No niin... Bonus -Marius on saanut kunniatehtävän
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
Kakkahattutäti kirjoitti:
Tällä halutaan viestittää, että sekopää poju on edelleen osa perhettä. Iso virhe.
Mette-Marit on saanut itkupotkuraivarit, että pojan pitää pitää pitää saada kantaa!!!
Näyttää aika ikävältä tulevaisuuden kannalta, jos kuningatar vetää rikollisten puolta.
Aika ikävältä näyttäisi jos kuningatar kääntäisi selkänsä omalle lapselleen.
Arkut kuljetetaan autolla tai telineellä kuin potilaat sairaaloissa pyörät alla .
Käyttäydytte huonommin kuin pakanat yhteensä . Mitä oikeastaan kyttäätte ihmisiä . Huomaatteko mitään vikaa itsessänne ?
Onhan meilläkin haudattu presidenttejä olitteko mukana katsomassa kun arkkua vietiin ? Mitä vit te vahtaatte . Ihmiset tekee työtä ja te tuojotatte ?
Hauska se arkun edellä kruunua kantanut menninkäinen.
Niinku Jeesus sanoi ympärileikattu tekee pahempia syntejä kuin pakanat .
Mä vaan mietin miltä Mariuksen uhreista tuntuu. Luulivat vihdoin saavansa oikeutta, mutta näköjään lait tai hyvät tavat ei kosketa kuningasperhettä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei kantaisi?
No mitäpä luulet? Olisiko raiskauksilla, huumeiden käyttämisillä ja pahoinpitelyillä tekemistä asian kanssa? Et taida olla kovin välkky..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei kantaisi?
No mitäpä luulet? Olisiko raiskauksilla, huumeiden käyttämisillä ja pahoinpitelyillä tekemistä asian kanssa? Et taida olla kovin välkky..
Hän on silti perheenjäsen. Joka kaiken lisäksi on jo saanut tuomionsa.
Vierailija kirjoitti:
Mä vaan mietin miltä Mariuksen uhreista tuntuu. Luulivat vihdoin saavansa oikeutta, mutta näköjään lait tai hyvät tavat ei kosketa kuningasperhettä.
Ai että se on uhreilta pois kun tuomittu osallistuu perheenjäsenensä hautajaisiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei kantaisi?
Ei vaan sinä et taida olla. Onko sulle tosiaan ihan uusi juttu että myös vangit osallistuu perheenjäsentensä hautajaisiin? Ihan täällä meillä suomessakin on sama käytäntö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä halutaan viestittää, että sekopää poju on edelleen osa perhettä. Iso virhe.
Mette-Marit on saanut itkupotkuraivarit, että pojan pitää pitää pitää saada kantaa!!!
Näyttää aika ikävältä tulevaisuuden kannalta, jos kuningatar vetää rikollisten puolta.
Jonka on itse kasvattanut ja jonka tekoja peitteli ja todistusaineistoa tuhosi, kun sai etukäteen tiedon tulevasta kotietsinnästä.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäydytte huonommin kuin pakanat yhteensä . Mitä oikeastaan kyttäätte ihmisiä . Huomaatteko mitään vikaa itsessänne ?
En kyllä löydä itsestäni mariusmaisia vikoja.
Vierailija kirjoitti:
Eihän ne edes kantaneet arkkua, mielestäni vain rullasivat sitä eteen päin. Marius on selvästi yhä tärkeä perheenjäsen.
Kuvastaa perheen moraalittomuutta ja huonoja arvoja. Tuo on mies on rikollinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jonka on itse kasvattanut ja jonka tekoja peitteli ja todistusaineistoa tuhosi, kun sai etukäteen tiedon tulevasta kotietsinnästä.
Kuten toimisi lähes joka vanhempi vaikka toisin valehteleekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MInusta se osoittaisi selkärankaa.
Nyt siellä raiskaaja ja rikollinen rullailee itsensä kuninkaan arkkua!
Mitä tämä kertoo?
Vierailija kirjoitti:
Oppivatpahan, alamaiset!
Terkuin Haakon, MM ja Marius
Vierailija kirjoitti:
Just tämä!!! Paha virhe päästää tuo räiskari tuonne.
Tuliko ap:lle uutisena että perheenjäsenet yleensä osallistuu arkun kantoon/rullailuun?