Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sulla seinäkalenteri käytössä?

Vierailija
31.08.2026 |

Miten on?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mutta en pidä sitä seinällä. Saan joka vuosi ilmaisen seinäkalenterin roskayhtiöltä. Siitä näkee näppärästi juhlapyhät.

Vierailija
2/26 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On (se roskafirman) kalenteri keittiön seinällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Ssllainen poikalenteri. Siinä kuva ihanasta mustasta ja vihje, et sillä on iso...suussasulava... Sormetan kuvalle lähes päivittäin

Vierailija
4/26 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu jääkaapin ovessa. Enpä sitä juuri käytä mutta tapana ollut pitää

Vierailija
5/26 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä ole tullut kahta asiaa: Seinäkalenteri ja seinäkello. 

Vierailija
6/26 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, perhekalenteri, vaikka yksin asunkin. Monta saraketta, niin saa tehtyä tärkeitä merkintöjä. 🙂 

Vierailija
7/26 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu jääkaapin ovessa. Enpä sitä juuri käytä mutta tapana ollut pitää

Sama mulla, taitaa olla apteekeekista nykyinen, se on siinä.

Vierailija
8/26 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Ssllainen poikalenteri. Siinä kuva ihanasta mustasta ja vihje, et sillä on iso...suussasulava... Sormetan kuvalle lähes päivittäin

Onko Kurttilan firmasta tuo kalenteri?

Vierailija
9/26 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

on, tänäänkin aamulla kalenterista näin yllätyksekseni että on elokuun viimeinen päivä ja huomenna siis syyskuu alkaa, ällikäks veti

Vierailija
10/26 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

on, tänäänkin aamulla kalenterista näin yllätyksekseni että on elokuun viimeinen päivä ja huomenna siis syyskuu alkaa, ällikäks veti

No taas tulee mulle vuosi täyteen syyskuun lopulla, aika liikuu nopeaa minulla vauhti hidastuu mutta ei vielä pysähdy.

Vierailija
11/26 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, kaksikin. Toinen jätefirmalta ja toinen aikakauslehden mukana tullut. Seinäkalenteri on NIIN paljon nopeampi ja selkeämpi käyttöliittymä kuin puhelimen! Hetkessä näkee koko kuukauden ja tehdyt muistutukset.

Vierailija
12/26 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, ostan aina jonkun rescuejärjestön seinäkalenterin. 

Vierailija
13/26 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useampikin

Vierailija
14/26 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, ostan aina sellaisen. Siitä näkee kätevästi viikkonäkymän ja koko perheen menot samalla kertaa. Siitä voivat muutkin kuin se, jolla meno on, seurata, missä mennään ja milloin. 

Vierailija
15/26 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina seinällä ja täynnä merkintöjä.

Vierailija
16/26 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Luonto-kalenteri keittiön seinällä, johon merkitään menot... Ulkomaan reissuilta ostan myös joskus. Ihania kuvia tutuista maisemista..

Vierailija
17/26 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seinäkalenteri hyvin näkyvästi esillä. Merkkaan siihen kampaamo, hammaslääkäri, lääkärikäynnit. Imurointipäivät, lakananvaihtovälit, lasten ja lastenlasten kyläilyt ja paljon muuta. Aamulla aina vedän yli edellisenpäivän, samalla näen mikä päivä/kuukausi on alkamassa.

Nim. Vanha höppänä

Vierailija
18/26 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Minulla on jatkuvassa käytössä A6-kokoinen kalenteri yöpöydällä ja laukussa on toinen, joka kulkee aina mukana. 

En tykkää seinäkalentereista. Ei sovi minun sisustustyyliini, eikä muutenkaan. Kalenteri on minulla vähän väliä käytössä, merkkaan sinne asioita pitkin päivää ja siksikin sen pitää olla pieni ja näppärä, eikä seinämallinen.

Rakastan kalentereita ja elämän eteenpäinsuunnittelua niiden avulla. Odotan aina malttamattomasti syyskesällä, että uudet kalenterit tulevat myyntiin.

Vierailija
19/26 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelimen kalenteri on kätevä, kun se kulkee aina mukana. Kaikkien perheenjäsenten menot kootaan seinäkalenteriin, jotta kokonaisuus pysyy hanskassa.

Vierailija
20/26 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keittiön seinällä on mulla seinäkalenteri.

Käytän ihan sujuvasti sen lisäksi puhelimen ja tietokoneen (O365 eli Teamsissa ja Outlookissa näkyvä) kalenteria sekä kirjamallista pöytäkalenteria.