuituja ruokavalioon jos vessassa menee niin kauan että pitää puhelin tai akuankka ottaa mukaan?

💩 🥇 💩

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkakohan monta juttua iltapäivälehdet aikovat tehdä tästäkin asiasta. Pari kertaa vuodessa sama juttu eri otsikolla.

Vierailija
24/26 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi itsellä on pöntöllä istuessa mukana iPad eli en selaa puhelinta eikä ole näinollen peräpukama-altistusta.

Mulla on huussissa vanha pöytäkone ja 32 tuuman näyttö.

Vierailija
25/26 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi itsellä on pöntöllä istuessa mukana iPad eli en selaa puhelinta eikä ole näinollen peräpukama-altistusta.

iPadi on painavampi, joten painetta kertyy enemmän pyrstöpäähäsi.

Vierailija
26/26 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Altistaako se paskareijän ronkkiminen ja sinne lykkiminen kohdetta pukamille? Ai niin, ei tietenkään voi altistaa.

Ei tietenkään altista, koska siinä liike on jatkuvaa, ja sellainen PARANTAA sen alueen aineenvaihduntaa, eli ehkäisee puksujen syntymistä. Kun tossa pytyllä istuskelussa niitä puksuja aiheuttaa se ponnistelu (laskimosuonet pullistuu = peräpukama). Jos ei siinä ponnistele turhaan, ei tule myöskään puksuja. -Anu 38

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi