Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää työkaverin (nainen) puoliso!

Vierailija
31.08.2026 |

Pakko tänne purkaa omia paineita ja tunnontuskia (hah!), kun en kehtaa äijäfrendeille tästä sanoa. Olen ollut jo pidempään ihastunut naispuoleiseen työkaveriini ja järkytyin, kun kuulin tämän olevan naimisissa oleva muija. En vaan tajua, että miksi noin kaunis kaunotar on tuhlannut parhaat vuotensa ja tulevatkin vanhan ukon vaimona. Miksi??? Lapsia heille ei ole siunaantunut, mutta ikäeroa heillä on huimasti ja mies saanut sairauskohtauksen kesäloman aikana ja nuorempi rouva sitten hoitaa ukkoaan ja voi herranlettas..miksei voi vaan heivata ukkoaan vanhainkotiin ja jättää sinne? Kysynpä vaan! Itse ainakin lähtisin baanalle heti ja iskisin uuden paremman puolison, koska eihän tuollainen suhde toimi kun ukko on ruokittava sähkölahna. Jokin pieni osa minusta säälii tätä naista ja haluaisin tarjoutua tälle uudeksi pysyväksi vaihtoehdoksi. Ehdottakaa miten? Ärsytti, kun nainen ei tänäänkään voinut jäädä pidemmäksi aikaa juttelemaan kanssani, kun piti kiirehtiä tarkastamaan ukon kunto. Minä olisin nuorempi, salskeampi vaihtoehto, joten varmasti saataisiin lapsikin alulle nopeasti niin ei menisi kenenkään vuodet hukkaan. M40

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi