Jippiii voitin pitkävedosta 271 euroa.
Vähän iloa köyhän elämään. Ostan huomenna jääkaapin täyteen ruokaa koska nyt siellä on vain paketti riisipiirakoita. Joku varmaan luulee että ostan olutta mutta en osta koska en ole koko kesän aikana ostanut. Laihtunutkin olen 14 kg. Lupasin olla loppuvuoden ilman kaljaa.
Kommentit (12)
Voitin joskus aikaa sitten 8000 euroa. Juhlin kunnolla mutta maksoin myös monen kuukauden laskuja etukäteen kuten vuokran. Juhlin sitten koko rahan edestä ja oli hauskaa. Aina ei ole hauskaa mutta pärjään kuitenkin.
Hieno uutinen. Kiva. Nyt tuli tarpeeseen yllätys.
Ap, kysyisin sinulta
Oletko laihtunut ns itsestään kaiken alkoholin/vain oluen jätettyäsi?
Missä ajassa paino putosi?
Onko hyvä kevyt olo?
Vierailija kirjoitti:
Ap, kysyisin sinulta
Oletko laihtunut ns itsestään kaiken alkoholin/vain oluen jätettyäsi?
Missä ajassa paino putosi?
Onko hyvä kevyt olo?
Se oli vappuna kun join viimeksi lonkeroa. Olen minä pyöräillyt 20 km lenkkejä päivittäin ja syönyt vaan normaalia ruokaa. En siis mitään hirveetä kuntokuuria ole vetänyt. Kyllähän sen huomaa kun maha pienenee.
Siis viime talvena join olutta ja lonkeroa lähes joka viikonloppu ja huomasin että painoa oli tullut 8 kg lisää. Sitten päätin että vappuna juon viimeisen kerran. Kyllä alkoholi lihottaa ja kun syö vielä pizzan siihen niin siinä se. En ole pizzaa syönyt koko kesän aikana myöskään. Kyllä paino putooo kun vaan haluaa. Olen syönyt kanaa riisii ja porkkanaa pääruuaksi.
Joskus voittaa joskus hävii. Lottoa piti laittaa tänään mutta unohdin.
Kiva että voitit, muista ilmoittaa kelalle myös etteivät maksa liikaa tukia.
Sossu ottaa ne heti pois omaan virikerahastoonsa.
Kiva että voitit, mutta onhan tuo aivan mitätön summa mihinkään elämää muuttavaan tapahtumaan.
Onnea. En ole vielä tarkastanut eurojackpottia.
Hienoa. Mä voitin kolme vuotta sitten monivedossa 27000 euroa. Oli kyllä jännittävää odottaa viimeisen matsin loppuvihellystä. Tuntui hyvältä saada rahat tilille. Sen jälkeen ei olekaan satasta suurempia voittoja osunut kohdalle.
Ihanaa, onnea! On aina hienoa kun joku tuollainen onnenpotku osuu sellaiselle joka sitä oikeesti tarvitsee ihan arkisiin ja tarpeellisiin iloihin ja asioihin!