Mitä se tarkoittaa kun sanotaan, että miesten pitää jättää naiset rauhaan?
Saako naisia siis ollenkaan lähestyä arkielämän tilanteissa? Eli pitääkö lähestymiset tehdä vain Tinderissä tai muussa deittisovelluksessa?
Kommentit (104)
Lähesty vaan mutta usko ekasta jos/kun nainen sanoo ettei ole kiinnostunut / peränny jos nainen vaikuttaa epämukavustuneelta.
"Sehän riippuu siitä, miten kiinnostava mies on. Kannattaa miettiä, mitä ja miten puhuu."
Kuinka olla samaan aikaan kuivakan virastomainen ja ääriasiallinen, mutta kuitenkin seksuaalisesti kiinnostava. Melkoiset vaatimukset miehelle toisin sanoen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen käsittänyt että saa, mutta lähestymistä ei pidä tehdä seksuaalisella tavalla.
Juurikin näin, lähestyä saa tavallisen juttelun merkeissä, ei missään seksuaalisessa mielessä.
Jos tavoite on, että myöhemmin edetään seksuaalisiin asioihin, niin ei kai se nainen kiinnostu jos mies puhuu sille samaan tyyliin kuin äidilleen tms.
Miten sinä puhut äidillesi? Ettet vaan märise ja kiukuttele?
Vierailija kirjoitti:
Se tarkoittaa, että miesten pitää jättää naiset rauhaan.
Viime viikolla yksi nainen kaatui pyörällä asfalttiin ja sai ilmeistesti kovin kipeän tällin. Kävelin siitä vain ohi kylmän viileästi enkä välittänyt koko ihmisestä. Jätin naisen rauhaan. Ohjeiden mukaisesti.
Vierailija kirjoitti:
"Sehän riippuu siitä, miten kiinnostava mies on. Kannattaa miettiä, mitä ja miten puhuu."
Kuinka olla samaan aikaan kuivakan virastomainen ja ääriasiallinen, mutta kuitenkin seksuaalisesti kiinnostava. Melkoiset vaatimukset miehelle toisin sanoen.
Minä pidän enemmän sosiaalisista ja huumorintajuisista miehistä, mutta kaipa tuo sinun tyyli johonkin tepsii.
Ole kohtelias, siisti, älä haise, älä ole liian vain piirakan perässä. Ole ihminen ihmiselle.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kovat vaatimukset. Kiinnostusta voi kyllä ilmaista menemättä navanalusasioihin. Kumma, kun nykymiehiltä ei tahdo onnistua. Varmaan liikaa aikuisviihdettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viime viikolla yksi nainen kaatui pyörällä asfalttiin ja sai ilmeistesti kovin kipeän tällin. Kävelin siitä vain ohi kylmän viileästi enkä välittänyt koko ihmisestä. Jätin naisen rauhaan. Ohjeiden mukaisesti.
Höpö höpö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen käsittänyt että saa, mutta lähestymistä ei pidä tehdä seksuaalisella tavalla.
Juurikin näin, lähestyä saa tavallisen juttelun merkeissä, ei missään seksuaalisessa mielessä.
Jos tavoite on, että myöhemmin edetään seksuaalisiin asioihin, niin ei kai se nainen kiinnostu jos mies puhuu sille samaan tyyliin kuin äidilleen tms.
Tähän miehenä vastaan että nimenomaan kiinnostuu. Tämä palsta on täynnä miehiä jotka ulisevat ettei koskaan saa naista, syy on juuri tuossa että ovat heti änkyttämässä seksistä. Mä olen ollut elämäni aikana huomattavan suuren määrän naisia kanssa ja tällä hetkelläkin mulla on tinderin kautta monen kymmenen kiinnostuneen naisen numerot. Idea on juurikin se että mies on fiksu ja kiva, ei koskaan ollenkaan edes puhu seksistä, naiset haluavat treffeille, haluavat fiksun ja kivan kanssa 99% uudestaan ja uudestaan, lopulta olen kokoajan jonkun naisen kanssa sängyssä, sen aloitteen tekee ihan nainen. M41
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätä varatut rauhaan. Muita voi lähestyä asiallisesti ja kohteliaasti. Jos naista ei kiinnosta niin sinä poistut.
Se olet kylläkin sinä, joka poistut. Ymmärrätkö.
Se, joka lähestyy, on se, joka poistuu. Yksinkertaista.
Mistäs semmoinen sääntö muka tulee? Ymmärrätkö.
Jos minä olen bussipysäkillä odottamassa bussia ja joku mies tulee siihen sönköttämään jotain, niin se on mies, joka siitä poistuu. Minä olen siinä ihan rauhassa enkä ole kenellekään häiriöksi.
Ole feministi eli sitä mieltä, että naiset ja miehet on tasa-arvoisia. Ymmärrä miksi naiset voi olla varuillaan miesten kanssa. Lisäksi rasismi ja/tai homofobia, väkivalta, manosfääri ym. ei ole huudossa naisten kesken.
Ulkonäkö on hyvän miehen kohdalla sivuseikka, kunhan on vaan siisti habitus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hieno juttu. Se nainen oletettavasti vihaa sinua koska olet mies.
Vierailija kirjoitti:
Ole feministi eli sitä mieltä, että naiset ja miehet on tasa-arvoisia. Ymmärrä miksi naiset voi olla varuillaan miesten kanssa. Lisäksi rasismi ja/tai homofobia, väkivalta, manosfääri ym. ei ole huudossa naisten kesken.
Pitääkö tiedostaa että nainen kohtaa ulkona mieluummin karhun kuin miehen?
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Naiset ei halua mitään manosfääri laatikkoleukoja. Hyvät ja hyväsydämiset miehet on harvinaisia ja siksi kovaa huutoa deittimarkkinoilla.
Mies voi hyvin, kun poistaa elämästään kaikki naispuoliset loiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäkö on hyvän miehen kohdalla sivuseikka, kunhan on vaan siisti habitus.Pitääkö tiedostaa että nainen kohtaa ulkona mieluummin karhun kuin miehen?
Kyllä. Ja ymmärtää miksi näin on.
Pakene, piiloudu ja hälytä! Näin opetettiin vuonna 2015. Muistatteko?
Vierailija kirjoitti:
Kun nainen nimenomaan kiinnostuu niistä fiksuista puheista. 99% naisista haluaa tavata uudelleen ja uudelleen juuri sen takia että mies puhuu fiksusti. Ja siitä voidaan olla 150% varmoja että jos mies pitää itsestään huolta, käyttäytyy hyvin, ei puhu seksistä niin nainen haluaa hänen kanssaan juurikin nimenomaan sänkyyn.
Miksi se olisi tavoite, kun ei vielä edes tunne toista ihmistä? Ensin tutustutaan normaalisti, jos toinen on tutustumiselle avoin. Jatkoa seuraa ehkä ja se etenee sitten omalla painollaan ja ajassaan.