Tuli take away ruuat
Pystyin syömään vain perunat, hampurilainen oli liian kovaa. Hampaattomuuden "iloja".t.valis
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
En tiedä onko ketju totta vai provoa, mutta jos tämä on nykysuomalaisen ulosanti ja taso, niin meillä ja ihmiskunnalla ei enää ole mitään tulevaisuutta...
Ekaa kertaa Vauvalla ja Ammattivalittajan ketjussa? Se on "ilostuttanut" palstaa aloituksillaan ainakin 15 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sitä saa mitä tilaa. Jos ihminen ei pysty syömään hampurilaista, niin kannatta mennä välittömästi lääkäriin.
Miksi? Hampaattomana ei kaikkien ruokien syöminen onnistu. Ei ne lääkärissä mitään tee.ap
No kai sinä saatana tiedät mitä pystyt syömään ja mitä et? Miten muka hampurilaisen syöminen ei onnistu verrattuna ranskalaisiin? Ihan ensimmäistä kertaako hampurilaisen tilasit elämässäsi?
Hampurilaisia on erilaisia. On pehmeitä gluteenittomia sämpylöitä, tuo oli tosi kova. Ja esim kanafileekin voi olla pehmeä, tuo oli kova. Hampaattomana elämä on erilaista.ap
Et ole tekareista kuullut?
No voisithan sinä vaikka käyttää ruokailuvälineitä ja pieniä sen hampurilaisen muruiksi. Onko älyllisesti liian haastavaa?
Oliko tämä siis ennestään tuttu vai tuntematon ravintola, mistä ne haettiin? Kun et tiennyt varmaksi, pystytkö syömään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sitä saa mitä tilaa. Jos ihminen ei pysty syömään hampurilaista, niin kannatta mennä välittömästi lääkäriin.
Miksi? Hampaattomana ei kaikkien ruokien syöminen onnistu. Ei ne lääkärissä mitään tee.ap
No kai sinä saatana tiedät mitä pystyt syömään ja mitä et? Miten muka hampurilaisen syöminen ei onnistu verrattuna ranskalaisiin? Ihan ensimmäistä kertaako hampurilaisen tilasit elämässäsi?
Hampurilaisia on erilaisia. On pehmeitä gluteenittomia sämpylöitä, tuo oli tosi kova. Ja esim kanafileekin voi olla pehmeä, tuo oli kova. Hampaattomana elämä on erilaista.ap
Et ole tekareista kuullut?
Olen. Mulla on ne. Mutta en niihin tottunut ja vaikka niitä on pohjattu kuinka paljon, niin ei ne pysy suussa, kun jotain yrittää syödä.ap
Vierailija kirjoitti:
Oliko tämä siis ennestään tuttu vai tuntematon ravintola, mistä ne haettiin? Kun et tiennyt varmaksi, pystytkö syömään.
Tuntematon paikka oli. Siksi en tiennyt, että kaikki on noin kovaa.ap
Ei hel...vetti. Tää on täynnä niin outoja. Jospa vaan joisit piimää, et tarvii hampaita.
Vierailija kirjoitti:
Kanafilee syödään veitsellä ja haarukalla, olisiko se vihje? AP haluaa vain valittaa ja tekee kaiken sen mukaan.
Ei se kanakaan aina ole pehmeää. Kerran kävi niin, että oli kuivaa ja sitkeää, ei siinä auta vaikka kuinka pilkkoisi yms. Oli kiire, niin ei viitsinyt valittaa keittiöön. Eikä auta, vaikka olis ihan hyvät hampaatkin. Sama koskee muitakin lihoja/ pihvejä.
Ei ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli kannattaa suosia tuttuja paikkoja.
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet hampaaton ja minkä ikäinen? Käyttänyt jotain kamoja?
52v. Sjögrenin syndrooma ja paradontiitti vei hampaat. En ole koskaan huumeita käyttänyt.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli kannattaa suosia tuttuja paikkoja.
Kyllä. ap
Tee itse hampurilaiset! Joko kaupan valmiista hampur.sämpylöistä, broilerpihveistä tms./yms. Tai leivo sämpylät itse.
Vierailija kirjoitti:
Tee itse hampurilaiset! Joko kaupan valmiista hampur.sämpylöistä, broilerpihveistä tms./yms. Tai leivo sämpylät itse.
Olen tehnytkin.ap
Ei ihmiset varmaan sittenkään tajuaisi.ap