Ei löydy naisystävää netin deittisivustoilta, vaikka kuinka etsisin.
Useamman vuoden olen etsinyt. Viestitellyt ja muutaman tavannutkin.
Ei löydy ei. Kriteerini ovat kai sitten liian korkealla.
Haluaisin löytää luonnollisen, suurin piirtein normaalivartaloisen lapsettoman naisen, jolla on terveelliset elämäntavat ja elämässä asiat kunnossa.
Näillä kriteereillä en löydä naista.
Kommentit (23)
Mitkä ne sun elämäntavat sitten on? Samat vai ei?
Minulla ei ollut kriteeteitä. Satuttiin rakastumaan naapurin kaunokaisen kanssa ja häät on ensi kesänä. En ollut edes missään apeissa. Ulkonäkö muuttuu ja rapisee vuosien saatossa ja painokin heittelee. Ei ulkonäköön rakastita vaan ihmiseen sen takana. Olen onnellinen
M43
"suurin piirtein normaalivartaloisen" = Haluan että nainen näyttää Meghan Foxilla, mutta paremman puutteessa myös Scarlett Johansson käy. Ap
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ollut kriteeteitä. Satuttiin rakastumaan naapurin kaunokaisen kanssa ja häät on ensi kesänä. En ollut edes missään apeissa. Ulkonäkö muuttuu ja rapisee vuosien saatossa ja painokin heittelee. Ei ulkonäköön rakastita vaan ihmiseen sen takana. Olen onnellinen
M43
Muuten hyvä mutta et ole mies.
Niin, ja mitä sitten? Täällä valittaminen ei kyllä asiaa muuta mihinkään, ei vaikka miten huudat. Ja ihan pienenä vinkkinä....jos seuraa ei sinulle löydy, niin ei se ole naisten syy.
Minkä ikäinen olet, minkä ikäistä etsit?
Lapseton juttu voi olla haastetekijä.
Vierailija kirjoitti:
"suurin piirtein normaalivartaloisen" = Haluan että nainen näyttää Meghan Foxilla, mutta paremman puutteessa myös Scarlett Johansson käy. Ap
Lisää noi toiveet vielä siihen sun hakuilmoitukseen? jep jep.
Onneksi ei oo asiat kunnossa. Eikä muutenkaan kiinnosta seurustelu. En tarvitse lisää stressiä elämääni kun sitä on jo valmiiksi. Etsi rikas nainen, heillä asiat kunnossa varmasti.
Voisitko laajentaa hakua ulkomaille?
Minä yritin kolmekymppisenä löytää sitoutumiskykyistä miestä, jolla olisi terveet elintavat, älyä ja sydän paikallaan sekä halu ja edellytykset perustaa perhe. En löytänyt. Vasta nelikymppisenä tapasin miehen, joka suunnilleen täytti nämä mielestäni ihan kohtuulliset kriteerit, mutta lapsia ei enää saatu.
Alieeni kirjoitti:
Onneksi ei oo asiat kunnossa. Eikä muutenkaan kiinnosta seurustelu. En tarvitse lisää stressiä elämääni kun sitä on jo valmiiksi. Etsi rikas nainen, heillä asiat kunnossa varmasti.
Mahtaako aloittajalla olla jotain annettavaa suhteeseen rikkaan naisen kanssa?
Ihmisillä on kova fiksaatio puolisoon. Vaikka suurin osa liitoista on ihan onnettomia räpellyksiä. Itsekin elin siinä harhassa monta vuotta, että muka tarvitsen miestä ollakseni onnellinen tai jotain. Sit monen huonon suhteen ja keski-ikään tulemisen myötä vihdoin heräsin harhoistani. Totesin että mitä tässä jonkun ukon perässä yrittää koko ajan juosta. Enhän minä tarvitse sellasta mihinkään! Yksin voin paljon paremmin, elämä on helpompaa ja tasapainoisempaa ja voin toteuttaa kaikki unelmani myös ilman miestä.
Eli keksi elämääsi joku muu tarkoitus, kuin jonkun naikkosen jahtaaminen.
Vierailija kirjoitti:
Alieeni kirjoitti:
Mahtaako aloittajalla olla jotain annettavaa suhteeseen rikkaan naisen kanssa?
Incelien jankkauksesta poiketen naiset pariutuvat mielestäni edelleen häkellyttävän usein selkeästi alaspäin. Tunnen mm. kolmekymppisen, aktiivisen ja kaikenlaista harrastavan lääkärin, jolla on puolisona sellainen täysin perässäraahattava, vetelä nahjus. Ei tee kotitöitä, on arkisissa asioissa itsekäs ja jotenkin lapsellinen, käyttää surutta naisenkin rahoja ja ei osaa edes keskustella mistään. Mulle ei ole selvinnyt, mikä tän jutun idea on, onko sillä äijällä valtava meisseli vai miksi se on sen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen olet, minkä ikäistä etsit?
Lapseton juttu voi olla haastetekijä.
Miksei ap vastaa tähän? Jos lapsetonta etsii niin on täysin eri asia, onko itse 28 vai 46. Tilastollisesti useimmilla yli 30-vuotiailla naisilla on vähintään yksi lapsi, ja osuus nousee, mitä lähemmäs neljääkymppiä mennään. Lapsettomiakin löytyy, mutta heitä on niin paljon vähemmän, että siihen joukkoon kun rajaa niin valinnanvaraa on vähemmän.
Oletko kokeillut tätä sivustoa? Nuoret naiset kärkkyvät vanhempaa seuraa
Vierailija kirjoitti:
Oletko kokeillut tätä sivustoa? Nuoret naiset kärkkyvät vanhempaa seuraa
Niin siis nuoret nigerialaishuijarit kärkkyvät epätoivoista seuraa.
Myös Alisa Vainion kaltainen naapurintyttö käy
-ap
Ap en minäkään ole koskaan löytänyt deittisivustoilta kumooania.
Sen sijaan olen löytänyt irl, eli sattumalta kumppanini. Olen jo 2. avioliitossa.
Jaa. Mitä ajattelit että me mammat teemme asialle?