Miksi Fifty shades of Grey oli aikoinaan niin suosittu naisten keskuudessa?
Olivat ihan villeinä. Mitä se kertoo siitä, mitä naiset todella syvällä sisällään kaipaavat mieheltä?
Kommentit (25)
Kenestä puhut? Villeinä? Ai kirjan mainosnaamat, no kuuluu mainosnaaman hommaan olla villinä mainostettavasta tuotteesta.
Vierailija kirjoitti:
Naiset kaipaavat komean, menestyvän, varakkaan ja keskustelutaitoisen miehen, joka opettaa naiselle seksin saloja.
Ja miehen jolla on syvät haavat mitkä nainen sitten äitimäisesti parantaa.
Niin jotkut olivat villinä. Kirjoja en ole lukenut ja elokuvat olen katsonut kerran. Ei mitään villiintymisen aihetta. Ihan nainen olen mäkin.
Se oli opettavainen ilmiö että naiset mielellään toteuttavat miehen kinkyt fantasiat kunhan vain mies on jääkiekkoleukainen miljardööri.
Nainen kaipaa rikasta tosimiestä jolle alistua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset kaipaavat komean, menestyvän, varakkaan ja keskustelutaitoisen miehen, joka opettaa naiselle seksin saloja.
Äitimäisesti panemalla?
Vierailija kirjoitti:
Se oli opettavainen ilmiö että naiset mielellään toteuttavat miehen kinkyt fantasiat kunhan vain mies on jääkiekkoleukainen miljardööri.
Mua ei kiinnosta paskan vertaa mitkään tuollaiset kinkyt jutut ja en niitä toteuta yhdenkään miehen mieliksi. En pakota itseäni sellaiseen mitä en halua. Miehen ulkonäöllä tai varallisuudella ei ole mitään tekemistä asian kanssa. En ole mikään huo ra.
Muistan kun vaimonikin oli todella kiimassa tultuaan elokuvista tätä katsomasta.
En ymmärrä kyllä. Kirjaa en ole lukenut, mutta elokuvaa yritin vähän katsoa ja vaikutti paskalta. Eikä Jamie Dornan, tuo kuivikas tylsän näköinen irkku, kyllä herättänyt mitään himoja sekään. Ja itse touhu oli aika pikkutuhmaa ja mukarohkeaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äitimäisesti panemalla?
Eikös sugarmama ole tuollainen haavoittuneiden pikkupoikien paneksija.
En ikinä katsonut enkö tule katsomaan,
Hyi helvetti.
Kerrankin olisi ollut tarjolla melkein normaali ja hellempi akti suihkussa, mutta nainen haluaakin rajua toimenpidehuoneessa. Tämä on lopulta ehkä näiden kamalien ja umpisurkeiden elokuvien ärsyttävin kohtaus. Kuka muu paitsi joku bdsm-nainen ehdottaisi tuollaista vaihtoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ei kiinnosta paskan vertaa mitkään tuollaiset kinkyt jutut ja en niitä toteuta yhdenkään miehen mieliksi. En pakota itseäni sellaiseen mitä en halua. Miehen ulkonäöllä tai varallisuudella ei ole mitään tekemistä asian kanssa. En ole mikään huo ra.
Se on ylevää höpöttää tällaista kun tiedät satavarmasti ettei kukaan jääkiekkoleukainen miljardööri tule tarjoamaan sinulle mitään jetset-elämää köysipiiskaleikkejä vastaan.
Sarjassa Petos asetelma onkin toisinpäin. Sellainen rikas isän siivellä muka viaton tyttörukka, joka ei oikeasti olekaan tuollainen ehdottaa tuollaista miehille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole antanut miesten tehdä tarpeitaan minuun yli 10 vuoteen. Ilmeisesti jotkut vielä kuitenkin antavat.
Monilla naisilla on fantasioita, joiden he tiedostavat olevan vaikeita toteuttaa käytännössä turvallisesti. On kiva haaveilla miehestä, joka vain tulee ja ottaa, mutta tosielämässä sellaisen vallan antaminen toiselle ihmiselle on aina riskialtis teko, etenkin jos ei noudata BDSM-yhteisön standardeja turvallisemmasta seksistä. Haaveet ja fantasiat ovat eri asia kuin mitä oikeasti haluaa kumppaniltaan, koska kumppani on oikea ihminen, jonka teoilla on oikeita seurauksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on ylevää höpöttää tällaista kun tiedät satavarmasti ettei kukaan jääkiekkoleukainen miljardööri tule tarjoamaan sinulle mitään jetset-elämää köysipiiskaleikkejä vastaan.
Ei vaan mua ei oikeasti kiinnosta tuollainen. Sairas ja kuvottava ajatusmaailma sulla, kun kuvittelet jokaisen naisen olevan joku helvetin huo ra. Mä en ole enkä sitä ala sun paskan ajatusmaailman vuoksi olemaan. Et tiedä miltä näytän ja sä et määrää siitä mitä mä saan ajatella ja tuntea. Mä määrään itse asioistani.
Ootko koskaan katsonut niitä? Ne on puhdasta komediaa, vaikka ei sellaisiksi tarkoitettu. Vähän kun twilight, mutta pehmopokea mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan mua ei oikeasti kiinnosta tuollainen. Sairas ja kuvottava ajatusmaailma sulla, kun kuvittelet jokaisen naisen olevan joku helvetin huo ra. Mä en ole enkä sitä ala sun paskan ajatusmaailman vuoksi olemaan. Et tiedä miltä näytän ja sä et määrää siitä mitä mä saan ajatella ja tuntea. Mä määrään itse asioistani.
Sua kiinnostaisi tasan se mikä jääkiekkoleukaista miljardööriäkin kiinnostaisi, jos se olisi kiinnostunut sinusta. Mutta kun sinun realistinen seura löytyy ainoastaan lähipubista tai löytöeläinkodista voit sössöttää täällä väkevästi muuta.