Ei kaduta yhtään ett petin miestäni.
Olen jopa onnellinen että petin. En saa mieheltäni mitään huomiota ja toinen mies antoi sitä paljon. Kehui kauniiksi ja osti kukkia kun minulla oli synttärit. Pyysi käymään ja antoi kukat ja olin tosi hämilläni ja onnellinen samaan aikaan. Sitten alettiin juomaan ja tiesin että kohta saan seksiä. Mieheni ei edes muistanut että täytin 29v. Mies vaan pelasi pleikkaria koko päivän eikö ole koskaan ostanut kukkia. Erohan tässä tulee vielä.
Kommentit (35)
Itsellä sama juttu, tunsin pelkästään hyvää mieltä, onnistumista ja itseni arvostetuksi. Mulla ollut siis kolme eri rakastajaa avioliittoni aikana. Edelleenkin hymyilyttää kaikki ne yhteiset lounaat, kahvittelut, lahjat ja positiivinen palaute, jota sain.
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten te akat vielä vingutte miksi miehet ei luota teihin kun olette valmis tuhoamaan suhteenne vain huomion takia
Tämä ei kyllä mikään naisen kirjottama ole. Insselin haaveilua.
Toisella miehellä yllättävän kookas. Useissa eri asennoissa tulin monta kertaa. Mies jaksoi ainakin kolme kierrosta, en edes pysty muistamaan kun taju lähti välillä. Ihan paljaalla meni kun ei siinä kiimassa ajatus riittänyt suojaukseen asti. E-kuppi on sopivin liivikokoni. Hän on myös ottanut jälkikäteen yhteyttä ja saatamme päätyä samaan uudelleen.
Yhden sivusuhteen kanssa meillä oli tapana lenkkeillä yhdessä. Oma mies ei ole kiinnostunut lenkkeilystä. Eri ihmisillä on erilaisia puolia ja kaikkea, mitä tarvitsee, ei useinkaan saa siltä yhdeltä.
No mies tekee kaiken päinvastoin kuin oma kumppani. tietää mistä narusta vetelee. Kun olet itkenyt, että huono mies jne. Aijaa joo no mä en ole tollanen yhtään. Eikä ollut varmasti. Sai mitä halusi jne. Ota siitä vakituinen mies, niin se kukkien tuonti loppuu siinä 1v kohdalla.
Mä olin tuollainen huono mies, kun aloin pyörittää omaa yritystä ja aika meni siihen. Exä haki lämpöä ja lohtua muualta ja sai tietenkin sitä. Otti eron ja meni sen ihanan luokse ja niin se hauskuus alko muuttua arjeksi. Sitten sitä vtutti, kun menestyin ja onnistuin. Exä otti jopa yhteyttä facessa, että mentäiskö deiteille. Ei mennä. Mulla menee ihan jees ja voit asua siellä yksiössä sen äijäs kanssa.
Vierailija kirjoitti:
No mies tekee kaiken päinvastoin kuin oma kumppani. tietää mistä narusta vetelee. Kun olet itkenyt, että huono mies jne. Aijaa joo no mä en ole tollanen yhtään. Eikä ollut varmasti. Sai mitä halusi jne. Ota siitä vakituinen mies, niin se kukkien tuonti loppuu siinä 1v kohdalla.
Mä olin tuollainen huono mies, kun aloin pyörittää omaa yritystä ja aika meni siihen. Exä haki lämpöä ja lohtua muualta ja sai tietenkin sitä. Otti eron ja meni sen ihanan luokse ja niin se hauskuus alko muuttua arjeksi. Sitten sitä vtutti, kun menestyin ja onnistuin. Exä otti jopa yhteyttä facessa, että mentäiskö deiteille. Ei mennä. Mulla menee ihan jees ja voit asua siellä yksiössä sen äijäs kanssa.
Entinen vaimosi kuitenkin todennäköisesti tuki sinua kun rakensit firmaa? Saiko hän sinulta mitään?
Käytit häntä tukijana ja kannustajana, jonka jälkeen jätit huomiotta.
Vierailija kirjoitti:
Toisella miehellä yllättävän kookas. Useissa eri asennoissa tulin monta kertaa. Mies jaksoi ainakin kolme kierrosta, en edes pysty muistamaan kun taju lähti välillä. Ihan paljaalla meni kun ei siinä kiimassa ajatus riittänyt suojaukseen asti. E-kuppi on sopivin liivikokoni. Hän on myös ottanut jälkikäteen yhteyttä ja saatamme päätyä samaan uudelleen.
Aiotko mennä uusille treffeille? Koska ne olisivat? Joko tänään? Minkä tekosyyn keksit äijällesi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aiotko mennä uusille treffeille? Koska ne olisivat? Joko tänään? Minkä tekosyyn keksit äijällesi?
En aio koska olen trolli.
Ap
Hirveä ajatus monille kun nainen ei olekaan yhteiskunnan kontrollissa ja valvonnan alla..
Vierailija kirjoitti:
Hirveä ajatus monille kun nainen ei olekaan yhteiskunnan kontrollissa ja valvonnan alla..
Hih, niin🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hih, niin🤭
Aktiivinen toimijuus ei rajoitu vain bisnekseen, naisillakaan.
Vierailija kirjoitti:
MIehet ovat sikoja, joka ikinen. Se on geeneihin kirjoitettu niiden iki-kiima kaikkiin reikiin. Satukirjoihin uskovat saarnaavat että joku yli-ihminen sanoo että parisuhde on ainoa tapa. Höpö höpö. Toki se on ollut paras tapa torjua köyhyyttä ja kasvattaa jälkeläiset, mutta nykymaailmassa sekä uskonnot että yksi-avioisuus tulisi heittää romukoppaan. Meillä on erilaisia tarpeita jokaisella.
Opettele lukemaan mistä jutussa on kyse. Nainen meni ja petti.
Ketä kiinnostaa