Käytkö enää baareissa?
Minä en ole käynyt enää vuosiin. Koti-illat tuntuvat olevan parasta viihdettä vapaa-aikaan nykyisin.
Kommentit (27)
Ei voisi vähempää kiinnostaa. En ole koskaan käynyt.
Kyllä joskus. Viimeksi olin pubissa Skotlannissa viime viikolla. Söin siellä ja join muutaman siiderin.
Vierailija kirjoitti:
Ei voisi vähempää kiinnostaa. En ole koskaan käynyt.
Et ole menettänyt mitään!
En. Joku känniänkyrä tulis kuitenkin häiriköimään 👎👎
En ole käynyt moneen vuoteen, mieluummin vedän kotona parit siiderit ne riittää mulle ihan hyvin. Baarissa käyminen takseineen ja juomineen tulisi liian kalliiksi.
Kävin baarissa viimeksi 2006 kun täytin 30 vuotta. Hyvin olen pärjännyt ilman. Kotona juodaan alkoholia jos tarvii juua.
En ole käynyt yli 20 vuoteen. Ei vaan kiinnosta, ysärillä tuli roikuttua niissä ihan liikaa.
En ole käynyt sen jälkeen kun aloitti koronapelleilyn.
2023 kesällä käynyt viimeksi. Tai sitten ihan vaan muutama viikko sitten jos pesispelin anniskelukatsomossa nautitut kaksi lonkeroa katsotaan baarikäynniksi.
Pakko myöntää, et viimevuodet enempi jäähdytellyt.
Nytten en ole enään käynyt viikkoon. Mutta siellä oli viimeksi yksi pitkä, laiha nainen, joka silmäili minua, niin vähän kiinnostaisi. Mut en kummiskaan ehkä jaksa.
Tyypillisesti kerran viikossa käyn. Yleensä kerran viikossa joku iltapäivä, kun käyn etätöissä kotoa ulkona lounaan syömässä ja sitten paikallisessa kantapeikkoja moikkaamassa iltapäiväkaljoilla ja 2-3 olutta. Mukava henkireikä ja rentoutumismuoto itselleni. Etätöitä kun tekee, niin mukava päästä ulos ja nähdä jotain ihmisiä ihan fyysisesti.
15-vuotta sitten otin yhen wiskyn ja A-oluen. Oon kuulu että pelkkä keppari kaljasta peritään kympin, jopa toista. Otan olueni kotosalla, kustannus: vähä päälle ekun ja tölkistä saa vielä viistoista senttii takasin, saa varmasti kylmänä, tosin glasi häätyy tiskata ite jälkeen nautinnon...
Vierailija kirjoitti:
En. Joku känniänkyrä tulis kuitenkin häiriköimään 👎👎
Juuri tämä. Ihan kiva voisi olla muuten käväistä, mutta aina löytyy näitä väkisin seuraan tuppautujia ja riidanhaastajia.
En.