Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänään motarin varressa oli noin 40v mies KUSELLA

Vierailija
31.08.2026 |

Olipa tosi turvallinen paikka pysähtyä. Ihmettelen suuresti että mitä se siinä teki etenkin kun huoltoasema oli pari kilometriä aiemmin. Jos ei voinut muka pidättää niin olisi edes ajanut seuraavasta rampista ylös ja sinne kuselle. Olis voinut tulla isokin kolari. 

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hätä ei katso aikaa tai paikkaa. 

Motarilla ei varmaan ole niin kamalan harvassa liittymiä, ettei voi ajaa pois motarilta siksi hetkeksi, että käy vaikka jollain bussipysäkillä helpottamassa oloa ja palaa sitten takaisin motarille.

Vierailija
22/24 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Introverttina miehenä en ymmärrä näitä reteästi tienlaidassa kusijoita. Eikö nyt jaksa ottaa muutamaa askelta metsän puolelle? 

Olen kyllä nähnyt naisiakin kyykkykusella ihan tien reunassa.

Kyllä minäkin kävin, kun viimeksi ajoin, mutta siinä vaiheessa olin luonnollisesti jo poistunut motarilta ja parkkialueella pienemmän tien varressa. Kai jokainen odottaa ettei autoja tule, mutta joskus pääsevät yllättämään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Introverttina miehenä en ymmärrä näitä reteästi tienlaidassa kusijoita. Eikö nyt jaksa ottaa muutamaa askelta metsän puolelle? 

Olen kyllä nähnyt naisiakin kyykkykusella ihan tien reunassa.

Siellä on yleensä rehevä heinikko tai pusikko täynnä punkkeja. 

Vierailija
24/24 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi. Kun mies on tullut tiettyyn ikään sillä vaivaa eturauhanen. Minä olen monta kertaa kussut auton ovien välissä moottoritiellä. Siinä on 20 sekuntia aikaa saada housut auki ja kusta. Muutoin kusi karkaa housuun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi