Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä tapana olla lyhentämättä minimin yli luottokorttivelkaa vaikka varaa olisi?

Vierailija
30.08.2026 |

Mulla nimenomaan näin.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tapana olla lyhentämättä minimiä.

Vierailija
2/33 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta luotolla koskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään. Maksan aina joka kuu kortin tyhjäksi. Typeryyttä maksaa korkeita korkoja. Rahan heittämistä roskiin. 

Vierailija
4/33 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksan ostokseni ennen laskun muodostumista, heti kun olen saanut sen 

Vierailija
5/33 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään. Maksan aina joka kuu kortin tyhjäksi. Typeryyttä maksaa korkeita korkoja. Rahan heittämistä roskiin. 

Itellä tulot vaihtelee niin älyttömästi että luottokortti pakollinen. Välillä elellään luotolla ja välillä ei.

Vierailija
6/33 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sä luottokortilla teet kun rahaa on muutenkin?

Vierailija
7/33 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tapana ostaa velaksi mitään minkä voisi maksaa heti tai säästämisellä ihan kohta kokonaan. 

Vierailija
8/33 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten laskun voi saada ennen sen muodostumista?

Vierailija
9/33 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten lyhentää? Sehän menee aina auttomaattisesti kokonaan kerran kuussa jos jotain credit puolella ostanut.

Vierailija
10/33 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksan aina kaikki luotolla (tietty vastikkeita,lainoja ja muita laskuja lukuunottamatta). Kuunlopussa palkkapäivänä maksan koko luoton pois.

Vierailija
11/33 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksan sen verran pois, ettei tarvitse maksaa korkoja. Luottokortti antaa ilmaista lainaa, niin miksi en käyttäisi sitä. 

Vierailija
12/33 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sä luottokortilla teet kun rahaa on muutenkin?

Esim takuu ja turva maksun suhteen. Eikä tarvitse miettiä, paljonko milläkin tilillä on rahaa, kun käy kaupassa. 

Vierailija
13/33 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt ymmärsin mitä ap hakee niin joo, elän hiukan samalla tavalla. Luottokorttivelkaa on koko ajan vaikka samaan aikaan laitan rahaa sijoituksiin yms.

Vierailija
14/33 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten laskun voi saada ennen sen muodostumista?

En tarvitse laskua ostokseni maksamiseen, joka luottokortilla on maksuvaihtoehto "lyhennä luottoa"

Vierailija
15/33 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä luottokorttia kuin hotellien ja lentojen varaamiseen, sekä ulkomailla vakuutusominaisuuden takia. Maksan aina heti reissun jälkeen pois, kun en kärsi rahapulasta.

Vierailija
16/33 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksan sen verran pois, ettei tarvitse maksaa korkoja. Luottokortti antaa ilmaista lainaa, niin miksi en käyttäisi sitä. 

Käytännössähän pitää maksaa seuraavan kuun loppuun mennessä jos haluaa korottomasti. Ei kovin pitkä aika.

Vierailija
17/33 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osta luotolla koskaan.

En minäkään. Luottokortti on olemassa, mutta yhdesti olen vain käyttänyt kun oli pakko jotain nettiostosta tehdessä.

Vierailija
18/33 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten lyhentää? Sehän menee aina auttomaattisesti kokonaan kerran kuussa jos jotain credit puolella ostanut.

Ei tosiaan mene tai sitten sulla on kummallinen luottokortti.

Vierailija
19/33 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksan aina niin paljon pois kuin pystyn. Nyt kesäkuukausina tuppaa vaan olemaan ettei oikein varaa ole lyhentää. Paha tapa kerätä kesä velkaa ja maksaa talvikuukaudet sitä pois ehkä noin 600-800€/kk lyhennykset.. 

Vierailija
20/33 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin luottokortilla esim autotalliosakkeen joka maksoi kuus tonnia niin en mä sitä millään seuraavan kuun loppuun mennessä saa maksettua pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi