Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitkä parhaat villavaippapöksyt?

27.05.2007 |

Olen iin iloinen kun hoksasin tän kakkosen kanssa aloittaa kestoilun : )

vauveli on nyt 3 kk ja toista kuukautta on opeteltu ensin harsojen ja pul kuorien ja lisäimun turvin. seuraaaksi hankin parit fuzzit taskuvaipat ja nyt yhdet myllymuksujen villapöksyt joita oon käyttänyt harsojen ja hamppulisäimun kera. Aluksi en noihin villapöksyihin ollut ollenkaan innostunut kun aattelin et kutisee (ite oon atoopikko ja villa ajatuksena jo saa raapimaan) Mutta yllätyksekseni nuo myllymuksujen pöksyt on aika kivat, ilmavat ja tosi pehmeät, myös aika ohuet niin ei tule kauhean isoa " pakettia" , ainoastaan kuminauha vyötäröllä on mun mielestähieman huono vaikkei olekkaan kireä.

Kysymys siis kuuluu mitkä on parhaat villapöksyt? Mitä vois suositella hintalaatusuhteella??

tiivii ja pojat 2,9 kk ja 3 kk 1 vko

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita Engeleitä saa vissiin yksinkertaisinakin, mutta mulla on sellaiset, missä on kaksi ohutta neulosta päällekkäin ja niistä ei ole tähän mennessä tullut läpi mikään. Ja silti on istuvan eikä ollenkaan pökkelön oloiset. Lisäksi olen tosi paljon tykännyt itsetehdyistä hahtuvahousuista, näissä tosin malli vaikuttaa paljon. KenguRuusta sain hahtuvakiekon mukaan ohjeen, joka oli tosi hyvä pitkine lahkeineen ja korkeine vyötäröineen. Pesee esim. ruskovillan " kirjekuorimallin" mennen tullen. Lisäksi ne on kivampi tehdä kun niissä on minimaalisesti ommeltavaa :-)

Vierailija
2/5 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää ilman vaippaa melkein ;)

Mutta osta kokoa 86/92 3-kuiselle... ne huopuvat todella nopeasati " panssariksi" ja myös kutistuvat samalla... Mutta yökäytössä ihan ehdottomat.....

Pitkään harmittelin kun ei tahtonut löytyä " pomminvarmoja" villiksiä päiväkäyttöön kunnes sitten Igulta tuli markkinoille Igu*Villat.... Uskomattoman ohuet, mutta silti pitävät ja kaikenhuipuksi sisäpuolelta vielä ihan pehmeät ja kutittamattomat koska on merinovillaneulosta.....

Muita en voi susitella kun näitä olen nyt käyttänyt sekä taaperolla että vastasyntyneellä. http://igulee.fi/index.php

Lisää villahousuja löydät Kestovaippainfon vaippatietokannasta: http://www.kestovaippainfo.fi/ Tuolla on myös erittäin vilkas foorumi jossa puhutaan vain kestovaipoista :) Onnea uudelle kestopepulle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maalaisäidin innostamana ja huomasin että nuo Igun hahtuvat (nimi tais olla Igu-willy?) näyttäis olevan melkein yks yhteen se mainitsemani KenguRuun malli, hinta vain on aika suolainen, joten jos puikot yhtään pysyy käsissä niin neulomaan vaan...

Noilla Engeleillä muuten tuntuu olevan käyttöikä aika pitkä, meillä on ollut oikeastaan ihan alusta asti käytössä nuo 62/68 -kokoiset Engelit. Pikkutirrinäkään ei pudonneet päältä ja vieläkin ovat sopivat, tai siis nythän tuo koko pitäisikin vasta olla sopiva, kun neiti alkaa kohta olla 3 kk.

Vierailija
4/5 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

Taisin vastata toiseenkin viestiisi, mutta vielä kerran kehun noita Lanacaren villavaippahousuja joista löytyy myös 3-kertainen yömalli. Aivan ihanan pehmeät ja pitävät. Katso www.jokellus.fi Siellä myydään muuten kaikkea luompuuvillaistakin kestovaippaa ja vaatetta.

Vierailija
5/5 |
25.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikille vastanneille!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan