Nainen! Siinä lukee PIKAKASSA, ei Itsepalvelukassa
Prismassa. Olin jälleen todistamassa miten joku nuorehko pakko-oireinen akka halusi tietyssä järjestyksessä kaivaa sieltä kärrystä ne tuotteet ja sitten hitaasti piipata ja katsoa siihen näyttöön jokaisen jälkeen.
Kommentit (32)
aloittajaltako pitää lupa pyytää siihen kassan käyttöön, oli se sitten pika- tai itsepalvelukassa!
Meillä on muuten ainakin yks Prisma, jossa se pika/itsepalvelukassa on tehty niin niuhoksi, että se rupeaa huutemaan jos et laita ostoskoria siihen kohtaan kassapöydän pintaa, johon se kuuluu kassan mukaan pistää, se siitä pika/ip-kassasta on kuitenkin poistettu ilmeisesti, että se aikoinaan huusi "LAITA TUOTE PAKKAUSTASOLLE" sen jälkeen kun koodi oli kassaan luettu....
Juu! Täysin idioottimainen pika/itsepalvelukassa!
Nyt on tulossa yks uusi Prisma - tai oikeastaan kaksi - seudulle, ja saas nähdä tuleeko sinnekin sitten tuollainen idiootti pika/itsepalvelukassa kaikkine vaatimuksineen!
Ja TEINILLE itselleen tiedoksi: Et sinä pääse siihen kassalle sitä karkki- tai leivospussias yhtään nopeampaan lukemaan vaikka kuinka höngit edelläsi olevan, jo kassalle tuotteitaan lukevan niskaan!
Näitähän löytyy näitä TEINEJÄ kun ovat tunkemassa miltei sitä omaa pussiaan toisen asiakkaan tuotteiden sekaan!
ODOTA VUOROAS KAIKESSA RAUHASSA!
Vierailija kirjoitti:
https://s-ryhma.fi/uutinen/keraa-ja-skannaa-palvelu-laajenee-kohta-lahe…
"Haluamme tarjota asiakkaillemme erilaisia asiointitapoja: verkkokauppa, pikakassa, perinteinen linjakassa sekä kerää ja skannaa muodostavat kokonaisuuden, josta jokainen voi löytää itselleen sopivan asiointitavan."
Pikakassa on tosiaan väärä nimitys itsepalvelukassalle.
Itse asiassa, ollessani kaupassa töissä, kaupan henkilökuntakin kutsui niitä ip- eli itsepalvelukassoiksi - ei pikakassoiksi.
Sen sijaan, että katson monttu auki näyttöä, minua katsotaan monttu auki. Menen täyden kärryn kanssa (tässä vielä muloillaan) ja selviän hommasta nopeasti. Porukka kattoo, kun viivakoodit piippaa sellaista vauhtia ettei tosikaan.
N57
Vierailija kirjoitti:
Miehethän ei koskaan noille kassoille mene täyden kärrykuorman kanssa.
Se onkin fiksua käytöstä. Isot ostokset menee paljon nopeammin normikassan läpi.
Vierailija kirjoitti:
Sen sijaan, että katson monttu auki näyttöä, minua katsotaan monttu auki. Menen täyden kärryn kanssa (tässä vielä muloillaan) ja selviän hommasta nopeasti. Porukka kattoo, kun viivakoodit piippaa sellaista vauhtia ettei tosikaan.
N57
Ei niitä nyt määräänsä nopeammin voi vetää. Se konekin rajoittaa tahtia. Vai piippaatko vain jokatoisen?
Vierailija kirjoitti:
N57
Scan and go?
Eikös pikakassa ole se mihin voi menne jos on max esim. 5 tavaraa ja myyjä kassalla rahastamassa.
Ja itsepalvelukassa se,jossa piippaillaan tuotteet itse ja maksetaan laitteelle sitten. Ei henkilölle. Ja jossain lähistöllä se vahti.
Vierailija kirjoitti:
Jos siellä ei ole mitään lappua, jossa rajoitetaan ostosten kappalemäärää, niin siinä pikakassalla saa piipata vaikka miljoona tavaraa, jos intoa ja jaksamista riittää.
Naurahdin tälle.
Jos vahingossa jää piippaamatta tuote, niin tulee rikosrekisteri ja ei pääse enää supoja läpi
Vierailija kirjoitti:
Tilatkaa pakko-oireiset ãmmãt ostoksenne kotiin!
Seksin puuteko kiukuttaa?
Sitä sanotaan opettamiseksi ja jos ei sitä tekisi, sitten valittaisit että miksi ei ole opetettu. Ei sitä kotona voi opettaa.