Miksi jotkut ajaa vanhoilla autoilla?
Kommentit (39)
Koska ei kiinnosta tuhlata rahaa uuteen autoon. Ketään ei kiinnosta jos ajat kalliilla uudella autolla. Ei ketään.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole varaa. Köyhiä ovat.
Ja se on miten sinulta pois?
Vierailija kirjoitti:
Uudet autot ovat täynnä televisioita sekä pelinäyttöjä. Ensiksi pitäisi hankkia ADHD sekä amfetamiinia jotta pystyisi keskittymään niihin kaikkiin sekä ajamiseen yhtä aikaa.
Niinpä siis täysi turhaa roinaa että saadaan hintaa lisää niille.
Heti ostan uuden auton, kunhan kaikki verot lasketaan puoleen ja työnteko alkaa oikeasti olla kannattavaa.
Koska järkevämpi sijoittaa esimerkiksi 20 000€ viiden vuoden välein kuin tuhlaa sen uuden arvon alenemaan.
https://moottori.fi/uutinen/suomalaiset-korjaavat-autojaan-keskimaarin-…
Tepolle pienet provikat?
Samaa olen ihmetellyt. Itse pidän vanhana autona yli 3 vuotta vanhaa.
Ei suomessa kannata ostaa uutta kun puolet hinnasta on veroa. Sitten kun laskevat sen neljäsosaan ja volkkarit sekä audit poistuvat paskalaatuineen markkinoilta voin jopa harkita.
Mitä enemmän robotteja sekä automatiikkaa niiden valmistamisessa on käytetty sen sieluttomampia ne ovat. Minulle käy vain käsin tehty tai vaihtoehtoisesti kunnolla tuunattu auto.
vanhat autot on parempia ja amerikassa on sähköautoihin kyllästyneet ruvenneet ostaan vanhoja vintage autoja. vanhat autot on kokeneet arvostuksen nousun.
-97 volvo v70 vasta sisäänajettu alle 500000km. Parempi kuin useammat uudet autot.
Miksi jotkut on näin tyhmiä? Aivotkin on olemassa!
Vanhaa autoa huoltava, ylläpitävä ja ajava on ympäristötietoinen. Ei kuluta maapalloa tarpeettomasti.
Nykyinen trendi, auton pitää painaa 2 x kertaa enemmän ja tuhotaan jo 10 vuoden päästä, tuhoaa maapallon.
Vierailija kirjoitti:
Uusia on vain autokaupoissa. Omaan pihaan ajettuna se on jo käytetty.
On niillä kaupassa seisovillakin ajettu joku 50-150km
Euroopassa vanhojen autojen hinnat nousseet kun ihmiset haluaisivat vaihtaa autoja korona vuosina tehtyihin joita niin sitten ole.
Nyky autot ei kestä 10 vuotta . 100 tkm ja kone paskana . Sähköautot 3-5 vuotta ja ongelmajätettä
20v vanha ranskalainen ajossa, ihan hyvin kulkee
Vierailija kirjoitti:
Ajan vuosimallin 1994 Opel Vectralla ihan vaan nuukuuttani. Säästän paljon, kun voin itse korjatakin. Antaa ihmisten ihmetellä.
Ei åpel ole auto. Paaliin joutaa moinen sontakasa.
Älä aja tuon perässä. Kiidä uudenkarhealla maantiekiiturillasi ohi.