Mies haluaisi erektiolääkkeitä - kokemuksia?
Miehellä on iän myötä vaikeuksia saada seisokki, mutta tahtotila ei valitettavasti ole muuttunut mihinkään. Joten hän puhuu erektiolääkkeistä. En ole kauhean innostunut, mietin pidentääköhän ne myös aktin kestoa? Nyt sitä jyystöä kestää onneksi vain muutaman minuutin, sen ajan pystyn kyllä keskittymään ja olemaan välittämättä kivusta. Kauhukuva olisi että sitä kestäisi pidempään.
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
En ole eläissäni kokenut, ettei miehellä seiso, ja olen 57. Mutta yhden kerran tutustumisen alussa (jätin miehen) oli yksi yö, että seksiä kokeiltiin. Ihan hirveä rynkytys. Niin hirveä, että sain neljän päivän päänsäryn. Ei tietenkään mikään tunnu missään, kun äijällä ei ole mitään tekniikkaa että painaisi klittisaluetta samalla, ei mitään muuta kuin tuntikausia jatkuva rynkytys eri asennoissa. Aina ei orkut naisella miehen kanssa onnistu: silloin on parempi normimies joka hoitaa hommansa. Itse voi jatkaa siitä. Itse en aina saa orkkuja miehen kanssa, klittis ei vaan saa tarpeeksi voimakasta stimulaatiota suu- eikä käsis eksistä. Tuommoinen päällä pomppija, joka ei työnny kunnolla sisään niin että nainenkin saa jotakin (työnny koo painollaan klittislihaksen päälle koko matkalta) on r aiskaukseen verrattava tilanne. Järjetöntä puuhaa, mikään ei tunnu missään, kork. kipu. EI näille tabuille.
MINUN MIES TULEE muutamassa minuutissa kun olen kuulemma niin seksikäs ja tiukka
Juu, se ulottuu periaatteessa kuin vaippa, edestä pitkälle taakse. Ei ole vain pieni nupukka
Eräs lääkäri kertoi että vanhempi mies oli tullut ottamaan erektio piikin "pippeliin" ja vuorokauden päästä oli tullut uudestaan vastaanotolle koska "veitikka" jöpötti edelleen, siihen oli sitten annettu vasta lääkettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole eläissäni kokenut, ettei miehellä seiso, ja olen 57. Mutta yhden kerran tutustumisen alussa (jätin miehen) oli yksi yö, että seksiä kokeiltiin. Ihan hirveä rynkytys. Niin hirveä, että sain neljän päivän päänsäryn. Ei tietenkään mikään tunnu missään, kun äijällä ei ole mitään tekniikkaa että painaisi klittisaluetta samalla, ei mitään muuta kuin tuntikausia jatkuva rynkytys eri asennoissa. Aina ei orkut naisella miehen kanssa onnistu: silloin on parempi normimies joka hoitaa hommansa. Itse voi jatkaa siitä. Itse en aina saa orkkuja miehen kanssa, klittis ei vaan saa tarpeeksi voimakasta stimulaatiota suu- eikä käsis eksistä. Tuommoinen päällä pomppija, joka ei työnny kunnolla sisään niin että nainenkin saa jotakin (työnny koo painollaan klittislihaksen päälle koko matkalta) on r aiskaukseen verrattava tilanne. Järjetöntä puuhaa, mikään ei tunnu missään, kork. kipu. EI näille tabuille.
MINUN MIES TULEE muutamassa minuutissa kun olen kuulemma niin seksikäs ja tiukka
Mites sun klittislihas?
Vierailija kirjoitti:
Eräs lääkäri kertoi että vanhempi mies oli tullut ottamaan erektio piikin "pippeliin" ja vuorokauden päästä oli tullut uudestaan vastaanotolle koska "veitikka" jöpötti edelleen, siihen oli sitten annettu vasta lääkettä.
sellanen aamu satu!
Omalla miehelläni on erektio-ongelma (minun syytäni, minun haluni paineistavat häntä) joihin hän haki lääkkeet. Sai kahta erilaista. Toisesta saa vain kamalan päänsäryn (ei seksiä) ja toinen ei vaikuta mitenkään (ei seksiä).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sellanen aamu satu!
Voi tuo caverjectin kanssa käydä.
Vierailija kirjoitti:
Omalla miehelläni on erektio-ongelma (minun syytäni, minun haluni paineistavat häntä) joihin hän haki lääkkeet. Sai kahta erilaista. Toisesta saa vain kamalan päänsäryn (ei seksiä) ja toinen ei vaikuta mitenkään (ei seksiä).
Kokeile laihduttaa! ja esim seksikkäitä vaatteita niitten harmaitten collari pöksyjen sijaan esim farkut ja vyö.
mun mies alkoi panemaan taas ja hyvin kovettuu .
Vierailija kirjoitti:
Mihkn miehen erektiota tarvitset? Palstan naisten mielestä yhdyntä ei tunnu miltään eivätkä siitä pidä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihkn miehen erektiota tarvitset? Palstan naisten mielestä yhdyntä ei tunnu miltään eivätkä siitä pidä.
En minä tarvitsisikaan mutta mies on eri mieltä. Hän kuulemma tarvitsee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos ei pillerit auta niin caverject auttaa takuulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tollaisesta akasta pääsin eroon mikä ei yhdyntää tarvitse.nykyinen tarvitsee!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok. No tämä mun mies ei kestä sitä että mulla on haluja ylipäänsä - muuten seisoisi - joten en tiedä miten se auttaisi jos sanoisin että minä tarvitsen nyt ehdottomasti kovaa munaa. Kovettuisiko se tosiaan uhkavaatimuksella? Voin toki kokeilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok. No tämä mun mies ei kestä sitä että mulla on haluja ylipäänsä - muuten seisoisi - joten en tiedä miten se auttaisi jos sanoisin että minä tarvitsen nyt ehdottomasti kovaa munaa. Kovettuisiko se tosiaan uhkavaatimuksella? Voin toki kokeilla.
huh! kovettuu jo pelkästä ajatuksesta kun nainen halukas.
Onneksi ketjussa on muitakin naisia, jotka saa tällasesta aktista vaan päänsäryn. Ja kyllä se klittis on lihas, ulottuu vähän kuin vauvan vaippa koko alaosaan, miehet ei tätäkään asiaa oo sitten viittiny tutkia. Paljon nopeammin kiihottuu kun painaa koko lihasta, ei nuppineulan kokoista kärkeä. Mutta nuo erektiolääkkeet, samaa mieltä kuin tuossa yllä, ei tuo onnea naisille. Se mikä tuo itsetunnon miehelle, ei tuo orkkuja naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
huh! kovettuu jo pelkästä ajatuksesta kun nainen halukas.
No edelleen, minun miehelläni ei kovetu kun paineet on niin kovat. Hän kokee että oikeasti hän ei edes tarvitsisi lääkkeitä ja hankki ne vain että saisi lisää itseluottamusta. Mutta kun ei seiso sillä lääkkeelläkään.
Ilmoitusluontoinen asia lääkärissä, saa jopa chatin kautta. Muista ottaa tadalafil, annoksella 5-10mg/pvä sillä on tuhat kertaa sildenafiilia parempi.
Anteeksi mutta miksi et käytä jotain kosteuttavaa emätinvoidetta tai vaikka kookosöljyä jos sattuu? Ei se miehestäkään varmasti voi hyvältä tuntua jos sinä olet ihan kuiva..
Siirtykää avaruus seksiin, kerran kuussa.
Klittislihas?? 😅😅😅😅