Onko sulla seinäkalenteri käytössä?
Kommentit (26)
On (se roskafirman) kalenteri keittiön seinällä.
On. Ssllainen poikalenteri. Siinä kuva ihanasta mustasta ja vihje, et sillä on iso...suussasulava... Sormetan kuvalle lähes päivittäin
Juu jääkaapin ovessa. Enpä sitä juuri käytä mutta tapana ollut pitää
Ei ikinä ole tullut kahta asiaa: Seinäkalenteri ja seinäkello.
On, perhekalenteri, vaikka yksin asunkin. Monta saraketta, niin saa tehtyä tärkeitä merkintöjä. 🙂
Vierailija kirjoitti:
Juu jääkaapin ovessa. Enpä sitä juuri käytä mutta tapana ollut pitää
Sama mulla, taitaa olla apteekeekista nykyinen, se on siinä.
Vierailija kirjoitti:
On. Ssllainen poikalenteri. Siinä kuva ihanasta mustasta ja vihje, et sillä on iso...suussasulava... Sormetan kuvalle lähes päivittäin
Onko Kurttilan firmasta tuo kalenteri?
on, tänäänkin aamulla kalenterista näin yllätyksekseni että on elokuun viimeinen päivä ja huomenna siis syyskuu alkaa, ällikäks veti
Vierailija kirjoitti:
on, tänäänkin aamulla kalenterista näin yllätyksekseni että on elokuun viimeinen päivä ja huomenna siis syyskuu alkaa, ällikäks veti
No taas tulee mulle vuosi täyteen syyskuun lopulla, aika liikuu nopeaa minulla vauhti hidastuu mutta ei vielä pysähdy.
On, kaksikin. Toinen jätefirmalta ja toinen aikakauslehden mukana tullut. Seinäkalenteri on NIIN paljon nopeampi ja selkeämpi käyttöliittymä kuin puhelimen! Hetkessä näkee koko kuukauden ja tehdyt muistutukset.
On, ostan aina jonkun rescuejärjestön seinäkalenterin.
On, ostan aina sellaisen. Siitä näkee kätevästi viikkonäkymän ja koko perheen menot samalla kertaa. Siitä voivat muutkin kuin se, jolla meno on, seurata, missä mennään ja milloin.
Aina seinällä ja täynnä merkintöjä.
Joo. Luonto-kalenteri keittiön seinällä, johon merkitään menot... Ulkomaan reissuilta ostan myös joskus. Ihania kuvia tutuista maisemista..
Seinäkalenteri hyvin näkyvästi esillä. Merkkaan siihen kampaamo, hammaslääkäri, lääkärikäynnit. Imurointipäivät, lakananvaihtovälit, lasten ja lastenlasten kyläilyt ja paljon muuta. Aamulla aina vedän yli edellisenpäivän, samalla näen mikä päivä/kuukausi on alkamassa.
Nim. Vanha höppänä
Ei ole. Minulla on jatkuvassa käytössä A6-kokoinen kalenteri yöpöydällä ja laukussa on toinen, joka kulkee aina mukana.
En tykkää seinäkalentereista. Ei sovi minun sisustustyyliini, eikä muutenkaan. Kalenteri on minulla vähän väliä käytössä, merkkaan sinne asioita pitkin päivää ja siksikin sen pitää olla pieni ja näppärä, eikä seinämallinen.
Rakastan kalentereita ja elämän eteenpäinsuunnittelua niiden avulla. Odotan aina malttamattomasti syyskesällä, että uudet kalenterit tulevat myyntiin.
Puhelimen kalenteri on kätevä, kun se kulkee aina mukana. Kaikkien perheenjäsenten menot kootaan seinäkalenteriin, jotta kokonaisuus pysyy hanskassa.
Keittiön seinällä on mulla seinäkalenteri.
Käytän ihan sujuvasti sen lisäksi puhelimen ja tietokoneen (O365 eli Teamsissa ja Outlookissa näkyvä) kalenteria sekä kirjamallista pöytäkalenteria.
On mutta en pidä sitä seinällä. Saan joka vuosi ilmaisen seinäkalenterin roskayhtiöltä. Siitä näkee näppärästi juhlapyhät.